Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
3.5 GDI Zbyt duże spalanie, brak błędów
Autor Wiadomość
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-12-2017, 21:05   

Nie ma za co :) Nie musi to oczywiście dziać się u Ciebie ale to jednak dosyć prawdopodobne. Jak sprawdzisz błędy to napisz co Ci wyszło.
 
 
Jedlak27 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2017
Posty: 27
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 06-12-2017, 21:13   

Szukam właśnie uszczelki do przepustnicy/erg i kolektor ssący, powalczę na ślepo jeszcze zanim mi ten ELM327 przyjdzie bo zamówiłem na aliexpress i gdzieś za 2 tyg będzie .
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-12-2017, 22:23   

Nieszczelności w dolocie najlepiej sprawdzać właśnie z pomocą Elma podglądając korektę krótkoterminową. Na biegu jałowym na rozgrzanym silniku psikasz plakiem lub samostartem po podejrzanych miejscach i obserwujesz korektę. Jak trafisz na nieszczelność to plak zostanie przez nią zaciągnięty wzbogacając jednocześnie mieszankę co spowoduje że korekta się zmniejszy lub nawet pojawią się ujemne wartości.
 
 
Jedlak27 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2017
Posty: 27
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 06-12-2017, 22:40   

Fajnie że trafiłem na ciebie bo masz duża wiedzę na te tematy, ja to tak samouk i robię na zasadzie prób i błędów.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-12-2017, 23:24   

To całkiem podobnie jak i ja :) Tylko jak dochodzi coś nowego to najpierw staram się poznać teorię.
 
 
Jedlak27 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2017
Posty: 27
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 12-12-2017, 18:27   

Witam, to odb2 nie łączy się z kompem w aucie i w dodatku teraz całkiem moc mu spadła 2000 obr i dusi skacze , już mnie trafia z tym autem.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 12-12-2017, 19:01   

A co dokładnie kupiłeś? Ja kupowałem na Alledrogo, jakość najtańszych często pozostawia wiele do życzenia ale taki http://allegro.pl/new-int...8f-ccd2564bc572 za około 50zł u mnie działał OK.
 
 
Jedlak27 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2017
Posty: 27
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 12-12-2017, 19:59   

http://allegro.pl/skan-mi...off-i6957675541 tak kupiłem

[ Dodano: 12-12-2017, 20:03 ]
Porąbalem z linkiem ten http://allegro.pl/skan-mi...6957675541.html

[ Dodano: 12-12-2017, 20:04 ]
I wogul teraz mi max 2000 obrotów wejdzie, czek się nie włącza

[ Dodano: 12-12-2017, 20:06 ]
Dusi go i zwalnia , spuszczę nogę z gazu silnik wraca na obroty dodam gazu i 2000 obrotów i to samo dusi i zero mocy
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 12-12-2017, 21:16   

Może padła przepustnica, napisz do Bartka https://forum.mitsumaniaki.pl/profile.php?mode=viewprofile&u=6 jest specjalistą od przepustnic i w ogóle od Miśków.
 
 
Jedlak27 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2017
Posty: 27
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 12-12-2017, 22:25   

Zauważyłem ze jest zerwana sruba łącząca erg z rura dolotowa do kolektora, i wydaje mi się ze erg jest zwalone

[ Dodano: 13-12-2017, 13:43 ]
Prawdopodobnie kolektor ssący zatkany jest i nie dostaje powietrzna a tyle żeby mieszało z paliwem i go dusi i dławi, tak mi mechanik powiedział bo nic na kompie nie pokazuje mu.
Jutro rozkręcenie go i sprawdzę.

[ Dodano: 14-12-2017, 11:31 ]
Niestety dzisiaj auto padło na obwodnicy, oddawał odgłosy jak by silnik się zatarł stukał, piszczące odgłosy tartego metalu o metal.

[ Dodano: 02-04-2018, 19:36 ]
Witam, problem z wysokim spalaniem rozwiązany okazało się zawieszone wtryskiwacze i przepływomierz.
 
 
pajeroszymon 
Nowy Forumowicz

Auto: PaJero Long 3.5 GDi 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2017
Posty: 3
Skąd: Żagań
Wysłany: 04-07-2018, 06:45   

Jakie jest teraz spalanie? U mnie nie znalazłem przyczyny.
 
 
Jedlak27 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2017
Posty: 27
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 04-07-2018, 11:57   

Ja znalazłem przyczynę, zapchane dwa wtryski , teraz spalanie 14/16 w zależności ile stoję w korkach
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.