Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:52 |
[I 2.0] Dlawienie sie i przerywanie silnika na wysokich obro |
Autor |
Wiadomość |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 05-12-2017, 22:36
|
|
|
Boro4321, chodzi nierówno bo nie działa 4 cylinder. Co do korekt to wydaje mi się że masz podlany mocno ale to muszą się wypowiedzieć posiadacze wolnossących. Wiem że turbo na biegu jałowym idzie w okolicy +10 STFT. Jaro pamiętasz może jakie są u Ciebie? |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20739 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
Boro4321
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 2004 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2017 Posty: 19 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 06-12-2017, 22:09
|
|
|
No dobra to jak jest podlany to gdzie szukac i co jest przyczyna? |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 08-12-2017, 19:17
|
|
|
Boro4321, sprawa wygląda tak: piszesz że wszystko dobre i działa dobrze ale musisz to zmierzyć i sprawdzić na 100%:
- filtr zmieniony OK
- zmierz napięcie pierwszej lambdy, ma oscylować przy stałych wysokich obrotach, podczas jazdy na biegu po puszczeniu gazu ma być 0V, ona steruje dawką paliwa,
- przepływke podmienić na inną od sprawnego auta
- sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia, ale tak konkretnie, z wierzchu może wyglądać na dobry,
- ostatnie wyjście to lejące wtryski, też można łatwo podmienić, max 30minut roboty.
Może coś to naprowadzi. Zdecydowanie masz przelane dawki. Auto próbuje sobie ująć ale ma maksymalny zakres korekcji do 25 i wyrzuca p0170 jak nie daje rady. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
|
|
|
 |
Boro4321
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 2004 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2017 Posty: 19 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 08-12-2017, 21:43
|
|
|
Przepływka podmienialem, pierwsza sonda tez podmieniona, filtr nowy, przepustnice tez podmienialem, droga sonda nowa, cewki i kable podmienione teraz auto jezdzi na tych czesciach. Podmienie jeszcze ta listwe z wtryskami i zobacze wezyki. Jak pisalem ze 4 cylinder nie dziala to padla cewka gdy ja podmienilem to po przejechaniu 20 kilometrow wyskoczyl blad pierwszego cylindra okazalo sie ze kabel ale jak go wyjelem to strasznie smierdzial spalenizna. Tak sobie mysle ze to moze jest wina pradu a moze to tylko zbieg okolicznosci z ta cewka i kablem. |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 08-12-2017, 22:06
|
|
|
1 i 4 gar zasila ta sama cewka... Generalnie pierwsze co bym zrobil to podmienił cewki miejscami, jeśli błąd pozostanie to wina przeowdu, jeśli się przeniesie na 3 gar to cewka
Co do dławienia się... Powod moze być błachy jak te wtryski... Ale generalnie zanim zaczniesz cokolwiek wymieniać trzeba sprawdzic wszystkie parametry = czy przepływka pokazuje odpowiednie parametry, podobnie lambada... Możliwości jest masa... |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
Boro4321
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 2004 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2017 Posty: 19 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 10-12-2017, 23:04
|
|
|
Po wymianie cewki znowu dzisiaj wyskoczyl ten sam blad 304 czwartego cylindra moze to jakies problemy z pradem? od czego zaczac szukac albo co moze byc przyczyna tego ze ciagle wyskakuje ten sam blad |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 10-12-2017, 23:13
|
|
|
Nie no podlewa auto i wypada zapłon na jednym garze, ja bym te wtryski dalej obstawiał. A z innej beczki, patrzyłeś jak wygląda rura wlewu paliwa i czy aby na pewno w baku masz tylko paliwo? |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Boro4321
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 2004 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2017 Posty: 19 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 10-12-2017, 23:45
|
|
|
Ok zobacze jutro wtryski a co do baku to nie zagladalem tam ale zagladne. dzieki za podpowiedz |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 11-12-2017, 11:25
|
|
|
Nie chcę Cię martwić, ale miałem podobnie w colcie - sprawdzałem cewki itp bo łapał błąd wypadania zapłonu i to ciągle na jednym cylindrze... Sprawdź świece - powinny mieć szczelinę 0,7 mm. Jeśli korekta odstępu lub podmiana świec miejscami nie sprawi, że błąd zniknie lub pojawi się na innym cylindrze to pozostanie jedno - zmierz kompresję, to wiele powie... |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
Boro4321
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 2004 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2017 Posty: 19 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 11-12-2017, 19:37
|
|
|
Za pierwszym razem wyskoczyl 4 po zmianie cewki wyskoczyl 1 i zmienilem kabel bylo dobrze jeden dzien i znowu wyskoczyl czwarty. Dzisiaj jade podmienic wtryski zobaczymy a cisnienie i tak zmierze.
[ Dodano: 15-12-2017, 22:01 ]
Dzieki chlopaki za podpowiedzi znalazlem przyczyne jest mala dziurka w rurze do tankowania paliwa i dostawala sie woda do zbiornika dlatego byl taki slaby |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 15-12-2017, 22:31
|
|
|
Bingo trafiony zatopiony! Nie chcę Cię martwić ale pewnie umarł wtryskiwacz lub już jest na wykończeniu. Wymienisz, zrób adaptację, korekty powinny się ułożyć i wróci radość z jazdy. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Boro4321
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 2004 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2017 Posty: 19 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 15-12-2017, 22:50
|
|
|
pewnie tak bo dalej spalanie jest 14 15 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 15-12-2017, 22:58
|
|
|
Właśnie pisałem że wysokie korekty i auto podlane bardzo. Zmienisz wtryski i powinno wyraźnie spaść. Wyczyść dokładnie zbiornik paliwa, musisz go wyjąć i dobrze umyć, zdemontuj przy okazji pompę paliwa i wyczyść filtry, wlew dostaniesz na mitsustyle.pl lub jak jest do uratowania to zrobisz swój. Trzeba przepłukać przewody paliwowe. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
|