Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS 1.3] Swap
Autor Wiadomość
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-03-2018, 21:34   

Czasem też padają regulatory ciśnienia paliwa w układzie niskiego ciśnienia i w układzie wysokiego ciśnienia. często czyszczenie samej przepustnicy nie wystarczy bo cały dolot i EGR mogą być zatkane sadzą prawie zupełnie. Często olej przedostaje się do gniazd świec i aby to naprawić trzeba ściągać głowicę no i do tego silnika nie da się zamontować LPG. A poza tym to dość ciekawy silnik bo jeden z pierwszych z bezpośrednim wtryskiem paliwa.
 
 
AidsD 
Mitsumaniak


Auto: Space Star 1.6 MPI Comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 1868
Skąd: Racibórz
Wysłany: 19-03-2018, 21:55   

ReeeeeD, to ja rzucę Ci inny szalony pomysł. Silnik T4 z volvo. W Carismie da się to zrobić bo spotkałem się z takimi przypadkami swapa a Cari i SS i V40 to ta sama płyta podłogowa więc mogło by się udać.
Czemu piszę o tym silniku? 1,9 z turbo 200 KM i 300 Nm

Nie polecam już silnika z poliftowych egzemplarzy o pojemności 2.0 bo pękające głowice itp.
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 19-03-2018, 22:08   

Panowie... Kolega pyta o budżetowe zwiększenie mocy, bo pewnie ma gdi-ka w okolicy za jakieś grosze, a Wy tu już przy V6tkach i innych 200konnych pomysłach :wink:

Kasa! :D

Jak rozbitek tani w dobrym stanie przed wypadkiem bez zdemolowanej komory i osprzętu to ja bym przerzucił :wink:
Swap "jeden do jednego" prosty, ma wszystko co potrzebuje... Z torbami nie pójdzie.
 
 
ReeeeeD 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2018
Posty: 6
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-03-2018, 22:10   

No rzeczywiście silnik jest dość ciekawy. Lubie dłuba przy aucie i jakoś wymiana rozrządu nie robi na mnie wiekszego wrażenia ale w tym przypadku to może być trochę za dużo. Fajny pomysł z tym T4 ale raczej odpada bo bardziej chcialem zrobić swapa 1:1. Raz że no nie ukrywajmy kasa a druga sprawa to to że mój SS prawie cały czas jest w trasie a wiadomo jak to jest z mocno rzeźbionym swape. Jak by kasa była to już bym po V6 jechał :P Lubie mojego SS kurcze tylko naprawdę brakuje mu mocy szczegolnie na trasy. Z tego co zdązyłęm się zorietować o 1.8 MPI bardzo trudno. Tak że muszę sobie przemyśleć parę kwesti.
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 19-03-2018, 22:36   

Zawsze możesz spróbować się dogadać z forumowiczem Crasher. Rybnik od Krakowa to ok. 130 km.
A chyba nie będzie swojego SSa naprawiał.
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=104747
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21017
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 19-03-2018, 22:45   

mkm napisał/a:
Kolega pyta o budżetowe zwiększenie mocy, bo pewnie ma gdi-ka w okolicy za jakieś grosze, a Wy tu już przy V6tkach

No przeca galanciarze twierdzą, że vałkę można kupić w cenie złomu :mrgreen: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 19-03-2018, 22:56   

Bizi78 napisał/a:
No przeca galanciarze twierdzą, że vałkę można kupić w cenie złomu
No bo można. Tak to jest jak masz silnik nie do zabicia :wink: Goły słupek kupisz za 350 zł, kompletny silnik z osprzętem za mniej niż 1000 zł.
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 19-03-2018, 23:21   

Bizi78, tak jest, ale kupno gratów to jedno, a upchnięcie ich do SS to drugie.
W przypadku rozbitka - wszystko pasuje po fabryce - w innych przypadkach - rzeźba i gwałtowny wypływ kasy.
W przypadku rozbitka (jak dawca godny) - jeździsz - w innych przypadkach - "stroisz" zanim zacznie jeździć :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.