 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kierownica - wymiana, obszywanie, problemy z przyciskami. |
Autor |
Wiadomość |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 28-03-2021, 10:56
|
|
|
Tylko pytanie, czy taśma jest ok i po skasowaniu błąd zaraz nie powróci |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Grzeniu92
Forumowicz
Auto: LancerSedanCY0 1.8 4B10 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2018 Posty: 83 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 28-03-2021, 11:32
|
|
|
To jest nowa taśma prosto z allegro, a po wymianie przeczytałem, że za każdym razem trzeba resetować sensory lub programować, przy zdjęciu kierownicy. Wystarczy pod OBD podpiąć ale te darmowe aplikacje nie mają opcji sprawdzania sensorów ABS/ESP. |
|
|
|
 |
HUGIO
Forumowicz

Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 04 Cze 2017 Posty: 1024 Skąd: jesteś?
|
Wysłany: 28-03-2021, 11:50
|
|
|
Tylko pytanie, czy to masz błąd, który siedzi w pamięci i się wyświetla, czy te systemy cały czas nie działają do czasu resetu .
PS. Wymieniałeś na odłączonym akumulatorze? |
|
|
|
 |
Grzeniu92
Forumowicz
Auto: LancerSedanCY0 1.8 4B10 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2018 Posty: 83 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 28-03-2021, 11:55
|
|
|
Tak wymieniałem na odłączonym akumulatorze, niestety nie wpiąłem dokładnie wtyczki od przycisków na kierownicy i wypadła (ta szara). Poczekam na wypłatę i sobie kupie jakiś tester diagnostyczny do 300zł. Bez ESP da się jeździć. |
|
|
|
 |
Dzidek1
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2015 Posty: 16 Skąd: Nowiak
|
Wysłany: 04-04-2021, 15:54
|
|
|
Kup sobie kabelek mini vci do Toyoty i program MMCodingWriter z forum https://forum.kolyandex.su/ i będziesz mógł zrobić o wiele więcej w mitsubishi niż jakieś skanery za 300zł |
|
|
|
 |
Grzeniu92
Forumowicz
Auto: LancerSedanCY0 1.8 4B10 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2018 Posty: 83 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 05-04-2021, 13:08
|
|
|
Już zamówiłem skaner OBD za 600zł, ale dzięki, jak nie będę mógł resetować wtedy pomyśle nad tym programem.
[ Dodano: 10-04-2021, 15:56 ]
Kupiłem sprawdziłem odesłałem, NT630 FOXWELL, nie miał możliwość resetowania SAS, ale za to wyczyścił coś i ABS przestał działać i cały czas wyje jak przy rozpiętym pasie. Normalnie nie byłbym sobą gdybym coś próbował naprawić i nie [edit]. XD
Tutaj wygląd tego SAS
EDIT:
błąd C2100 prawdopodobnie po wgraniu złego softu spalił się moduł ABS, teraz szukam magika żeby mi to potwierdził
EDIT:
naprawa polegała na wgraniu nowego oprogramowania do modułu ABS, wszystko działa |
Ostatnio zmieniony przez Grzeniu92 26-05-2021, 14:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Konrad24
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer VIII 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lip 2021 Posty: 14 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 31-07-2021, 15:57
|
|
|
Dzisiaj wypinałem zwijak bez odłączonego akumulatora i nie było błędów.
Tylko przysłali mi coś co nie miało jednego gniazda przy wtyczce która wystaje do poduszki. Nie widać tego na zdjęciach bo każdy kopiuje na aukcjach te same fotki na których nie wiele widać. Ktoś może posiada numer zwijaka z tym gniazdem, obok kabli od poduszki?
//Edit
Jako, że mam chwilę czasu to uzupełnię post o parę informacji dla potomnych.
Oryginalny zwijak miał oznaczenie KKP.C84..9687. Z tego co widzę można dostać głównie na ebayu w cenie 500-600zł i przeważnie niebotyczna cena za dostawę. Pomijając poprzednie zamówienie, które prawdopodobnie było do generacji wcześniej. Zamówiłem z allegro zwijak ME Premium nr. katalogowy części: 8619A018. Cena 250zł. Tempomat dalej mi nie działa, widać taśmę miałem dobrą, cóż. Nie chciało mi się mierzyć... Do rzeczy. Cena spora a przypuszczam, że to zestaw z Ali za 40zł. Wtyczka od poduszki wchodziła z dużym oporem. Z 15 minut się męczyłem aby doszła do końca. Całość robiona "jak dla obcego". Jakby nie fakt, że już wziąłem się za montaż więc część była używana, to bym odesłał. Miłe zaskoczenie, że była instrukcja montażu ale całe wykonanie, masakra.
Dlatego jeśli ktoś kupuje te zwijaki na allegro to polecam tylko się upewnić czy ma daną ilość gniazd i kupić najtańszy. Ewentualnie samą taśmę z Ali za kilkanaście złotych i wymienić. Rozbierałem stary zwijak i nie ma tam nic szczególnego. Ale jako, że to część zasilania poduszki to polecam mieć jakieś zdolności techniczne. Nawet na obudowie zwijaka pisze aby nie naprawiać...
Co do błędów bo się pochwaliłem, że nic nie było. Gdy później odstawiałem auto do garażu to całą drogę wyskakiwał mi błąd kontroli trakcji. Auto przy lekkim skręcie kierownicą, hamowało mi kołami jakby chciał ustabilizować tor jazdy. Za pierwszym razem to myślałem, że mi gumę złapał. Ogólnie dziwne zachowanie. Powinno wyrzucić błąd i wyłączyć system. Nie było to za bezpieczne w razie jakiegoś omijania przeszkody... Nie wiem czy coś było źle poskładane. Tyle dodam, że przykręciłem źle kierownicę bo przy zdejmowaniu gdzieś ją przekręciłem. Koła prosto, kierownica skręcona, chociaż doświetlanie zakrętów działało ok. Doświetlanie ma czujnik za kierownicą, z tego co zauważyłem, ta plastikowa tulejka, zesprzęglona z kierownicą go inicjuje. Błędy zniknęły przy nowej taśmie ale pewnie stara taśma jest ok.
Trochę się rozpisałem. Mam nadzieję, że komuś to pomoże i nie zanudziłem. |
|
|
|
 |
|
|