Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kochajj
06-04-2006, 22:17
[E33A 2.0] Galant 2,0 4G63 Brak mu mocy !!!!!
Autor Wiadomość
CENTURION_ALARM
[Usunięty]

Wysłany: 03-02-2006, 18:24   

Narazie za zimno. Ale jest tak jak piszesz.
 
 
henryk waszyńsk
[Usunięty]

Wysłany: 26-05-2006, 23:23   

Życzę Ci powodzenia. Ja znalazłem finał sprawy. Wystawiłem Miśka do sprzedania, przeprosiłem swoją Camry. A wygląda to tak - swego czasu poawiły się lekkie stuki ale ustały auto zachwywało się tak samo źle. Postawiłem , zimę przestało, pare dni temu odpaliłem od pierwszego kopa, wjechałem na kanał, zdjąłem głowicę i nic, zdjąłem miskę i widzę rolkę blachy pozwijaną - to panewka z wałka wyrównoważającego prawego, wałek lata luzem / stąd moje zdziwienie dlaczego się zmieniało jego położenie/. Zdjąłem panewkę na drugim - OK, na pierwszym zjechana, dalej już nie zaglądałem, lekko przytarty tłok na drugim cylindrze, ale to do uratowania. Zatarcie tłoka i zużycie panewki wynika ze spadu ciśnienia oleju po wypadnięciu panewki wałka. Po tym jak spadła moc silnika zauważyłem, że miska olejowa zaczyna się pocić i pojawiały się plamy oleju na silniku, do tej port był przerażająco suchy. Przyczyna taka, że w misce zaczął się robić kocioł z oleju. No i taki smutny finał tej sprawy. Misiek jest na sprzedaż w całości lub na części :(
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 27-05-2006, 00:30   

a nie lepiej kupić sam motor i wsadzić do gala?
dynamic-4 jeśli jest w dobrym stanie i nie spotkał się po drodze z pociągiem, może nawet 10 kafli osiągnąć..
 
 
henryk waszyńsk
[Usunięty]

Wysłany: 27-05-2006, 00:53   

Wolałem jeździć tym Miśkiem niż Toyotą. Cała przyjemność kiedy się nie kiwa na zakrętach, prawie niezależnie od prędkości, a takżę przy normalnej jeździe. Jedno przeciw to za wysoko fotel. Patrzyłem na motory ale nie widzę nic konkretnego. Nie mam czasu na wyciąganie i naprawę tego , może znajdzie się jakieś młodsze pokolenie chętne do pracy.
Nie mam w tych silnikach doświadczenia i nie wiem czy to typowa usterka, czy efekt wcześniejszej naprawy. W każdym razie do tej naprawy trzeba wyjąć silnik, rozebrać, obrobić gniazdo panewki wsadzić nową . Tak to wygląda. Jeśli wartość tego auta by była większa to bym się pobawił. pozdr.
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 28-05-2006, 00:12   

a ile za to chcesz?
edit:
sorry, to jest E38, w dodatku z wąskimi listwami i biały. nie chcę:-P a już myślałem że nie wyjadę :P
 
 
CENTURION_ALARM
[Usunięty]

Wysłany: 23-07-2006, 21:01   

Nadejszła wiekopomna chwila wczoraj autko po wymianie pompy paliwa startło jak powinno
wreszcie sie udało zostaje tulko kosmetyka pranie środka i nowy lakier.

SERDECZNE DZIEKI DLA WSZYSTKICH POMOCNYCH LUDZI

[ Dodano: 29-07-2006, 23:03 ]
Jest jeszcze jedno co mnie zastanawia.
Obroty ustawiłem na 850, ale po włączeniu odbiorników np. świateł albo po przekręceniu kierownicą obroty spadają nawet o 200
Na mój chłopski czy to może być silnik krokowy i nienadgania obrotów?
Jaki diabeł, i jak go wypędzić.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.