 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:53 |
Outlander T JDM 240KM |
Autor |
Wiadomość |
KUTER
Nowy Forumowicz
Auto: outlander 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Mar 2014 Posty: 19 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 02-03-2018, 01:24
|
|
|
czy sądzicie, że swap silnika od takiego samochodu jest możliwy do budy od zwykłego 2,0 136km? Jakie mogą być ograniczenia? musiałbym wpakować silnik, skrzynia jest sama czy też trzeba od niego? intercooler (nie sprawdzałem ale zakładam że musi być)- w wersji 136km jest na niego miejsce? no i komputer wypadałoby przełożyć. Czy po przepięciu koputerów auto ospali, czy są jakieś zabezpieczeni żeby nie przekładać ECU? Jeśli nie ten 240km to może chociaż 202km z europejskiego turbiaka, co? Wskoczy bez problemu? |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 02-03-2018, 08:08
|
|
|
Skrzynia biegów w każdym jest inna czy to 2.0, ,2.0T, czy Airtrek(automat), IC jasne że musi być, ale musiałbyś zmienić maskę lub zbudować nowy w zderzaku. Mnóstwo roboty. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 02-03-2018, 09:48
|
|
|
Generalnie powinieneś przełożyć wszystko, począwszy od silnika z osprzętem (nie dam ręki uciąć, czy mapsensor od wolnossaka wyrobi), do tego skrzynia bo w doładowanych jest mocniejsza, poza tym centralny dyfer i raczej tylny, choć wystarczy przejrzeć czy mają te same przełożenia. Na pewno komp silnika będzie potrzebny i prawdopodobnie immo.
Jeśli będziesz chciał pozostać przy OEM intercoolerze, to musisz mieć jego mocowania i maskę z otworem. Generalnie Airtrek Turbo R i Outlander Turbo nie różnią się znacząco jeśli chodzi o osprzęt, główna różnica jest w kompie silnika i mapie w nim zapisanej. Na japońskim paliwie ten silnik ma 240KM, ale trzeba pamiętać, że przez to, że jest zestrojony ze skrzynią CVT jego mapa jest deko inna. |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
|
|
|
 |
|
|