Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
ZBIORNIK PALIWA
Autor Wiadomość
Filateam 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 95
Skąd: Internet
Wysłany: 05-03-2017, 19:08   

O ile mnie pamięć nie myli, to 1x12 mm oraz 2 x 7 mm oraz opaski zaciskowe. Zmierz suwmiarką. Element jest ukryty pod plastikową nieszczęsną osłoną. Zdemontowałem ją na stałe i nie bawiłem się w coś zamiennego. Jedynie rurę od Lanosa dałem w dodatkowy peszel dla ochrony. Mata dekarska może zamykać przestrzeń dla wilgoci i napędzać rudą. Po wyjęciu osłony mam bezproblemowy dostęp myjką i suszę... ( gdy nie pada :D ).
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 05-03-2017, 19:32   

Filateam napisał/a:
(...) pod plastikową nieszczęsną osłoną. Zdemontowałem ją na stałe i nie bawiłem się w coś zamiennego. Po wyjęciu osłony mam bezproblemowy dostęp myjką i suszę... ( gdy nie pada :D ).

Mam tak samo - dodatkowo walę na rury dwie garście towotu i mam spokój na 3 lata. :wink:
 
 
Janusz_s 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Long 3,2 DiD 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 9
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 05-03-2017, 19:51   

Rurę z Lanosa wsadzę w arota.
Jak giąłeś rurki?
 
 
Robert1993 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2017
Posty: 2
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 11-03-2017, 16:00   

Zbiornik kupić taki z tworzywa jak np. http://allegro.pl/mitsubi...6125145686.html czy metalowy na e-pajero.pl ?
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 11-03-2017, 19:17   

ja mam z tymi zbiornikami z tworzywa złe doświadczenia, rozklejają się
_________________
Michał Pajero4x4
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 13-03-2017, 08:10   

Michał_PIII napisał/a:
ja mam z tymi zbiornikami z tworzywa złe doświadczenia, rozklejają się

Mamy zbiorniki "plastikowe" z profesjonalnej firmy i te się nie rozklejają. Te tańsze "plastikowe' Klienci przywozili do montażu ale jak kolega mówi, puszczały na złączu dwóch połówek.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Filateam 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 95
Skąd: Internet
Wysłany: 14-03-2017, 22:53   

A ja mam z spawany z nierdzewki gr. 2 mm. Materiał i cięcie laserowe wyszło ok. 1400 zł. Dodatkowo spawanie, montaż i nowe przewody... Wszystko dało sumę ok. 2200 zł. Bak wygląda, jak czołg! To chyba najmocniejszy element w moim Miśku :) . Jeżeli, kiedyś będę zamieniał P3 na P4, to bak idzie do kolejnego autka. Pozdr!
 
 
Mike87 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DiD 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 68
Skąd: Wrocław
Wysłany: 30-03-2017, 23:08   

Rozważam jak najszybciej wymianę baku ze wględu na obawy o pompę wtryskową i mam pytanie czy ten bak w zupełności wystarczy?

https://e-pajero.pl/zbiorniki/946-zbiornik-paliwa-bak-stalowy-pajero-iii-iv-long-mr342855.html?search_query=zbiornik+paliwa+pajero+&results=54

Na pewno do wymiany będą przewody paliwowe.
Jaki polecacie filtr paliwa?

Co ewentualnie jeszcze muszę wymienić podczas wymiany baku?
Proszę o pomoc.
_________________

 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 31-03-2017, 08:23   

Będzie bardzo dobry :)
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Sebastian_T 
Forumowicz


Auto: Pajero 3.2, 2011
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 229
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-03-2017, 09:17   

Potwierdzam, baki od Zbyszka są OK ;-)


@Zbyszek, ja Ci tam maila ze dwa razy pisałem, bo to tak trochę za długo na telefon, bo Ty w biegu, rzuć okiem w wolnej chwili. Czy mam raz jeszcze przesłać? ;-)
_________________
Sebastian_T
 
 
DonVito 
Forumowicz

Auto: Pajero III long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Kwi 2017
Posty: 70
Skąd: Ze WSI
Wysłany: 10-07-2017, 15:45   

Pytanie zapewne niepunktowane.
Czy jak warsztat zamawia to dostaje rabat ?
Nie pytam jaki, pytam czy ...

Boo ... Pan Mechanik krzywo paczy :shock: na części zakupione przez klienta i nie daje też wtedy gwarancji na robotę.
Znów jak sam zamawia to ...
 
 
Maciekszot 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2017
Posty: 1
Skąd: Kolsko
Wysłany: 16-07-2017, 19:15   

buszmen25811, witam kolego jakie miałeś objawy zabrudzonego nastawnika?
 
 
zeroeight 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2018
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-07-2018, 22:21   

Witam, stałem się (już prawie) szczęśliwym posiadaczem Pajero III 3.2 Did, polski salon, do 09.2016 serwisowany w ASO, generalnie b. ładna sztuka.

Właściciel zarzekał się, że była robiona pompa paliwa, ale mowił, że nie może znaleźć potwierdzenia, ale na pewno ma. Oczywiście jak się okazało nie ma papierów. Twierdzi nadal, że pompa była zrobiona i że o jej świetnym stanie świadczy to, że auto odpala od tzw. "strzała", a nie długo kręci (jak to wd. niego przy uszkodzonych pompach jest).

Bak był nie ruszany i on twierdził, że wystarczy często filtr paliwa zmieniać. W bajki nie wierzę, zakładam, że pompy nikt nie ruszał i w związku z tym chciałem się przygotować zawczasu i zrobić co trzeba teraz, a nie jak będzie za późno.

Filtr wymieniłem, jutro mechanik rozetnie stary i sprawdzi czy były opiłki.

W związku z tym mam kilka pytań:

1. Czy da się jakoś nieinwazyjnie sprawdzić stan pompy (czy w ogóle była ruszana) i układu paliwowego? Stan zbiornika, wlewu?
2. Jakie elementy powinienem wymienić profilaktycznie i co przeczyścić?
3. Myślałem o wymianie zbiornika na stalowy z e-pajero, wymianie wlewu (a może da się go jakoś odratować?) i czyszczeniu układu. Czy polecacie kogoś kto zrobi to za rozsądne pieniądze w Warszawie lub okolicy (+100km)
4. Jak oceniacie te zbiorniki laminatowe? https://allegro.pl/mitsubishi-pajero-iii-iv-3-2-zbiornik-paliwa-nowy-i7436491368.html#thumb/1

Z góry dzięki!
 
 
igor 
Mitsumaniak
Rzeźbiarz okrętowy


Auto: Pajero IV 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lut 2013
Posty: 90
Skąd: Dobra, dobra...
Wysłany: 13-07-2018, 07:05   

Tam gdzie ja robiłem pompę czyli w Profitec w Międzyrzeczu oraz w Diesel Serwis Lublin zawsze pompa wracała z poznakowanymi farbą śrubkami.
Zbiornik słabo się ogląda w środku bo ma kilka przegród a otwory są małe.
Jeżeli misiek odpala od strzała to bardzo dobrze, tylko się cieszyć.
Długie kręcenie to jeden z możliwych objawów uwalonej pompy.

Bazując na swoich przejściach z P3 proponuję-
- wymiana zbiornika (stal z e-pajero jest ok, masz kase możesz sobie zamontowac laminat)
- czyszczenie i przepłukanie całego układu paliwowego,
- wymiana wlewu (coś z lanosa gdzies pisał, że przy niewielkiej rzeźbie idzie to łatwo zaadoptować)
- jak juz wóz bedzie stał w warsztacie wymontuj pompe i wyslij gdzieś do serwisu (ja polecam Diesel Serwis z Lublina) - bedziesz na 100% pewny, że masz pompę ok. Życze Ci żeby się skończyło na czyszczeniu wymianie niezbędnych uszczelnień i regulacji. Jeżeli bedziesz miał mniej szczęścia to regeneracja.

Kosztowne to wszystko ale będziesz pewny, że masz pewny wóz.

No i zadowolenia z pojazdu życzę.
_________________
Pajero I 3.0 V6 - sprzedany, gryzie błoto ze złodziejami na pokładzie
Pajero III 3.2 DiD "Srebrzanka Plamista" - sprzedany
Pajero IV 3.2 DiD 2007
Pajero Iv 3.2 DiD 2011
...to już jakaś mania ;)
 
 
zeroeight 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2018
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-07-2018, 15:53   

Dzięki Igor.

Swoją drogą samochód kupiłem w Białej Podlaskiej i podobno pompa była robiona gdzieś pod Lubartowem, znalazłem tam Diesel Wloch Service.

Samochód oddaję do warsztatu w poniedziałek, na zrobienie klimy - poproszę ich o skosztorysowanie wszystkich napraw związanych z układem paliwa.

Czy ktoś z Was serwisował miśka w http://serwis-japonskich.pl/ ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.