Pożegnanie |
Autor |
Wiadomość |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 23-03-2018, 10:13
|
|
|
jeszcze parę tygodni jeżdżę Superbem - jestem z niego bardzo zadowolony. Łoś ma być na dniach - to zmienię. Gdyby nie przebieg Superba - 200kkm to jeszcze pewnie pojeździłbym parę lat. To był naprawdę dobry wybór. Takiego poziomu awaryjności życzę każdemu - na naprawy usterek wydałem ok. 400zł i to w ASO. Po za tym albo widzimisię (ori amortyzatory na Sachs'y) albo eksploatacja (2x klocki przód, 1x tarcze przód, klocki tył, oleje, filtry). "japońska niezawodność" była znacznie droższa Mnie też Outek wyleczył z SUV'ów, ale dzięki niemu doceniam 4x4 i wyższe zawieszenie - dlatego V60CC AWD. Ale 90'tka to półka wyżej niestety też cenowo Nie wiedziałem, że V90CC to 360kzł, reklamują coś od 159 czy jakoś tak |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 23-03-2018, 10:28
|
|
|
rezon .jestem trochę zawiedziony myślałem że zostaniesz przy skodzie ,widzę że nie ,s(z)koda |
_________________
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 23-03-2018, 11:14
|
|
|
miałem już wycenionego kolejnego Superba, ale jechałem kilkaset km XC60 i miał bardzo wygodne fotele, później Volvo wprowadziło dodatkowy rabat 32kzł na V60, to pojechałem pogadać i zamówiłem z dostawą w tym roku, tak aby Superbem dojechać do ok. 200kkm. To zaledwie drugi samochód, którym tyle przejechałem, a przez ponad 1.5Mkm trochę ich się przewinęło. Outek - sprzedałem po 155kkm, gdyby nie sprawa sądowa z ASO Mitsu sprzedałbym go szybciej - przy ok. 120-130kkm. Superba miałem zamiar powtórzyć, tylko te fotele w łosiach . No i jeszcze udało się zamówić ze starym 2.4 pięciocylindrowym dieslem, którego do nowych modeli nie montują. Chyba nawet bez adblue - przynajmniej ten, którego testowałem MY17 nie miał. To niemal mamut |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Grimm
Forumowicz
Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Kwi 2014 Posty: 483 Skąd: WY
|
Wysłany: 23-03-2018, 14:14
|
|
|
rezon jaki silnik w tym v60? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 23-03-2018, 17:12
|
|
|
2.4 190KM D4 - czyli pięć cylindrów, 440Nm, prawdopodobnie dwie turbiny - to sprawdzę jak odbiorę. Do tego fabrycznie Polestar czyli poprawa w średnim zakresie obrotów i oprogramowania skrzyni - podobno warto. Czasami podają, że ma wtedy 205KM, ale nie wiem czy to prawda. Skrzynia 6b automat. Do nowych dają czterocylindrowy diesel 2.0 też 190KM i moment 400Nm, ale skrzynie już 8b automat.
Testowałem też benzynę T5 245KM AWD, ale jak z trudem zmieściłem się w 12l/100 to stwierdziłem, że to nie jest samochód dla mnie. Wolałem dopłacić do diesla. Tego zmieściłem na testach w 8l.
A Ty na jaki się zdecydowałeś? |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Grimm
Forumowicz
Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Kwi 2014 Posty: 483 Skąd: WY
|
Wysłany: 23-03-2018, 17:59
|
|
|
T5 w V90. Średnie spalanie na trasie Warszawa- Wrocław, Wrocław- Warszawa z 4 osobami na pokładzie 8,1 przy temperaturze -9. W mieście 10.5 przy temperaturze -13. T5 ma dwie turbiny jedną zwykłą i jedną małą. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 23-03-2018, 19:16
|
|
|
Bardzo fajny silnik z wysoką kulturą pracy. Ja chyba nie potrafię jeździć, że mi tyle palił w V60 |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Grimm
Forumowicz
Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Kwi 2014 Posty: 483 Skąd: WY
|
Wysłany: 23-03-2018, 19:26
|
|
|
Tryb "Dynamic" faktycznie pali więcej ale "Comfort" w trasie oszczędza paliwo a i dynamika jest w zupełności wystarczająca.Ogólnie silnik daję radę mimo 4 cylindrów i dużej masy. Ciekawe jak z trwałością... |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 23-03-2018, 20:17
|
|
|
Na testach nie jeżdżę jakoś specjalnie eko, bo wiem, że później rzadko tak będę robił. 245KM powinno wystarczyć nawet do cięższego samochodu. A jak z trwałością - zobaczymy za kilka lat. Na forum https://volvoforum.pl/ nie czytałem jakoś o usterkach silnika, jedynie na elektronikę niektórzy narzekają. Ale skok w komforcie to będziesz miał w porównaniu do Outka. Tylko na krawężniki uważaj, ja jak czasami wsiadam do zwykłego samochodu, to się zapominam i przycieram przodem. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Grimm
Forumowicz
Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Kwi 2014 Posty: 483 Skąd: WY
|
Wysłany: 23-03-2018, 20:40
|
|
|
No właśnie najbardziej się boje felg 20'. Ale wyglądają mega |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 23-03-2018, 20:53
|
|
|
ważniejsze nie 20" a profil. Jak jeździsz po autostradach to spoko, a jak po Wrocławiu to już różnie będzie |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
trooper
Mitsumaniak
Auto: OIII 2.2DID Automat Intense +
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2014 Posty: 112 Skąd: 3 miasto
|
Wysłany: 31-03-2018, 15:32
|
|
|
Widzęże coraz więcej ludzi zmienia misie na łosie |
|
|
|
 |
SK666
Forumowicz

Auto: BYŁ:Outlander III Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Gru 2016 Posty: 232 Skąd: SK
|
Wysłany: 17-05-2018, 23:59
|
|
|
2,5 roku 51 tyś i chyba tez już nadchodzi czas pożegnań. Coś juz jest nowego na horyzoncie ale to nie łoś. Jak ktoś zainteresowany jazdą próbną to zapraszam na priv |
|
|
|
 |
Tafla
Forumowicz Tafla
Auto: Outlander III 2.0 CVT 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Lut 2017 Posty: 149 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 18-05-2018, 22:53
|
|
|
Hmm, chyba czas założyć JDG i brać auta w leasing. Bo tak nie ma motywacji do zmiany |
|
|
|
 |
SK666
Forumowicz

Auto: BYŁ:Outlander III Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Gru 2016 Posty: 232 Skąd: SK
|
Wysłany: 19-05-2018, 14:34
|
|
|
Tafla napisał/a: | Hmm, chyba czas założyć JDG i brać auta w leasing. Bo tak nie ma motywacji do zmiany |
Otóż to, księgowa woła o koszty, więc motywacja jest. Myślałem, że dotrwam do 3 lat ale jakoś się tak trafiło, że ciężko już było czekać. Nie powiem, żal będzie. Nie mam nic do zarzucenia Outkowi, lubię cvt i lubię to auto. Duża szansa, że trafi gdzieś po sąsiedzku, to i czasem się przejadę
[ [b]Dodano: 24-05-2018, 13:40 ][/b]
Ostatnie wspólne zdjęcie.
Dziekuję Wam wszytskim za wspólnie spędzony czas.
Aktywnośc przenoszę na inne forum, ale kto wie co będzie, przecież za 3 lata koniec leasingu
Będe wpadał poczytać.
z pozdrowieniami! |
|
|
|
 |
|