Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mercedes CLS V8 5.5 W219
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-04-2017, 21:22   

Owczar napisał/a:
Nagengast?
kolegi ojcu przyspawali tam tarcze hamulcowe do piasty... mowa o Nagengast Gdańsk
wnioski sam wyciągnij
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 04-04-2017, 22:16   

Ja nic u nich nie robiłem. Ale właśnie słyszałem bardzo przeciwstawne opinie. Ale o takiej akcji nie słyszałem :)

To jedyna firma w Polsce która regeneruje amortyzatory do Lexusa.
 
 
dorianps2 
Forumowicz


Auto: CLS 550 oraz Nissan Maxima 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2013
Posty: 112
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 05-04-2017, 10:00   

Szczerze mówiąc, nie pamietam teraz jakie reduktory tam są. Będę w domu, to sprawdzę w papierach.
Na forum merca, polecają mi firmę Limak spod Wrocławia. Wysyłasz im swoje, a oni Ci od razu przesyłają swoje zregenerowane. Rok gwarancji, bez limitu kilometrów (w sumie to nie znalazlem nigdzie firmy, która daje więcej gwarancji na regeneracje).

[Edit]

ZASADY FORUM.
10. Mitsumaniaki popierają akcję Stop wariatom drogowym - dlatego zanim napiszesz coś o swoich dokonaniach drogowych zastanów się trzy razy


edit: Oho, mogę się pochwalić pierwszą amatorską produkcją filmową. Chłopak się uczy, ale widać, że jak dostanie sporo dobrego materiału to coś z tego skręci dobrego:)
link do filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=s8-LaHM_PT8
Ostatnio zmieniony przez dorianps2 06-04-2017, 12:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPIDER-ek 
Mitsumaniak


Auto: Infiniti Q50 2.2d Premium 2015
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 1556
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-04-2017, 15:20   

Piękny furacz.
Mi zawsze marzył się właśnie CLS 6,3 albo z takim silnikiem co Ty masz właśnie w tej budzie. Później w nowszych budach CLSy trochę staniały i przez chwilę myślałem o nowym CLSie zanim kupiłem mojego Q50. Ten samochód ma coś w sobie i podoba mi się w nich dupcia :)
_________________
Jest: Infiniti Q50 2,2d 170KM 400Nm Premium 2015 Graphite Shadow 7G-tronic Opis obecnego w nie-miśkach
Był: Mitsubishi Galant 2,5i V6-24
EA5A A/T (6A13) 2,5l V6-24 163KM 223Nm Tiptronic: F4A42
Opis mojego byłego rekina na forum

 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-04-2017, 15:33   

Seba lubisz opadające dupcie? :P
 
 
SPIDER-ek 
Mitsumaniak


Auto: Infiniti Q50 2.2d Premium 2015
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 1556
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-04-2017, 15:40   

Lubię zgrabne, a CLS ma właśnie taką zgrabną dupcie :) W starym CLS to lepiej wygląda niż w nowym :)
_________________
Jest: Infiniti Q50 2,2d 170KM 400Nm Premium 2015 Graphite Shadow 7G-tronic Opis obecnego w nie-miśkach
Był: Mitsubishi Galant 2,5i V6-24
EA5A A/T (6A13) 2,5l V6-24 163KM 223Nm Tiptronic: F4A42
Opis mojego byłego rekina na forum

 
 
dorianps2 
Forumowicz


Auto: CLS 550 oraz Nissan Maxima 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2013
Posty: 112
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26-04-2017, 09:28   

No mnie też właśnie ta garbata linia urzekła i ta dupka :D znów mam uśmiech na twarzy kiedy podchodzę do swojego auta (i sobie myśle: kurna! to mój samochód?:D) i jest zawsze odwrócenie głowy gdy od niego odchodze hehe. Ostatnio tak miałem jakies 4-5 lat temu jak Galancika kupiłem.

Wczoraj dzwoniłem do bydgoskich "speców" od tłumików, czy zajmują się też czymś takim jak wycięcie rezonatora (by wydobyć bulgotanie silnika).

Pierwszy zakład: -"Co? Akumulator? Aa rezonator... niee nieee". Że nie wspomnę, że ta rozmowa trwała dobre 5 minut, bo pan odebrał sobie drugi telefon i nawija.

Drugi zakład: Wycicnacie rezonator? -"Rezonator? A co to jest? Pierwszy raz slyszę. A po polsku jak się to nazywa?" Mówię no REZONATOR. Znajduję się mniej więcej po środku auta, taka puszka, ale nie jest to tłumik, bądź czasem przy nadkolach. -"Panie, to jest tłumik. Podjedź pan, to zobaczymy" no i gadaj z takimi fachowcami. Odpuściłem, bo więcej szkód narobią niż to warte.
Stwierdziłem, że niespotykana rzecz w Matizach, to zgłupieli. Smutne jest tylko to, że to takie najbardziej znane dwa zakłady tłumikowo-wydechowe w Bydgoszczy.
 
 
SPIDER-ek 
Mitsumaniak


Auto: Infiniti Q50 2.2d Premium 2015
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 1556
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-04-2017, 09:43   

dorianps2 napisał/a:
Podjedź pan, to zobaczymy" no i gadaj z takimi fachowcami. Odpuściłem, bo więcej szkód narobią niż to warte.


Moim zdaniem, właśnie w tym jest problem z samochodami, że ciężko znaleźć dobrych fachowców i takich do których nie będziesz bał się oddać samochodu.
Wszystkie te awarie samochodów w dużej części też powodowane są przez maczanie rąk psełdo fachowców. Ja tak wyleczyłem się z Januszy i innych przydomowych warsztatów.

Mając Galanta, to co rusz gdy chciałem żeby mi zrobili naprawy eksploatacyjne to co innego przestawało działać. Podobnie z Mazdą 3. Jeździła świetnie i problemy zaczynały się gdy oddałem do naprawy eksploatacyjne np. oleju, czy zawieszenia. A miarka przebrała się gdy wymieniłem wahacze (miały być super dobre a włożyli najtańsze chińczyki) i po tygodniu wahacz złamał się i koło wyrwało się. Dobrze że żona prawnik to postraszyłem warsztat :)
_________________
Jest: Infiniti Q50 2,2d 170KM 400Nm Premium 2015 Graphite Shadow 7G-tronic Opis obecnego w nie-miśkach
Był: Mitsubishi Galant 2,5i V6-24
EA5A A/T (6A13) 2,5l V6-24 163KM 223Nm Tiptronic: F4A42
Opis mojego byłego rekina na forum

 
 
dorianps2 
Forumowicz


Auto: CLS 550 oraz Nissan Maxima 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2013
Posty: 112
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26-04-2017, 10:08   

Ja na szczęście mam znajomego który ma warsztat i mówię mu co ma wsadzić i jeśli jest jakaś specjalna instrukcja to mu drukuje i mówie, że tak ma być jak tu jest napisane. Części ja sam zamawiam, bo zazwyczaj i tak w hurtowniach motoryzacyjnych, nie ma do moich wynalazków:D
A jak czegoś nie umie albo się boi to po prostu mówi, a nie na siłe dłubie.

Warsztatów mnóstwo, ale niestety fachowców bardzo mało. Zazwyczaj partacze, albo wielcy znawcy wymian typu: olej, klocki i ewentualnie amortyzatory. I na tym się kończą usługi warsztatu.
_________________
Amatorski pokaz mojej srebrnej strzały: https://www.youtube.com/watch?v=s8-LaHM_PT8 388 koni i 530Nm
oraz amatorski pokaz czarnego czołgu: https://www.youtube.com/watch?v=6v1dK8dmkXo 265 koni i 346Nm
 
 
hubialan 
Mitsumaniak


Auto: był Galant E33A 91r.
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 36
Skąd: Oslo - Ekeberg
Wysłany: 28-04-2017, 10:53   

dorianps2 napisał/a:
Stwierdziłem, że niespotykana rzecz w Matizach, to zgłupieli. Smutne jest tylko to, że to takie najbardziej znane dwa zakłady tłumikowo-wydechowe w Bydgoszczy.

Dobrze jest po wywaleniu rezonatora wywalić też drugie katy i zamiast tego wstawić X-pipe'a, zachowujesz wtedy odpowiednie falowanie w wydechu... Po samym wywaleniu rezonatora niektórzy notowali nieznaczne spadki mocy.
_________________
Moja Historia motoryzacyjna w telegraficznym skrócie... ;)

Było:
Trabant 601 1972r
Trabant 601S deLuxe 1974r
126p - szkoda gadać - kilkanaście sztuk :D
Ford Escort XR3i
Passat B2 1.6 74KM Żółty krokodyl ;)
Passat B3 1.8 90KM Czerwień Ferrari :) )
GALANT IV 1991r 2.0 r4 8V 109KM HB
VW Polo 6n 1999r 1.4 60KM
Primera P10 1.6 90KM - szybki i niespodziewany zarobek :D
Xsara 1.6 90KM - zakup z braku laku
Astra I 1.6 101KM - full opcja w cenie złomu
Mercedes W210 E230 150KM 1996 - Mr Rost
Mercedes W210 E230 150KM 1997 Avantgarde - złote szaleństwo

Jest:
Mercedes E55 ///AMG 354KM 2000 - V8 prosto z Palm Beach na Florydzie
Forum 4hjul.pl
 
 
dorianps2 
Forumowicz


Auto: CLS 550 oraz Nissan Maxima 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2013
Posty: 112
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 28-04-2017, 14:18   

hubialan, też to wyczytałem, ale najpierw zacznę od mniej inwazyjnej zmiany... zobaczymy jakie rezultaty i najwyżej będziemy myśleć co dalej ;)
_________________
Amatorski pokaz mojej srebrnej strzały: https://www.youtube.com/watch?v=s8-LaHM_PT8 388 koni i 530Nm
oraz amatorski pokaz czarnego czołgu: https://www.youtube.com/watch?v=6v1dK8dmkXo 265 koni i 346Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.