Baśka |
Autor |
Wiadomość |
czarny.marcin
Mitsumaniak

Auto: Bądź Moją Walentynką :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 420 Skąd: Bielsko-Biała/okolice
|
Wysłany: 13-02-2017, 14:49
|
|
|
larelijux napisał/a: | Ja jednego nie byłbym w stanie przeżyć przy E46 - są obecnie popularniejsze od Passatów B5 |
passat nie skręca z gazem w podłodze
ok ale odrzuć z tego wszystkie diesle , wszystkie kuchenki i wszystkie benzyny poniżej 325 i prawdziwych BMW zostanie garstka . Nie sztuka kupić model sztuką go utrzymać w oryginale , z oszczędności nie oszczędzać pedału gazu i nie tankować zastępczego paliwa . Ja to mówili dziadkowie ''stać na konia stać na owies''.
Na szczęście są jeszcze tacy co słysząc BMW ze strachu przed serwisem i tylnym napędem go nie kupią choć po cichu o nim marzą . |
_________________ Niektórzy ludzie są jak 1grosz - mają dwie różne strony i nie przedstawiają praktycznie żadnej wartości...
BMW - jest
Lancer kombi 2.0 Sport -jest
Suzuki Swift - jest
Carisma 1,6 -była
Colt CJ0 - jest
Galant EA5W 6A13 -był
Galant E54 Diamond 6A12 - był
Mazda MX-3 -była
Renault Megane Coupe -było
 |
|
|
|
 |
Ziemba.
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 441 Skąd: Okolice Grójca
|
Wysłany: 13-02-2017, 17:57
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | to do 3-ki? czy 5-ki? - bo jakoś dawno temu miałem małą okazję sprawdzić jak taka właśnie 520 wypadnie |
E36 to seria 3. Seria 5 to już cięższy klocek. Tam te 150KM to za mało, ale tutaj daje radę.
plecho1 napisał/a: | Ale teraz coraz bardziej myślę nad wymianą na albo E91 lub na E46 z końca produkcji z silnikiem 2,5 |
Cytat: | Ja jednego nie byłbym w stanie przeżyć przy E46 - są obecnie popularniejsze od Passatów B5 |
Dla mnie też trochę za dużo jest tego na ulicach, a E46 to już w ogóle. Choć nie mówię nie bo życie różne figle płata |
_________________ 03318/KMM
Cari 10.2013 - nadal
Banan/Cyrtryna 06.2017 - 11.2019
Ruda 03.2016 - 04.2017
Baśka 02.2017 - 03.2017
Pomogłem? Jeśli tak to się nie krępuj
http://www.pajacyk.pl/ |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 13-02-2017, 18:49
|
|
|
Na mnie takie stereotypy nie działają i na pewno założę LPG a co Po co płacić za paliwo więcej jak można mniej |
|
|
|
 |
larelijux
Mitsumaniak

Auto: -
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 810 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-02-2017, 19:01
|
|
|
plecho1, i gratuluję, jakby mnie było stać na instalację i gdyby mi się opłacała to też bym założył |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 13-02-2017, 19:04
|
|
|
Przy czterech cylindrach trzeba przejechać z 25 tys km aby inwestycja wyszła na zero. |
|
|
|
 |
larelijux
Mitsumaniak

Auto: -
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 810 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-02-2017, 19:08
|
|
|
Przy moich małych przebiegach instalacja zwróciłaby się pewnie po jakichś 3 latach, co biorąc pod uwagę dodatkowe przeglądy, regulacje zostawia mnie przy "jedynym słusznym" paliwie |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 13-02-2017, 19:35
|
|
|
Dobra instalacja dobrze zamontowana i wyregulowana powinna przejechać bezproblemowo minimum 100 tys km. Jedynie wymiana filtrów raz na 10 - 15 tys km za około 50 - 100zł oraz przegląd techniczny droższy o około 60zł. |
|
|
|
 |
Ziemba.
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 441 Skąd: Okolice Grójca
|
Wysłany: 27-02-2017, 15:45
|
|
|
BMW - Będziesz Miał Wydatki
- Pompa wspomagania - stara się rozciekła
- Płyn wspomagania - z wypłukaniem układu
- Drążek kierowniczy prawy
- Końcówka drążka kierowniczego prawa
- Końcówka drążka kierowniczego lewa
- Manszeta maglownicy lewa
- Łączniki stabilizatora przód
- Ustawienie zbieżności
- Olej silnikowy Valvoline 10W-40 (taki był i jak coś to stopniowa zmiana na syntetyk)
- Filtr oleju
- Filtr powietrza
- Uszczelka pokrywy zaworów
- Uszczelka gniazd świec
- Korek miski olejowej (stary ukręciłem, ale gwint w misce w porządku)
- Plastiki tylnych lamp trzymające żarówki |
_________________ 03318/KMM
Cari 10.2013 - nadal
Banan/Cyrtryna 06.2017 - 11.2019
Ruda 03.2016 - 04.2017
Baśka 02.2017 - 03.2017
Pomogłem? Jeśli tak to się nie krępuj
http://www.pajacyk.pl/ |
|
|
|
 |
Ziemba.
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 441 Skąd: Okolice Grójca
|
Wysłany: 01-03-2017, 13:37
|
|
|
Ta rzecz mnie po prostu urzekła.
"Analogowy" wskaźnik chwilowego spalania. Nie żeby to była jakaś nowość, ale według mnie kilkukrotnie bardziej czytelny niż wszystkie cyfrowe wskaźniki w innych markach. Owszem nie zobaczę tu dziesiątych litra, ale w bardzo dobrze widać bez skupiania na nim uwagi kiedy spalanie rośnie itd.
Owszem w celach do jakich to auto zostało kupione to się zupełnie nie przydaje, ale to taka mała dygresja, że jednak ktoś wtedy potrafił pomyśleć. |
_________________ 03318/KMM
Cari 10.2013 - nadal
Banan/Cyrtryna 06.2017 - 11.2019
Ruda 03.2016 - 04.2017
Baśka 02.2017 - 03.2017
Pomogłem? Jeśli tak to się nie krępuj
http://www.pajacyk.pl/ |
Ostatnio zmieniony przez Ziemba. 24-05-2017, 20:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-03-2017, 15:16
|
|
|
Ziemba. napisał/a: | "Analogowy" wskaźnik chwilowego spalania | W sumie fajny. Chyba też wolałbym taki niż cyfrowy. |
|
|
|
 |
czarny.marcin
Mitsumaniak

Auto: Bądź Moją Walentynką :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 420 Skąd: Bielsko-Biała/okolice
|
Wysłany: 01-03-2017, 16:29
|
|
|
Ziemba. napisał/a: | BMW - Będziesz Miał Wydatki
|
a tam nieprawda Bogaci Mogą Wszystko a Biedni Mogą Więcej |
_________________ Niektórzy ludzie są jak 1grosz - mają dwie różne strony i nie przedstawiają praktycznie żadnej wartości...
BMW - jest
Lancer kombi 2.0 Sport -jest
Suzuki Swift - jest
Carisma 1,6 -była
Colt CJ0 - jest
Galant EA5W 6A13 -był
Galant E54 Diamond 6A12 - był
Mazda MX-3 -była
Renault Megane Coupe -było
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 01-03-2017, 21:42
|
|
|
Hugo napisał/a: | też wolałbym taki niż cyfrowy. | i ja - a już te nowoczesne zegary, gdzie wszystko jest wyświetlaczem LCD z narysowanym prędkościomierzem itd to nie brzydzą - niedługo nie będzie na co zmienić auta... |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10722 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 01-03-2017, 22:23
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Na mnie takie stereotypy nie działają i na pewno założę LPG a co Po co płacić za paliwo więcej jak można mniej |
Też tak uwazam.... zagazuje kazde które kupie i za taką opcją będę kupował. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Ziemba.
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 441 Skąd: Okolice Grójca
|
Wysłany: 24-05-2017, 20:37
|
|
|
Zapomniałem zaktualizować tematu w marcu.
Baśkę kupiłem w lutym i za równy miesiąc ją sprzedałem. Powód?
Cytat: | Pancerne m50b20TU na początek zabawy wystarczy |
Jednak jak już było "sucho", a koniec lutego początek marca mieliśmy cieplutki i przyjemny, to tej mocy do pójścia w zakręcie zaczynało brakować. Jeszcze na "dwójce" ok, ale na "trójce" przy większej prędkości to nie było tak swobodnie.
Ale to chyba nie było bezpośrednim powodem, bo mógłbym założyć krótszą skrzynię czy dyfer 4.44 oraz "wybebeszyć" i łatwiej by jej było.
Któregoś dnia zadzwonił kolega i powiedział, że chciałby ją kupić. I jakoś tak wyszło, że sprzedałem. |
_________________ 03318/KMM
Cari 10.2013 - nadal
Banan/Cyrtryna 06.2017 - 11.2019
Ruda 03.2016 - 04.2017
Baśka 02.2017 - 03.2017
Pomogłem? Jeśli tak to się nie krępuj
http://www.pajacyk.pl/ |
|
|
|
 |
Ziemba.
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 441 Skąd: Okolice Grójca
|
|
|
|
 |
|