ZBIORNIK PALIWA |
Autor |
Wiadomość |
Filateam
Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 95 Skąd: Internet
|
Wysłany: 05-03-2017, 19:08
|
|
|
O ile mnie pamięć nie myli, to 1x12 mm oraz 2 x 7 mm oraz opaski zaciskowe. Zmierz suwmiarką. Element jest ukryty pod plastikową nieszczęsną osłoną. Zdemontowałem ją na stałe i nie bawiłem się w coś zamiennego. Jedynie rurę od Lanosa dałem w dodatkowy peszel dla ochrony. Mata dekarska może zamykać przestrzeń dla wilgoci i napędzać rudą. Po wyjęciu osłony mam bezproblemowy dostęp myjką i suszę... ( gdy nie pada ). |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 05-03-2017, 19:32
|
|
|
Filateam napisał/a: | (...) pod plastikową nieszczęsną osłoną. Zdemontowałem ją na stałe i nie bawiłem się w coś zamiennego. Po wyjęciu osłony mam bezproblemowy dostęp myjką i suszę... ( gdy nie pada ). |
Mam tak samo - dodatkowo walę na rury dwie garście towotu i mam spokój na 3 lata. |
|
|
|
 |
Janusz_s
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Long 3,2 DiD 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2017 Posty: 9 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 05-03-2017, 19:51
|
|
|
Rurę z Lanosa wsadzę w arota.
Jak giąłeś rurki? |
|
|
|
 |
Robert1993
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2017 Posty: 2 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Michał_PIII
Mitsumaniak
Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 10 Lut 2017 Posty: 192 Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
|
Wysłany: 11-03-2017, 19:17
|
|
|
ja mam z tymi zbiornikami z tworzywa złe doświadczenia, rozklejają się |
_________________ Michał Pajero4x4 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 13-03-2017, 08:10
|
|
|
Michał_PIII napisał/a: | ja mam z tymi zbiornikami z tworzywa złe doświadczenia, rozklejają się |
Mamy zbiorniki "plastikowe" z profesjonalnej firmy i te się nie rozklejają. Te tańsze "plastikowe' Klienci przywozili do montażu ale jak kolega mówi, puszczały na złączu dwóch połówek. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Filateam
Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 95 Skąd: Internet
|
Wysłany: 14-03-2017, 22:53
|
|
|
A ja mam z spawany z nierdzewki gr. 2 mm. Materiał i cięcie laserowe wyszło ok. 1400 zł. Dodatkowo spawanie, montaż i nowe przewody... Wszystko dało sumę ok. 2200 zł. Bak wygląda, jak czołg! To chyba najmocniejszy element w moim Miśku . Jeżeli, kiedyś będę zamieniał P3 na P4, to bak idzie do kolejnego autka. Pozdr! |
|
|
|
 |
Mike87
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DiD 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lut 2011 Posty: 68 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 31-03-2017, 08:23
|
|
|
Będzie bardzo dobry |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Sebastian_T
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2, 2011
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 229 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-03-2017, 09:17
|
|
|
Potwierdzam, baki od Zbyszka są OK
@Zbyszek, ja Ci tam maila ze dwa razy pisałem, bo to tak trochę za długo na telefon, bo Ty w biegu, rzuć okiem w wolnej chwili. Czy mam raz jeszcze przesłać? |
_________________ Sebastian_T |
|
|
|
 |
DonVito
Forumowicz
Auto: Pajero III long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Kwi 2017 Posty: 70 Skąd: Ze WSI
|
Wysłany: 10-07-2017, 15:45
|
|
|
Pytanie zapewne niepunktowane.
Czy jak warsztat zamawia to dostaje rabat ?
Nie pytam jaki, pytam czy ...
Boo ... Pan Mechanik krzywo paczy na części zakupione przez klienta i nie daje też wtedy gwarancji na robotę.
Znów jak sam zamawia to ... |
|
|
|
 |
Maciekszot
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2017 Posty: 1 Skąd: Kolsko
|
Wysłany: 16-07-2017, 19:15
|
|
|
buszmen25811, witam kolego jakie miałeś objawy zabrudzonego nastawnika? |
|
|
|
 |
zeroeight
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2018 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-07-2018, 22:21
|
|
|
Witam, stałem się (już prawie) szczęśliwym posiadaczem Pajero III 3.2 Did, polski salon, do 09.2016 serwisowany w ASO, generalnie b. ładna sztuka.
Właściciel zarzekał się, że była robiona pompa paliwa, ale mowił, że nie może znaleźć potwierdzenia, ale na pewno ma. Oczywiście jak się okazało nie ma papierów. Twierdzi nadal, że pompa była zrobiona i że o jej świetnym stanie świadczy to, że auto odpala od tzw. "strzała", a nie długo kręci (jak to wd. niego przy uszkodzonych pompach jest).
Bak był nie ruszany i on twierdził, że wystarczy często filtr paliwa zmieniać. W bajki nie wierzę, zakładam, że pompy nikt nie ruszał i w związku z tym chciałem się przygotować zawczasu i zrobić co trzeba teraz, a nie jak będzie za późno.
Filtr wymieniłem, jutro mechanik rozetnie stary i sprawdzi czy były opiłki.
W związku z tym mam kilka pytań:
1. Czy da się jakoś nieinwazyjnie sprawdzić stan pompy (czy w ogóle była ruszana) i układu paliwowego? Stan zbiornika, wlewu?
2. Jakie elementy powinienem wymienić profilaktycznie i co przeczyścić?
3. Myślałem o wymianie zbiornika na stalowy z e-pajero, wymianie wlewu (a może da się go jakoś odratować?) i czyszczeniu układu. Czy polecacie kogoś kto zrobi to za rozsądne pieniądze w Warszawie lub okolicy (+100km)
4. Jak oceniacie te zbiorniki laminatowe? https://allegro.pl/mitsubishi-pajero-iii-iv-3-2-zbiornik-paliwa-nowy-i7436491368.html#thumb/1
Z góry dzięki! |
|
|
|
 |
igor
Mitsumaniak Rzeźbiarz okrętowy

Auto: Pajero IV 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lut 2013 Posty: 90 Skąd: Dobra, dobra...
|
Wysłany: 13-07-2018, 07:05
|
|
|
Tam gdzie ja robiłem pompę czyli w Profitec w Międzyrzeczu oraz w Diesel Serwis Lublin zawsze pompa wracała z poznakowanymi farbą śrubkami.
Zbiornik słabo się ogląda w środku bo ma kilka przegród a otwory są małe.
Jeżeli misiek odpala od strzała to bardzo dobrze, tylko się cieszyć.
Długie kręcenie to jeden z możliwych objawów uwalonej pompy.
Bazując na swoich przejściach z P3 proponuję-
- wymiana zbiornika (stal z e-pajero jest ok, masz kase możesz sobie zamontowac laminat)
- czyszczenie i przepłukanie całego układu paliwowego,
- wymiana wlewu (coś z lanosa gdzies pisał, że przy niewielkiej rzeźbie idzie to łatwo zaadoptować)
- jak juz wóz bedzie stał w warsztacie wymontuj pompe i wyslij gdzieś do serwisu (ja polecam Diesel Serwis z Lublina) - bedziesz na 100% pewny, że masz pompę ok. Życze Ci żeby się skończyło na czyszczeniu wymianie niezbędnych uszczelnień i regulacji. Jeżeli bedziesz miał mniej szczęścia to regeneracja.
Kosztowne to wszystko ale będziesz pewny, że masz pewny wóz.
No i zadowolenia z pojazdu życzę. |
_________________ Pajero I 3.0 V6 - sprzedany, gryzie błoto ze złodziejami na pokładzie
Pajero III 3.2 DiD "Srebrzanka Plamista" - sprzedany
Pajero IV 3.2 DiD 2007
Pajero Iv 3.2 DiD 2011
...to już jakaś mania |
|
|
|
 |
zeroeight
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2018 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-07-2018, 15:53
|
|
|
Dzięki Igor.
Swoją drogą samochód kupiłem w Białej Podlaskiej i podobno pompa była robiona gdzieś pod Lubartowem, znalazłem tam Diesel Wloch Service.
Samochód oddaję do warsztatu w poniedziałek, na zrobienie klimy - poproszę ich o skosztorysowanie wszystkich napraw związanych z układem paliwa.
Czy ktoś z Was serwisował miśka w http://serwis-japonskich.pl/ ? |
|
|
|
 |
|