Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:52
[I 2.0] Dlawienie sie i przerywanie silnika na wysokich obro
Autor Wiadomość
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 05-12-2017, 22:36   

Boro4321, chodzi nierówno bo nie działa 4 cylinder. Co do korekt to wydaje mi się że masz podlany mocno ale to muszą się wypowiedzieć posiadacze wolnossących. Wiem że turbo na biegu jałowym idzie w okolicy +10 STFT. Jaro pamiętasz może jakie są u Ciebie?
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20739
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 06-12-2017, 00:00   

Nie jestem w tym momencie odpowiedzieć na to pytanie ponieważ nie sprawdzałem tego u siebie. Ale może jutro będę w stanie to ogarnąć ;-)
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
Boro4321 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 2004 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 19
Skąd: lubuskie
Wysłany: 06-12-2017, 22:09   

No dobra to jak jest podlany to gdzie szukac i co jest przyczyna?
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 08-12-2017, 19:17   

Boro4321, sprawa wygląda tak: piszesz że wszystko dobre i działa dobrze ale musisz to zmierzyć i sprawdzić na 100%:
- filtr zmieniony OK
- zmierz napięcie pierwszej lambdy, ma oscylować przy stałych wysokich obrotach, podczas jazdy na biegu po puszczeniu gazu ma być 0V, ona steruje dawką paliwa,
- przepływke podmienić na inną od sprawnego auta
- sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia, ale tak konkretnie, z wierzchu może wyglądać na dobry,
- ostatnie wyjście to lejące wtryski, też można łatwo podmienić, max 30minut roboty.

Może coś to naprowadzi. Zdecydowanie masz przelane dawki. Auto próbuje sobie ująć ale ma maksymalny zakres korekcji do 25 i wyrzuca p0170 jak nie daje rady.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 08-12-2017, 20:18   

Bardzo ładnie zreferowałeś Krzysiu naszą rozmowę :-D
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Boro4321 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 2004 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 19
Skąd: lubuskie
Wysłany: 08-12-2017, 21:43   

Przepływka podmienialem, pierwsza sonda tez podmieniona, filtr nowy, przepustnice tez podmienialem, droga sonda nowa, cewki i kable podmienione teraz auto jezdzi na tych czesciach. Podmienie jeszcze ta listwe z wtryskami i zobacze wezyki. Jak pisalem ze 4 cylinder nie dziala to padla cewka gdy ja podmienilem to po przejechaniu 20 kilometrow wyskoczyl blad pierwszego cylindra okazalo sie ze kabel ale jak go wyjelem to strasznie smierdzial spalenizna. Tak sobie mysle ze to moze jest wina pradu a moze to tylko zbieg okolicznosci z ta cewka i kablem.
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 08-12-2017, 22:06   

1 i 4 gar zasila ta sama cewka... Generalnie pierwsze co bym zrobil to podmienił cewki miejscami, jeśli błąd pozostanie to wina przeowdu, jeśli się przeniesie na 3 gar to cewka :-)

Co do dławienia się... Powod moze być błachy jak te wtryski... Ale generalnie zanim zaczniesz cokolwiek wymieniać trzeba sprawdzic wszystkie parametry = czy przepływka pokazuje odpowiednie parametry, podobnie lambada... Możliwości jest masa...
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Boro4321 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 2004 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 19
Skąd: lubuskie
Wysłany: 10-12-2017, 23:04   

Po wymianie cewki znowu dzisiaj wyskoczyl ten sam blad 304 czwartego cylindra moze to jakies problemy z pradem? od czego zaczac szukac albo co moze byc przyczyna tego ze ciagle wyskakuje ten sam blad
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 10-12-2017, 23:13   

Nie no podlewa auto i wypada zapłon na jednym garze, ja bym te wtryski dalej obstawiał. A z innej beczki, patrzyłeś jak wygląda rura wlewu paliwa i czy aby na pewno w baku masz tylko paliwo?
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Boro4321 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 2004 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 19
Skąd: lubuskie
Wysłany: 10-12-2017, 23:45   

Ok zobacze jutro wtryski a co do baku to nie zagladalem tam ale zagladne. dzieki za podpowiedz
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 11-12-2017, 11:25   

Nie chcę Cię martwić, ale miałem podobnie w colcie - sprawdzałem cewki itp bo łapał błąd wypadania zapłonu i to ciągle na jednym cylindrze... Sprawdź świece - powinny mieć szczelinę 0,7 mm. Jeśli korekta odstępu lub podmiana świec miejscami nie sprawi, że błąd zniknie lub pojawi się na innym cylindrze to pozostanie jedno - zmierz kompresję, to wiele powie...
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Boro4321 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 2004 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 19
Skąd: lubuskie
Wysłany: 11-12-2017, 19:37   

Za pierwszym razem wyskoczyl 4 po zmianie cewki wyskoczyl 1 i zmienilem kabel bylo dobrze jeden dzien i znowu wyskoczyl czwarty. Dzisiaj jade podmienic wtryski zobaczymy a cisnienie i tak zmierze.

[ Dodano: 15-12-2017, 22:01 ]
Dzieki chlopaki za podpowiedzi znalazlem przyczyne jest mala dziurka w rurze do tankowania paliwa i dostawala sie woda do zbiornika dlatego byl taki slaby :D :D
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 15-12-2017, 22:31   

Bingo trafiony zatopiony! Nie chcę Cię martwić ale pewnie umarł wtryskiwacz lub już jest na wykończeniu. Wymienisz, zrób adaptację, korekty powinny się ułożyć i wróci radość z jazdy.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Boro4321 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 2004 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 19
Skąd: lubuskie
Wysłany: 15-12-2017, 22:50   

pewnie tak bo dalej spalanie jest 14 15
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 15-12-2017, 22:58   

Właśnie pisałem że wysokie korekty i auto podlane bardzo. Zmienisz wtryski i powinno wyraźnie spaść. Wyczyść dokładnie zbiornik paliwa, musisz go wyjąć i dobrze umyć, zdemontuj przy okazji pompę paliwa i wyczyść filtry, wlew dostaniesz na mitsustyle.pl lub jak jest do uratowania to zrobisz swój. Trzeba przepłukać przewody paliwowe.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.