Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Samochód przyszłości ?
Autor Wiadomość
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 27-04-2017, 18:41   

Nowy silnik skonstruowany przez naszych inżynierów http://forsal.pl/artykuly...lektryczny.html
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-09-2017, 12:24   

Grzebię sobie w Internecie (w zasadzie uczę się języka) i natrafiłem na coś takiego:
https://www.youtube.com/w...Ucv3tXrYE&t=68s
Myślę sobie - poszukam jeszcze w ojczystym języku..
No i proszę:
http://autokult.pl/28449,...h-silnikach-bmw
 
 
Olivia 
Forumowicz
Pod nickiem

Auto: psujący się
Kraj/Country: Kuba
Dołączyła: 28 Mar 2009
Posty: 1297
Skąd: Cisów
Wysłany: 24-09-2017, 14:14   

RalfPi, zamieszczenie tego linku również pasuje do tematu odnoszącego się do diesli. Pierwszy wtrysk wody wykorzystywany w procesie spalania paliw płynnych zastosowano najpierw w samolotach odrzutowych/rakietowych konstruowanych w III Rzeszy, m in. bombowce Arado. Później gdy faszystowscy naukowcy zostali wywiezieni do USA tam to zaadaptowano to pewnych konstrukcji, m in. F-104. Gdy Rosjanie zdobyli w konflikcie koreańskim lub trochę później po przez agenturę, niektóre samoloty produkcji radzieckiej również próbowano w wtrysk wody zaopatrzyć, celem zwiększenia zasięgu, m in. bombowce strategiczne M-4.
Obecnie ta technologia jest już przestarzała z uwagi na o wiele wydajniejsze silniki turbowentylatorowe, typu dwuprzepływowego.
Nie mniej jednak amerykanie w trakcie prób w konstruowaniu silnika dla F-22, jeszcze w latach 80-tych wykonywali próby doświadczalne celem, zwiększenia jego efektywności w locie na małych wysokościach z prędkością naddźwiękową z dopalaniem.
Co tyczy się Rosjan, również próbowano wskrzesić tą technologie przy produkcji silników dla bombowca strategicznego TU-160, czyli w silnikach NK-32 celem zmniejszenia sygnatury cieplnej. Niestety te próby utwierdziły w przekonaniu że sprawność dotrysku wody do dysz spalania nie zmniejsza efektywności i próby szybko zarzucono.
_________________
Niebiańska robota
 
 
imanastu 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Maj 2017
Posty: 8
Skąd: Poznań
Wysłany: 04-10-2017, 12:06   

gulgulq napisał/a:

po za tym niedługo ceny prądu dojdą do poziomu europejskiego ok. 90gr..

i gdzie te oszczędności ??


Gdyby u nas była rozwinięta sieć darmowych ładowarek w miastach (na parkingach) tak jak w innych krajach europy to nie byłoby aż tak tragicznie :) Jedziesz do pracy - ładujesz, jedziesz na zakupy - ładujesz
 
 
amaj 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 110
Skąd: Poznań
Wysłany: 23-10-2017, 09:41   

W krótkiej perspektywie wydaje mi się, że będzie zyskiwać na znaczeniach będą auta typu SUV-y. A jeszcze bardziej miejskie SUV-y. Już widać te tendencje w wielu koncernach np Skoda ostatnio wyszła na przeciw oczekiwaniom tej grupy klientów ot chociażby z modelem Kodiaq.

Powiem szczerze, że sam jak widuję takie auta, to myślę sobie że chciałoby się coś takiego mieć.. Wy tak nie macie?
Ostatnio zmieniony przez Bizi78 25-07-2022, 12:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 23-10-2017, 12:46   

Jak dla mnie to zupełnie niepraktyczna klasa aut. W środku mało miejsca, duża bryła więc duże opory powietrza. Może jestem staroświecki ale wole zdecydowania kompakcik lub segment D który jest na wymarciu...
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 23-10-2017, 13:25   

Kickster ostatnio dobrze powiedział o filozofii Tesli :D
https://www.youtube.com/watch?v=RYxEZ5lH6C0
_________________


 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-10-2017, 14:53   

amaj napisał/a:
myślę sobie że chciałoby się coś takiego mieć.. Wy tak nie macie?
może ja nie, ale już np żonka to i owszem - przedstawiony kodiaq czy jej bliźniak z tej samej fabryki - ateca - to nie dość że ładne auta, w środku zadowalająco dużo miejsca nawet z tyłu, na pewno dużo więcej niż w Galancie czy Sigmie(!) i do tego pojemny bagażnik a wszystko to przy długości 430 cm a więc i łatwe parkowanie czy inne manewry
no i nie trzeba się martwić czy coś przytrze na studzience
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.