Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2.0 Benzyna lpg.
Autor Wiadomość
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 04-04-2018, 22:19   

Instalacja nie jest zła, wręcz przeciwnie, jest jedna z lepszych ale jej dobre działanie zależy oo jej montażu i od wyregulowania. Większość gazowników BRC nie przykłada się ani do montażu ani do regulacji. W mniej skomplikowanych silnikach jakoś to przechodzi z regulacją podstawową ale w silnikach z turbo i jeszcze bez sondy szerokopasmowej tryb OL czyli wysokie obciążenia i obroty muszą być ustawione z pomocą zewnętrznej sondy szerokopasmowej. Nie wiem jak Twój gazownik zamontował i wyregulował tę instalację ale znając montaże tej firmy z dużym prawdopodobieństwem mogę stwierdzić że główną przyczyną Twoich problemów może być niefachowy montaż i regulacja.
 
 
O3t 
Nowy Forumowicz

Auto: Fajny
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2017
Posty: 16
Skąd: 3miasto
Wysłany: 05-04-2018, 20:15   

Nie było mnie przy strojeniu, więc się nie wypowiem. Rozbierzemy zobaczymy co mu dolega.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 05-04-2018, 20:58   

Szkoda, fajne autko, fajny silnik i żeby przy takim przebiegu takie problemy. Też planowałem kupić Outka 2.0T tylko wersję II ale ostatecznie wyszła Laguna też z 2.0T.
 
 
kruhy84 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2017
Posty: 168
Skąd: Kielce
Wysłany: 05-04-2018, 21:10   

chyba nie było outlandera II 2.0 z turbo.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 05-04-2018, 21:55   

No nie wiem co Wy piszecie. 2.0T było tylko w I generacji.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 05-04-2018, 22:23   

Nie śledziłem dokładnie tematu, myślałem że jak taki motor był w wersji 1 to i w 2 też.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 05-04-2018, 23:28   

To by była rewelacja. Połączenie wyglądu i zalet 2 generacji wraz ze wszystkimi dodatkami jak chociażby 7 miejsc, ogólnie wiele lat młodsze nadwozie, ze wspaniałym silnikiem od 1 generacji. Oj brałbym.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 06-04-2018, 09:47   

Bzyk_R1 napisał/a:
To by była rewelacja. Połączenie wyglądu i zalet 2 generacji wraz ze wszystkimi dodatkami jak chociażby 7 miejsc, ogólnie wiele lat młodsze nadwozie, ze wspaniałym silnikiem od 1 generacji. Oj brałbym.

Nie tylko TY..:) a tak zostaje 2.4 pewnie.

[ Dodano: 06-04-2018, 09:49 ]
plecho1 napisał/a:
ale ostatecznie wyszła Laguna też z 2.0T

I też ma LPG jak sie domyślam. Mnie równiez interesuje silnik pod LPG, dlatego śledzę wątki związane z OIII i LPG.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
O3t 
Nowy Forumowicz

Auto: Fajny
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2017
Posty: 16
Skąd: 3miasto
Wysłany: 27-04-2018, 18:59   

Dzień dobry :)
A więc tak, silnik wymieniony JEŹDZI jak DZIK :) ))
Zepsuty został rozebrany i wstawiam kilka zdjęć, do ogólnej oceny i teorii. My swoją mamy. Dodam że góra silnika igła, jak i dół.




 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 30-04-2018, 07:25   

A co to się temu tłokowi przytarło????
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 30-04-2018, 07:54   

Pewnie czasem było ubogo dodatkowo lubra zrobiła nagar co zwiększyło tarcie a co za tym idzie i temperaturę więc tłok dodatkowo się rozszerzył i zaczął bardziej ocierać o powierzchnię tulei. Olej 5W30 też nie bardzo się nadaje do wysokich temperatur więc to pewnie też dołożyło swoja cegiełkę.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 30-04-2018, 12:26   

Ale co to za olej lałeś?
 
 
O3t 
Nowy Forumowicz

Auto: Fajny
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2017
Posty: 16
Skąd: 3miasto
Wysłany: 30-04-2018, 20:06   

olej 5w30. Castrol

Dokładnie tłok puchł pod wpływem temperatury. Każda tuleja tak wygląda i tłok. Więc śmietnik, nie było co ratować. Ostała się głowica i wał, reszta poszła na złom.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 07-05-2018, 09:22   

Czyli jak LPG słabo zrobione to lubryfikacja nie pomaga. A olej lepszy coś by zmienił...?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
tomo63 
Forumowicz

Auto: Outlander III '16 2.0 MT FWD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2018
Posty: 37
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-05-2018, 08:12   

O3t napisał/a:
olej 5w30. Castrol

Dokładnie tłok puchł pod wpływem temperatury. Każda tuleja tak wygląda i tłok. Więc śmietnik, nie było co ratować. Ostała się głowica i wał, reszta poszła na złom.


A jaką tam masz instalację LPG?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.