 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1.6] Problem z TPMS |
Autor |
Wiadomość |
Laknat
Forumowicz
Auto: ASM MY17
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 27 Lis 2018 Posty: 429 Skąd: Polska
|
Wysłany: 28-11-2022, 18:06
|
|
|
[ Dodano: 28-11-2022, 18:06 ]
pitt63 napisał/a: | Miguell napisał/a: | Nie czaję tej technologii TMPS .
Mam 18" i ciśnienie wg wlepki to 2,2 i przy tym ciśnieniu zapala się komunikat o złym ciśnieniu .Resetowanie nic nie daje, komunikat pojawia się przejechaniu paruset metrów .Przy ciśnieniu 2,6 jest OK.
Jak to się ma do instrukcji? |
Nijak się ma instrukcji. Instrukcja nie przewiduje rozmiaru 18" do auta z tym silnikiem. Vide str 9-13. Widocznie stąd zamieszanie przy ustawieniach TPMS. Bardziej naukowo rzecz ujmując, koła o tym rozmiarze nie posiadają homologacji MM i w razie wypadku ubezpieczyciel może nie uznać żądania likwidacji szkody. Chyba, że masz inne zapisy w swojej instrukcji ale wlepka mówi wyraźnie o rozmiarach 16 i 17". |
Oj chyba coś nie ten teges. Ja mam 1.6 i fabryczne koła 18 z TPMS i wszystko działa bez problemu. Nawet tabliczka ciśnień jest na swoim miejscu i tam też są 18 calowe koła wymienione. |
|
|
|
 |
Miguell
Nowy Forumowicz
Auto: ASX 1,6 2017r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2022 Posty: 12 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 28-11-2022, 20:55
|
|
|
W instrukcji są 18", na wlepce są 18" tylko z tymi ciśnieniami mi nie pasuje |
|
|
|
 |
Laknat
Forumowicz
Auto: ASM MY17
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 27 Lis 2018 Posty: 429 Skąd: Polska
|
Wysłany: 29-11-2022, 08:20
|
|
|
Miguell napisał/a: | W instrukcji są 18", na wlepce są 18" tylko z tymi ciśnieniami mi nie pasuje |
może uszkodzony czujnik? Mógłbyś to sprawdzić pompując zalecane 2.2 i pojedynczo w kołach zmieniając na wyższe. Jak po którymś kole błąd ciśnienia zniknie to znaczy, że ten czujnik szwankuje. |
|
|
|
 |
|
|