Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero PININ
Autor Wiadomość
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 02-10-2014, 10:59   

słuchajcie z tym swapem jest JEDEN podstawowy problem.

Kiedy masz auto na ramie- pełen looz.. wisi silnik na łańcuchu - i sobie do ramy spawasz łapy JAK CI PASUJE ... kiedy masz samonośną konstrukcję z wprutą ramą za każdym razem opuszczasz silnik i patrzysz czy OK ... wiec nie jest prosto i zaczyna się tzw rzeźba, a co jak co jak masz auto wyprawowe to nie ma być rzeźba .. bo to przeca obciążenia są kosmiczne .. 120HP na reduktorze = 240HP ... !!!!!
_________________
NIE KUPUJ GDI !!! JAPOŃCZYCY BIORĄ TAKIE RZECZY, KTÓRE NAWET W NIEMCZECH NIE ROSNĄ !!!!!!
 
 
madź 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany

Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 14 Lut 2010
Posty: 535
Skąd: Katowice/Bytom
Wysłany: 02-10-2014, 15:16   

mkm napisał/a:
cezare napisał/a:
gość pomierzył polookał pocmokał pokiwal głową i do dziś czekam na info z jego strony ...

:mrgreen: :mrgreen: eeee to widzę fachman "pełnom gembom" jak nawet z 3000-ki mierzył.
Rozwalają mnie tacy fachowcy - nawet jak Ci napisze, że coś "domierzy" to omijaj chłopa z daleka... i nie słuchaj tak chorych pomysłów. :wink:
"Podwójnej świni" nie proponował? :mrgreen:

Ty jak zwykle, nawet jak tematu (czy osoby) nie znasz, to i tak wystawisz swoją opinię. Byleby coś napisać.
cezare napisał/a:
słuchajcie z tym swapem jest JEDEN podstawowy problem.
Kiedy masz auto na ramie- pełen looz.. wisi silnik na łańcuchu - i sobie do ramy spawasz łapy JAK CI PASUJE ... kiedy masz samonośną konstrukcję z wprutą ramą za każdym razem opuszczasz silnik i patrzysz czy OK ... wiec nie jest prosto i zaczyna się tzw rzeźba, a co jak co jak masz auto wyprawowe to nie ma być rzeźba .. bo to przeca obciążenia są kosmiczne .. 120HP na reduktorze = 240HP ... !!!!!

Każdy swap to mniejsza lub większa rzeźba. Nawet gdy auto masz na ramie. :mrgreen:
 
 
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 02-10-2014, 16:28   

madź napisał/a:

Każdy swap to mniejsza lub większa rzeźba. Nawet gdy auto masz na ramie. :mrgreen:

ta ale jak masz auto na ramie to widzisz TO :



i tak to sobie można spawać na wymiar.. a tu tak niema ..
_________________
NIE KUPUJ GDI !!! JAPOŃCZYCY BIORĄ TAKIE RZECZY, KTÓRE NAWET W NIEMCZECH NIE ROSNĄ !!!!!!
 
 
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 11-10-2014, 12:32   

3 godizny walki - zciągnąłem dolot do czyszczenia ..

w 2giej świecy 5cm oleju - cała pływa ...

EGR zaraz pod przepustnicą w 100% nie drożny .. jest tam coś jakby opaska wewnętrzna stalowa i nie mam pojęcia jak ją zdjać ... bo muszęto wyczyscić - jest nie drożna - nawet płyn nie przecieknie nie mówiąc o druciku - zresztą to jest dookoła jakby dolotu do którego montuje sie przepustnicę...


wie ktoś jak toto zciagnać ?

fotka : https://www.dropbox.com/s...122536.jpg?dl=0
_________________
NIE KUPUJ GDI !!! JAPOŃCZYCY BIORĄ TAKIE RZECZY, KTÓRE NAWET W NIEMCZECH NIE ROSNĄ !!!!!!
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 13-10-2014, 03:31   

cezare napisał/a:
wie ktoś jak toto zciagnać ?

Nagar czy uszczelkę?
Uszczelkę zeskrobac - np. nożykiem tylko, nie narób zadziorów.
Nagar jakimś preparatem do czyszczenia gaźników/przepustnic :wink:
STP, LiquiMoly, Wynn's, Kleen Flo itp. id.
 
 
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 13-10-2014, 16:36   

mkm napisał/a:
cezare napisał/a:
wie ktoś jak toto zciagnać ?

Nagar czy uszczelkę?
Uszczelkę zeskrobac - np. nożykiem tylko, nie narób zadziorów.
Nagar jakimś preparatem do czyszczenia gaźników/przepustnic :wink:
STP, LiquiMoly, Wynn's, Kleen Flo itp. id.


mkm - widzisz ten pierścień w środku na fotce - jego chciałem wydłubać ..

tu więcej fotek -

https://www.dropbox.com/s...G92fqd2D3a?dl=0

pierścień jest jakby osłoną kanałów w 100% zabitych nagarem .. ruszyć go nei sposób - w końcu za namową rosjan - zaślepiłem egr - jak zoabczyłem te manały to Ci powiem japońce zwariowali .. zatkasz to 2ma gumami do żucia takie cieniuteńkie tam kanaliki są na spaliny
_________________
NIE KUPUJ GDI !!! JAPOŃCZYCY BIORĄ TAKIE RZECZY, KTÓRE NAWET W NIEMCZECH NIE ROSNĄ !!!!!!
 
 
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 18-10-2014, 21:36   

a dziś przygoda z pompą.. czyli wyjąć rozłożyć przeczyścić - wyszlifować, złożyć ..
zamontować jutro ..

https://www.dropbox.com/s...TLsr7m5Psa?dl=0
_________________
NIE KUPUJ GDI !!! JAPOŃCZYCY BIORĄ TAKIE RZECZY, KTÓRE NAWET W NIEMCZECH NIE ROSNĄ !!!!!!
 
 
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 19-10-2014, 12:17   koniec błędu 56 - pompa naprawiona

a to tak żeby sie pochwalić.
pompę wysokiego ciśnienia zregenerowałem
egr z rurą wymieniłem
zostawiłem zaślepiony EGR przed przepustnicą
obroty 650 równo stoją.. po 4ch min przechodzi ładnie na mieszankę ubogą..
i wreszcie jak stoję w korku to nie pali prawie nic.

ilu mechaników zjeździłem to moje .. kady mówił co innego ... doświadczenie bezcenne
_________________
NIE KUPUJ GDI !!! JAPOŃCZYCY BIORĄ TAKIE RZECZY, KTÓRE NAWET W NIEMCZECH NIE ROSNĄ !!!!!!
 
 
wyderka 
Mitsumaniak


Auto: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 820
Skąd: ZPL
Wysłany: 19-10-2014, 12:39   

masz chłopie zapał do tego auta, ja chyba już dawno bym go podpalił :P
 
 
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 19-10-2014, 13:02   

wyderka napisał/a:
masz chłopie zapał do tego auta, ja chyba już dawno bym go podpalił :P
pojecia nie masz ile razy sie prze to auto schlałem .. - ale to już brałem na zasadzie "nie wygrasz ze mną bo się uparłem" .. dziś świętuję po jakby nie było prawie roku walki ;) - no .. tfu tfu tfu - zobaczymy na jak długo..

takie tam FOTKI Z DZIŚ : https://www.dropbox.com/s...Zy7gyc7WCa?dl=0
_________________
NIE KUPUJ GDI !!! JAPOŃCZYCY BIORĄ TAKIE RZECZY, KTÓRE NAWET W NIEMCZECH NIE ROSNĄ !!!!!!
 
 
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 23-10-2014, 10:45   

odślepiłem EGR
efekt :
mniej pali jakieś 10-15%
gładsza jazda w zakresie obrotów 1-3k rpm
pieknie świeci ECO GDI
czyli same plusy .. raz do roku zamierzam czyścić EGR i przepustnicę - opłaca się..

konkluzja co do EGR + GDI.. jak ktoś ma dużo kasy - tu jest książka.
LINK

W skrócie - nie dostarczamy silnikowi poprawnego składu mieszanki, mamy 2 serwomechanizmy - EGR + Przepustnica ... gdy wciskasz gaz na 50% - ECU by spełnić Twoje żądanie otwiera np przepustnicę 80% i EGR 20% by suma objętości gazów była 100%. to już nam mówi że silnik z zaślepionym EGR'em (GDI) będzie miał na dzień dobry spapraną mieszankę.. - zbyt ubogą.. a jakie są tego konsekwencje - każdy już wie.

a tak chodzi silniczek po regeneracji pompy : soory za texty RUS w tle .. ale tam dość czasu spędziłem .. musiałem im nagrać i podziękować za pomoc
https://www.dropbox.com/s...n%20ok.mp4?dl=0
_________________
NIE KUPUJ GDI !!! JAPOŃCZYCY BIORĄ TAKIE RZECZY, KTÓRE NAWET W NIEMCZECH NIE ROSNĄ !!!!!!
Ostatnio zmieniony przez cezare 23-10-2014, 14:55, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-10-2014, 14:12   

Zagadka dla polecających swap na V6 - jak w Pajero Pinin zamontowany jest silnik - poprzecznie czy wzdłużnie?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 23-10-2014, 16:57   

Hubeeert napisał/a:
Zagadka dla polecających swap na V6 - jak w Pajero Pinin zamontowany jest silnik - poprzecznie czy wzdłużnie?

ja nie muszę odpowiadać prawda ;) ?

wreszcie zacząłem oddychać .. w sensie PININ teraz dostanie to co już dawno powinien, jest sprawny w 100% a więc czas na detale .. odsłona pierwsza ot drobny halogen na zdrzak dziś kupiony .. ot 100Watt łyka pięknie..



kolejnych pomysłów mam całą głowę.. ale po kolei ;) ..
_________________
NIE KUPUJ GDI !!! JAPOŃCZYCY BIORĄ TAKIE RZECZY, KTÓRE NAWET W NIEMCZECH NIE ROSNĄ !!!!!!
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-10-2014, 17:38   

cezare napisał/a:
ja nie muszę odpowiadać prawda :wink: ?

Nie, Ty nie musisz ;)

Ze swojej strony (czytałem Twój post o pompie WC) mógłbym polecić trzy rzeczy:
1. Zdjęcie zbiornika paliwa i kontrole jego stanu od środka - jeżeli jest skorodowany to wkrótce powtórzy się temat kłopotów z pompą. Nowy kosztuje około 4000 zł.... :roll: Używany w dobrym stanie - loteria, ale najlepiej jest kupić przez Allegro z opcją sprawdzenia przy odbiorze.
2. Wymianę filtrów paliwa w pompie WC (takie małe naparstki)
3. Kontrolę rury łączącej wlew paliwa ze zbiornikiem - jej umiejscowienie powoduje, że koroduje w tempie błyskawicznym a nie muszę nikomu tłumaczyć co się stanie jak do baku dostanie się woda z błotem...
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
madź 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany

Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 14 Lut 2010
Posty: 535
Skąd: Katowice/Bytom
Wysłany: 23-10-2014, 19:30   

Hubeeert napisał/a:
Zagadka dla polecających swap na V6 - jak w Pajero Pinin zamontowany jest silnik - poprzecznie czy wzdłużnie?

Ja się zawsze gubiłam w tych określeniach :roll: ale na pewno na opak... :lol: Prostopadle do grodzi, nie równolegle jak w Carismie czy Space Starze. :roll:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.