Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:53
Outlander T JDM 240KM
Autor Wiadomość
KUTER 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 19
Skąd: Legionowo
Wysłany: 02-03-2018, 01:24   

czy sądzicie, że swap silnika od takiego samochodu jest możliwy do budy od zwykłego 2,0 136km? Jakie mogą być ograniczenia? musiałbym wpakować silnik, skrzynia jest sama czy też trzeba od niego? intercooler (nie sprawdzałem ale zakładam że musi być)- w wersji 136km jest na niego miejsce? no i komputer wypadałoby przełożyć. Czy po przepięciu koputerów auto ospali, czy są jakieś zabezpieczeni żeby nie przekładać ECU? Jeśli nie ten 240km to może chociaż 202km z europejskiego turbiaka, co? Wskoczy bez problemu?
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 02-03-2018, 08:08   

Skrzynia biegów w każdym jest inna czy to 2.0, ,2.0T, czy Airtrek(automat), IC jasne że musi być, ale musiałbyś zmienić maskę lub zbudować nowy w zderzaku. Mnóstwo roboty.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 02-03-2018, 09:48   

Generalnie powinieneś przełożyć wszystko, począwszy od silnika z osprzętem (nie dam ręki uciąć, czy mapsensor od wolnossaka wyrobi), do tego skrzynia bo w doładowanych jest mocniejsza, poza tym centralny dyfer i raczej tylny, choć wystarczy przejrzeć czy mają te same przełożenia. Na pewno komp silnika będzie potrzebny i prawdopodobnie immo.

Jeśli będziesz chciał pozostać przy OEM intercoolerze, to musisz mieć jego mocowania i maskę z otworem. Generalnie Airtrek Turbo R i Outlander Turbo nie różnią się znacząco jeśli chodzi o osprzęt, główna różnica jest w kompie silnika i mapie w nim zapisanej. Na japońskim paliwie ten silnik ma 240KM, ale trzeba pamiętać, że przez to, że jest zestrojony ze skrzynią CVT jego mapa jest deko inna.
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 24-03-2021, 23:01   

Cześć. Ostatnio w naszych grupowych dyskusjach przewinął się temat Outlander a Airtrek. No i trafiłem na bardzo ciekawy artykuł (dzięki Rafał) myślę że tutaj odnajdziecie odpowiedź na odwieczne pytanie skąd to 240 koni.

https://www.drive2.ru/l/570664402953437332/
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.