Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:52
[I 2.0T] Montaż dodatkowych wskaźników.
Autor Wiadomość
Venom86 
Forumowicz


Auto: Lancer Evo X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Cze 2016
Posty: 199
Skąd: Kraków
Wysłany: 14-05-2017, 11:35   

Ten sam montowałem w swojej ex Ibize w 2010 :D

Jedyne mankamenty jakie zauważyłem a Ibize sprzedałem w zeszłym roku to to ze wskazówka opadła przez ten czas ponizej linii zera "0" ale to też mogło się stać od twardego zawiasu i 17" kół :P

Tak to wyglądało u mnie:
https://www.youtube.com/watch?v=jlrCWLNJM6o
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 14-05-2017, 13:07   

Venom86, Widzę że miałeś też Auto Gauge bo myślałem że piszesz o Depo. Jaki wężyk tam zastosowałeś? Ja ostateczne założyłem zbrojony 4x2mm bo te nie zbrojone robiły się płaskie od temperatury i wskazówka nie pokazywała tak jak trzeba. A co do wskazówki poniżej zera to tak ma być. Nie wiedziałeś że w kolektorze panuje też podciśnienie? U mnie na biegu jałowym wskazówka jest około -0,6 bara ciągle.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
mroz3k 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 25 Sie 2016
Posty: 89
Skąd: Gdansk/Oslo
Wysłany: 14-05-2017, 13:25   

miron napisał/a:
Tyle zapłaciłeś?


Jeszcze nie zamówiłem, ale jak kupię to trzeba będzie płacić ;)
_________________
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
Venom86 
Forumowicz


Auto: Lancer Evo X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Cze 2016
Posty: 199
Skąd: Kraków
Wysłany: 14-05-2017, 13:45   

Nie zmieniałem wężyka użyłem tego co był w zestawie z zegarem. Jedyne co zauważyłem że trochę sczerniał od środka ale nie zrobił się płaski.

Co do opadniętej wskazówki - chodziło mi ze przed odpaleniem/włączonym silniku już była niżej niż jak parę lat temu zaraz po montażu może gdzieś mam jeszcze zdjęcie to wrzucę ;)
 
 
mroz3k 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 25 Sie 2016
Posty: 89
Skąd: Gdansk/Oslo
Wysłany: 19-05-2017, 11:52   

W@sio którędy prowadziłeś przewody z komory do kabiny?

W środę będę mieć zegar, paczka już czeka w Polsce :)
_________________
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
Ostatnio zmieniony przez mroz3k 19-05-2017, 14:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 19-05-2017, 11:56   

wierciłem mały otwór w ścianie grodziowej nad pedałem hamulca, patrząc od strony komory silnika na wysokości łączenia wygłuszeń.
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
mroz3k 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 25 Sie 2016
Posty: 89
Skąd: Gdansk/Oslo
Wysłany: 28-05-2017, 20:20   

A tak to u mnie się prezentuje. Oczywiście docelowo wskażnik trafi w inne miejsce. Czujnik cisnienia oleju i temperature podepnę przy wymianie oleju.

Co do montażu to skorzystałem z porad W@sio



_________________
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
farmacon 
Forumowicz

Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2017
Posty: 47
Skąd: Slask
Wysłany: 29-05-2017, 14:47   Zegar doładowania zamiast zegara godzinowego ?

Czy ktoś już montował zegar doładowania boost na miejsce zegara, podobno oba maja 52 mm , wiec chyba nie powinno być problemów :)

PS. Krzysiek kiedy mi zamontujesz :) ? i do tego osłonę z siatki ta co ty masz :)
 
 
mroz3k 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 25 Sie 2016
Posty: 89
Skąd: Gdansk/Oslo
Wysłany: 29-05-2017, 15:39   

Raczej nie powinno być to skomplikowane. Pewnie trzeba odpiąc ten karbonnowy panel. Nawet jak samą zabudowę radia i klimy sciągniesz oraz zapalniczke to już ręką idzie sięgnąc do zegara, bo sam ostatnio tam grzebałem.
_________________
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
Pawel1988 
Mitsumaniak


Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Kwi 2016
Posty: 316
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 29-05-2017, 15:43   

Jak będę swój podłączal to ci Robert sprawdze na 100% czy wchodzi w zegarek i wyśle zdjęcia. Bo trzeba też wziąść pod uwagę żeby na głębokość wszedł:-)
_________________
TURBOLOT-O1T 262KM/370Nm http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=99471
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 29-05-2017, 16:04   

Chłopaki, temat przeniosę jako że wszystko tyczy się montażu dodatkowego wskaźnika boost...

A w temacie: Zegarek można spróbować odkręcić poprzez wnękę radia. Robert Ty możesz mieć trudniej bo nie wiadomo czy Twój majster ciasno osadził stację. Co do reszty którzy macie 1DIN to poprzez wnękę radia i przez schowek pasażera jest w miarę dostęp do zegarka. Gdyby były problemy z dostaniem się do tych 2 śrub to zawsze można ściągnąć "carbonowy" panel który jest na zatrzaski i wtedy odkręcić zegar.
Sam wskaźnik boost będzie pasował super, przymierzaliście na spocie. Ma szerszy kołnierz i oprze się ładnie na panelu. W zestawie do zegara jest blaszka do montażu którą można delikatnie przerobić żeby dobrze trzymało.

farmacon napisał/a:
PS. Krzysiek kiedy mi zamontujesz ? i do tego osłonę z siatki ta co ty masz


Jak chcesz możemy się kiedyś ustawić. Tylko musisz mieć w SO narzędzia bo ja tam nie mam. Chyba że zamontujemy "u Nas" na wiosce :)
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 29-05-2017, 17:28   

Panowie, widzę, że żaden z Was nie rozbierał do końca konsoli środkowej. Żeby wyjąć zegarek trzeba wypiąć listwę carbonową, bo jest do niej na stałe przykręcony. Średnica otworu na zegarek jak dobrze pamiętam to 58mm, także gaugan o średnicy 60mm idealnie wchodzi tak, że zakryte ma ramki. Samo wyciągnięcie tej listwy nie jest jakoś skomplikowane, bo jest wpięta na plastikowych klipsach. Da się ją wyjąć bez rozbierania czegokwiek, natomiast radzę wypiąć i lekko wysunąć obudowę radia, potem odkręcić śrubę mocującą obudowę zegarów i wypiąć tą obudowę. Uwaga - druga śruba mocująca jest pod tą małą listwą po lewej stronie. Przy okazji można wymienić żarówki podświetlania guzików od przeciwmgiełek. Ale wracając do listwy z zegarkiem - teraz macie już na widoku lewy jej brzegi i od tej strony po kolei wypinacie do zewnętrznej. Powodzenia ;-)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 14-06-2017, 22:50   

Dzięki Pawel1988, postanowiłem zmodyfikować drogę którą biegnie przewód z powietrzem od kolektora dolotowego. Teraz mamy puszczony obok linki gazu, zrobiliśmy otwór w grodzi. Dzięki temu udało się skrócić przewód o jakiś metr. Na tym nie koniec bo zostawiłem spory zapas i lekkie zakręty. Myślę że można spokojnie jeszcze ująć ponad 20cm.

Efekt jest taki że już fajnie działający zegarek mechaniczny dostał jeszcze bardziej płynnych ruchów, i pokazuje świetnie boosta. Nadal się zastanawiam nad zmianą wyglądu mocowania w słupku ale może kiedyś...
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
mroz3k 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 25 Sie 2016
Posty: 89
Skąd: Gdansk/Oslo
Wysłany: 16-06-2017, 20:30   

Zmotywowaliście mnie :D





_________________
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
qba1983 
Forumowicz

Auto: Out 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 116
Skąd: Łódź
Wysłany: 19-06-2017, 11:06   

dużo było rzeźby, dało się zamontować zegar bez jakiegoś docinania itd.?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.