Przesunięty przez: Hubeeert 04-05-2008, 01:40 |
[MSS GDI] SILNIK Przepustnica |
Autor |
Wiadomość |
adam1978
Nowy Forumowicz adistar
Auto: ss 1.8gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2009 Posty: 6 Skąd: tychy
|
Wysłany: 16-02-2010, 17:07
|
|
|
Super Bartku czekam na twój wolny czas.Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
kiriza
Nowy Forumowicz
Auto: SpaceStar 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 9 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 08-03-2010, 21:33 Przepustnica space star 1.8 GDI(EAC60-002)
|
|
|
Witam
Po perypetiach z serwisem oraz brakiem specjalistów w mojej okolicy(Poznań) postanowiłem sam zająć się swoją przepustnicą. Kod błędu 92 przepustnica wielokrotnie czyszczona niestety nadal silnik wchodzi w tryb awaryjny. Po rozebraniu przepustnicy stwierdzam, że mechanicznie jest ona sprawna w 100% żadnych pęknięć ani uszkodzeń elektromagnesu, klej również ok (główne znane mi problemy) a oto pytania:
1. Zdemontowana przepustnica jest uchylona pod kątem ok 45 stopni zastanawia mnie to ponieważ na wszystkich zdjęciach nie zauważyłem tak otwartej przepustnicy zwykle są zamknięte?
2.Ustawienie pozycji zamkniętej przepustnicy (regulacja śrubą) powinna zamykać się całkowicie?
3. Czujnik położenia przepustnicy : poszukać coś na szrocie czy może nowy koszty mi jeszcze nieznane (nowy hallotronowy kosztuje na allegro 500zł)
Z góry dziękuje na odpowiedzi
Pozdrawiam |
_________________ Kiriza |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 08-03-2010, 21:43
|
|
|
kiriza, przepustnica(jej klapa) nie powinna byc tak bardzo otwarta, ani nie powinna być tez całkowicie zamknieta, ustawia się wartośc odchylenia klapy przepustnicy, co się dzieje z Twoim czujnikiem położenia przepustnicy (TPS) |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
kiriza
Nowy Forumowicz
Auto: SpaceStar 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 9 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-03-2010, 13:08
|
|
|
zdjęcie otwarcia przepustnicy
zTPsem to narazie tylko opcja wymiany jeżeli przepustnica bedzie ok to nic innego nie pozostało do wymiany |
_________________ Kiriza |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 09-03-2010, 15:41
|
|
|
kiriza, przepustnica do regeneracji - jest przemieszczony magnes..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
kiriza
Nowy Forumowicz
Auto: SpaceStar 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 9 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-03-2010, 19:48
|
|
|
Bartek może mi powiedz co mam zrobić z tym magnesem...?
Dopisuje jeszcze jedna sprawę w związku z magnesem, a mianowicie Bartku po twojej odpowiedzi zacząłem bawić się magnesem i wkładałem go w różnych położeniach i przepustnica się zamknęła, w tej chwili przeskakuje pomiędzy pozycją całkowicie zamkniętą i całkowicie otwartą zdjęcia poniżej:
czy właśnie o to chodziło?
Moja pomyłka raczej wykluczona bo robiłem sobie zdjęcia podczas rozbierania tak na wszelki wypadek, w serwisie walczyli z przepustnicą tydzień czasu, czyżby "spece" się zakręcili? |
_________________ Kiriza |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 09-03-2010, 20:27
|
|
|
Musisz przykleić go w "fabrycznej" pozycji porządną żywicą, nie siakimiś poxipolopodobnymi wynalazkami. Przydatny w tym celu jest kompas i wzorcowa przepustnica. Oczywiście pomyłka o kilka stopni powoduje śmietnikową zdatność przepustnicy..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
kiriza
Nowy Forumowicz
Auto: SpaceStar 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 9 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10-03-2010, 16:33
|
|
|
Moim zdaniem klej nie był naruszony więc skąd to przemieszczenie?
Cytat: | Przydatny w tym celu jest kompas i wzorcowa przepustnica |
wzorcowej przepustnicy nie posiadam a jak użyć kompas też nie mam pojęcia
[ Dodano: 25-03-2010, 21:13 ]
Dziękuję za pomoc wszystkim a w szczególności Niektórym za ogólnikowe podejście do tematu. Misiek śmiga jak ta lala sam sobie poradziłem. Pozdrawiam. |
_________________ Kiriza |
|
|
|
 |
rafal13
Nowy Forumowicz
Auto: space star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 2 Skąd: TOMASZÓW LUBELSKI
|
Wysłany: 02-05-2010, 22:40
|
|
|
Bartek, cześć BARTEK mam problem po czyszczeniu przepustnicy ,obroty wzrosly do 1500 ,jak wlocze klime to są ok,uczyłem go obrotow ale nic nie pomoglo ,jak się silnik dobrze zagrzeje to obroty spadają do 1000 ,ale czasamo skaczą ,przepustnica do regeneracji ?moje auto to mss 1.8gdi |
|
|
|
 |
michukuba
Nowy Forumowicz
Auto: MSS 99 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 5 Skąd: Gorzów
|
Wysłany: 29-11-2011, 11:59
|
|
|
Bartek, Cześć Bartek,mam taki sam problem jak rafal13, prosiłbym o rade i co mam zrobić,przepustnica po oczyszczeniu byla b.dobra , |
|
|
|
 |
|