Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
23-03-2007, 00:56
[CJ1A 1.3] głośne stuki z przodu zawieszenia
Autor Wiadomość
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 22-04-2008, 20:06   

sprawdzałem i wyszlo ze wszystko dobrze
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
kaapsel
[Usunięty]

Wysłany: 22-04-2008, 20:12   

mam ten sam problem>>>>> przekładnia :(
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 22-04-2008, 20:34   

wlasnei zrobilem test, kumpel lekko ruszal kierownica na lewo i prawo a ja sluchalem...i towlasnie puka przekladnia, ten sam dzwiek co podczas jazdy tylko ciszej :cry: jak przeczytalem to ile kosztuje przekladnia to mnie zatkalo....
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 22-04-2008, 23:46   

Fragu napisał/a:
kumpel lekko ruszal kierownica na lewo i prawo a ja sluchalem...i towlasnie puka przekladnia
Silnik był odpalony czy zgaszony?
 
 
amator3nr
[Usunięty]

Wysłany: 23-04-2008, 01:06   

Ja tez zauwazylem u siebie w CJOcie lekkie stuki z ntylu stuki na nierównosciach ale tylko gdy w aucie jade sam. Jesli ktokolwiek siedzi z tylu albo mam np. 20kg w bagazniku juz nic nie slychac. Mysle ze to nic groznego, auto jest leciutkie i troche sztywne, na nasze drogi moze reagowac w ten sposób.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-04-2008, 08:46   

amator3nr napisał/a:
Ja tez zauwazylem u siebie w CJOcie lekkie stuki z ntylu stuki na nierównosciach ale tylko gdy w aucie jade sam. Jesli ktokolwiek siedzi z tylu albo mam np. 20kg w bagazniku juz nic nie slychac
Powodem są nieco już zużyte amortyzatory. Nie podpierają sprężyn zawieszenia odpowiednio mocno i podczas "podskoków" tyłu auta stukają. Miałem identyczne objawy jak u Ciebie i po wymianie amortyzatorów na gazowo-olejowe Kayaby problem zniknął.
Podjedź na stację diagnostyczną i zrób test amorków.
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 23-04-2008, 10:04   

silnik odpalony
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 23-04-2008, 10:36   

mozesz miec poluzowane sruby mocujace przekladnie,
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-04-2008, 11:08   

Fragu napisał/a:
silnik odpalony
To rzeczywiście może być przekładnia kierownicza. Pytałem, bo na zgaszonym silniku każda przekładnia stuka.
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 23-04-2008, 11:46   

No to padaka:| nowa jak sie dowiadywalem okolo 8000zl (Bydgoszcz)...takze odpada calkowicie :twisted: pozostaje regeneracja.....echh
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
drozek
[Usunięty]

Wysłany: 26-05-2008, 23:40   

Hej,

mozliwe jest tez,ze stukaja Wam zaciski hamulcow. Tam sa takie blaszki, ktore utrzymuja klocki i zaciski sztywno ale one sie wyrabiaja. Ja mam zawieszenie po remoncie, amortyzatory na 75% kazdy i wali na nierownosciach.

Zeby to sprawdzic wystarczy jadac po nierownosciach nacisnac hamulec - wtedy znikaja w przypadku takiej awarii. Wtedy hamulec jest scisniety i nie ma nigdzie luzow.

Jak ktos to potrafi naprawic to chetnie sie zglosze, moj mechanik juz dwa razy do tego podchodzil i zawsze to wraca.

Pozdrawiam
 
 
Rado
[Usunięty]

Wysłany: 27-05-2008, 16:22   

wedlug mnie bardzo male szanse zeby te blaszki stukaly, podczas hamowania jak zapewne wiecie scieraja sie okladziny hamulcowe a pyl ktory sie tworzy dostaje sie wszedzie, m.in w okolice tych blaszek, przy wymianie klockow musze troche czasu przeznaczyc na wyczyszczenie tych blaszek gdyz nowe klocki po prostu nie wchodza... jezeli blaszki sa luzne to tylko dlatego ze sa pewnie jakos ulamane i dobrze sie nie trzymaja zaciskow...
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-05-2008, 09:14   

Hugo napisał/a:
Fragu napisał/a:
silnik odpalony
To rzeczywiście może być przekładnia kierownicza. Pytałem, bo na zgaszonym silniku każda przekładnia stuka.


Moja nie stuka, a co do stuków w zawieszeniu przednim na początek sprawdź gumy stabilizatora, końcówki drążka kierowniczego, sworzeń wachacza:

- Jeżeli stuka przy ruszaniu lewo prawo kierownicą, to końcówki drążka kierowniczego lub kończąca się maglownica (jeżeli maglownica powinien być wyciek).

- Jeżeli stuka podczas jazdy po wybojach gumy stabilizatora, lub sworzeń wachacza
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
zibii
[Usunięty]

Wysłany: 16-06-2008, 19:05   głośne stuki z przodu zawieszenia

Właśnie jestem po likwidacji stuków w przednim zawieszeniu,więc dołączę swoje trzy grosze do tematu.Oczywiście przyczyn może być wiele-końcówki,sworznie,gumy,aortyzatory,itd. u mnie,były to akurat drążki kierownicze(charakterystyczne pukanie na nierównościach,albo zjednej strony albo z obu).Łatwo wyczuć unosząc koło w górę,zblokować kierownicę i ruszać delikatnie kołem na boki,słychać głuche stuki na jabłku drążka kierowniczego(nie popadać odrazu w paranoję z awarią maglownicy).Tak więc wymieniłem drążki,ustawiłem geometrie (wydałem w sumie250zł)i jest ok.Nie panikujcie więc z tymi maglownicami,a raczej wszystko dobrze sprawdżcie,powodzenia.
 
 
taisho1982 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt 1.3 97 rok
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 2
Skąd: Kraków
Wysłany: 30-06-2008, 18:05   

Witam,

W moim Colciku od jakiegoś tygodnia stuka z prawej strony (przód). Ale w zasadzie najczęściej jak jadąc skręcam w lewo (nie zawsze). Bardzo rzadko jak jadę prosto, nawet po dziurach. Sprawdzę na stacji diagnostycznej i zobaczymy co będzie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.