Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:52 |
[I 2.0T] Montaż dodatkowych wskaźników. |
Autor |
Wiadomość |
Venom86
Forumowicz

Auto: Lancer Evo X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Cze 2016 Posty: 199 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14-05-2017, 11:35
|
|
|
Ten sam montowałem w swojej ex Ibize w 2010
Jedyne mankamenty jakie zauważyłem a Ibize sprzedałem w zeszłym roku to to ze wskazówka opadła przez ten czas ponizej linii zera "0" ale to też mogło się stać od twardego zawiasu i 17" kół
Tak to wyglądało u mnie:
https://www.youtube.com/watch?v=jlrCWLNJM6o |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 14-05-2017, 13:07
|
|
|
Venom86, Widzę że miałeś też Auto Gauge bo myślałem że piszesz o Depo. Jaki wężyk tam zastosowałeś? Ja ostateczne założyłem zbrojony 4x2mm bo te nie zbrojone robiły się płaskie od temperatury i wskazówka nie pokazywała tak jak trzeba. A co do wskazówki poniżej zera to tak ma być. Nie wiedziałeś że w kolektorze panuje też podciśnienie? U mnie na biegu jałowym wskazówka jest około -0,6 bara ciągle. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
mroz3k
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 25 Sie 2016 Posty: 89 Skąd: Gdansk/Oslo
|
|
|
|
 |
Venom86
Forumowicz

Auto: Lancer Evo X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Cze 2016 Posty: 199 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14-05-2017, 13:45
|
|
|
Nie zmieniałem wężyka użyłem tego co był w zestawie z zegarem. Jedyne co zauważyłem że trochę sczerniał od środka ale nie zrobił się płaski.
Co do opadniętej wskazówki - chodziło mi ze przed odpaleniem/włączonym silniku już była niżej niż jak parę lat temu zaraz po montażu może gdzieś mam jeszcze zdjęcie to wrzucę |
|
|
|
 |
mroz3k
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 25 Sie 2016 Posty: 89 Skąd: Gdansk/Oslo
|
Wysłany: 19-05-2017, 11:52
|
|
|
W@sio którędy prowadziłeś przewody z komory do kabiny?
W środę będę mieć zegar, paczka już czeka w Polsce |
_________________ http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0 |
Ostatnio zmieniony przez mroz3k 19-05-2017, 14:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 19-05-2017, 11:56
|
|
|
wierciłem mały otwór w ścianie grodziowej nad pedałem hamulca, patrząc od strony komory silnika na wysokości łączenia wygłuszeń. |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
mroz3k
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 25 Sie 2016 Posty: 89 Skąd: Gdansk/Oslo
|
Wysłany: 28-05-2017, 20:20
|
|
|
A tak to u mnie się prezentuje. Oczywiście docelowo wskażnik trafi w inne miejsce. Czujnik cisnienia oleju i temperature podepnę przy wymianie oleju.
Co do montażu to skorzystałem z porad W@sio
 |
_________________ http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0 |
|
|
|
 |
farmacon
Forumowicz
Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2017 Posty: 47 Skąd: Slask
|
Wysłany: 29-05-2017, 14:47 Zegar doładowania zamiast zegara godzinowego ?
|
|
|
Czy ktoś już montował zegar doładowania boost na miejsce zegara, podobno oba maja 52 mm , wiec chyba nie powinno być problemów
PS. Krzysiek kiedy mi zamontujesz ? i do tego osłonę z siatki ta co ty masz |
|
|
|
 |
mroz3k
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 25 Sie 2016 Posty: 89 Skąd: Gdansk/Oslo
|
Wysłany: 29-05-2017, 15:39
|
|
|
Raczej nie powinno być to skomplikowane. Pewnie trzeba odpiąc ten karbonnowy panel. Nawet jak samą zabudowę radia i klimy sciągniesz oraz zapalniczke to już ręką idzie sięgnąc do zegara, bo sam ostatnio tam grzebałem. |
_________________ http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0 |
|
|
|
 |
Pawel1988
Mitsumaniak

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Kwi 2016 Posty: 316 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 29-05-2017, 15:43
|
|
|
Jak będę swój podłączal to ci Robert sprawdze na 100% czy wchodzi w zegarek i wyśle zdjęcia. Bo trzeba też wziąść pod uwagę żeby na głębokość wszedł:-) |
_________________ TURBOLOT-O1T 262KM/370Nm http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=99471 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 29-05-2017, 16:04
|
|
|
Chłopaki, temat przeniosę jako że wszystko tyczy się montażu dodatkowego wskaźnika boost...
A w temacie: Zegarek można spróbować odkręcić poprzez wnękę radia. Robert Ty możesz mieć trudniej bo nie wiadomo czy Twój majster ciasno osadził stację. Co do reszty którzy macie 1DIN to poprzez wnękę radia i przez schowek pasażera jest w miarę dostęp do zegarka. Gdyby były problemy z dostaniem się do tych 2 śrub to zawsze można ściągnąć "carbonowy" panel który jest na zatrzaski i wtedy odkręcić zegar.
Sam wskaźnik boost będzie pasował super, przymierzaliście na spocie. Ma szerszy kołnierz i oprze się ładnie na panelu. W zestawie do zegara jest blaszka do montażu którą można delikatnie przerobić żeby dobrze trzymało.
farmacon napisał/a: | PS. Krzysiek kiedy mi zamontujesz ? i do tego osłonę z siatki ta co ty masz |
Jak chcesz możemy się kiedyś ustawić. Tylko musisz mieć w SO narzędzia bo ja tam nie mam. Chyba że zamontujemy "u Nas" na wiosce |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 29-05-2017, 17:28
|
|
|
Panowie, widzę, że żaden z Was nie rozbierał do końca konsoli środkowej. Żeby wyjąć zegarek trzeba wypiąć listwę carbonową, bo jest do niej na stałe przykręcony. Średnica otworu na zegarek jak dobrze pamiętam to 58mm, także gaugan o średnicy 60mm idealnie wchodzi tak, że zakryte ma ramki. Samo wyciągnięcie tej listwy nie jest jakoś skomplikowane, bo jest wpięta na plastikowych klipsach. Da się ją wyjąć bez rozbierania czegokwiek, natomiast radzę wypiąć i lekko wysunąć obudowę radia, potem odkręcić śrubę mocującą obudowę zegarów i wypiąć tą obudowę. Uwaga - druga śruba mocująca jest pod tą małą listwą po lewej stronie. Przy okazji można wymienić żarówki podświetlania guzików od przeciwmgiełek. Ale wracając do listwy z zegarkiem - teraz macie już na widoku lewy jej brzegi i od tej strony po kolei wypinacie do zewnętrznej. Powodzenia |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 14-06-2017, 22:50
|
|
|
Dzięki Pawel1988, postanowiłem zmodyfikować drogę którą biegnie przewód z powietrzem od kolektora dolotowego. Teraz mamy puszczony obok linki gazu, zrobiliśmy otwór w grodzi. Dzięki temu udało się skrócić przewód o jakiś metr. Na tym nie koniec bo zostawiłem spory zapas i lekkie zakręty. Myślę że można spokojnie jeszcze ująć ponad 20cm.
Efekt jest taki że już fajnie działający zegarek mechaniczny dostał jeszcze bardziej płynnych ruchów, i pokazuje świetnie boosta. Nadal się zastanawiam nad zmianą wyglądu mocowania w słupku ale może kiedyś... |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
mroz3k
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 25 Sie 2016 Posty: 89 Skąd: Gdansk/Oslo
|
|
|
|
 |
qba1983
Forumowicz
Auto: Out 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Mar 2014 Posty: 116 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19-06-2017, 11:06
|
|
|
dużo było rzeźby, dało się zamontować zegar bez jakiegoś docinania itd.? |
|
|
|
 |
|