2.0 Benzyna lpg. |
Autor |
Wiadomość |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 04-04-2018, 22:19
|
|
|
Instalacja nie jest zła, wręcz przeciwnie, jest jedna z lepszych ale jej dobre działanie zależy oo jej montażu i od wyregulowania. Większość gazowników BRC nie przykłada się ani do montażu ani do regulacji. W mniej skomplikowanych silnikach jakoś to przechodzi z regulacją podstawową ale w silnikach z turbo i jeszcze bez sondy szerokopasmowej tryb OL czyli wysokie obciążenia i obroty muszą być ustawione z pomocą zewnętrznej sondy szerokopasmowej. Nie wiem jak Twój gazownik zamontował i wyregulował tę instalację ale znając montaże tej firmy z dużym prawdopodobieństwem mogę stwierdzić że główną przyczyną Twoich problemów może być niefachowy montaż i regulacja. |
|
|
|
 |
O3t
Nowy Forumowicz
Auto: Fajny
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2017 Posty: 16 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 05-04-2018, 20:15
|
|
|
Nie było mnie przy strojeniu, więc się nie wypowiem. Rozbierzemy zobaczymy co mu dolega. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 05-04-2018, 20:58
|
|
|
Szkoda, fajne autko, fajny silnik i żeby przy takim przebiegu takie problemy. Też planowałem kupić Outka 2.0T tylko wersję II ale ostatecznie wyszła Laguna też z 2.0T. |
|
|
|
 |
kruhy84
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2017 Posty: 168 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 05-04-2018, 21:10
|
|
|
chyba nie było outlandera II 2.0 z turbo. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 05-04-2018, 22:23
|
|
|
Nie śledziłem dokładnie tematu, myślałem że jak taki motor był w wersji 1 to i w 2 też. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 05-04-2018, 23:28
|
|
|
To by była rewelacja. Połączenie wyglądu i zalet 2 generacji wraz ze wszystkimi dodatkami jak chociażby 7 miejsc, ogólnie wiele lat młodsze nadwozie, ze wspaniałym silnikiem od 1 generacji. Oj brałbym. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 06-04-2018, 09:47
|
|
|
Bzyk_R1 napisał/a: | To by była rewelacja. Połączenie wyglądu i zalet 2 generacji wraz ze wszystkimi dodatkami jak chociażby 7 miejsc, ogólnie wiele lat młodsze nadwozie, ze wspaniałym silnikiem od 1 generacji. Oj brałbym. |
Nie tylko TY..:) a tak zostaje 2.4 pewnie.
[ Dodano: 06-04-2018, 09:49 ]
plecho1 napisał/a: | ale ostatecznie wyszła Laguna też z 2.0T |
I też ma LPG jak sie domyślam. Mnie równiez interesuje silnik pod LPG, dlatego śledzę wątki związane z OIII i LPG. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
O3t
Nowy Forumowicz
Auto: Fajny
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2017 Posty: 16 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 27-04-2018, 18:59
|
|
|
Dzień dobry
A więc tak, silnik wymieniony JEŹDZI jak DZIK ))
Zepsuty został rozebrany i wstawiam kilka zdjęć, do ogólnej oceny i teorii. My swoją mamy. Dodam że góra silnika igła, jak i dół.
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 30-04-2018, 07:25
|
|
|
A co to się temu tłokowi przytarło???? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 30-04-2018, 07:54
|
|
|
Pewnie czasem było ubogo dodatkowo lubra zrobiła nagar co zwiększyło tarcie a co za tym idzie i temperaturę więc tłok dodatkowo się rozszerzył i zaczął bardziej ocierać o powierzchnię tulei. Olej 5W30 też nie bardzo się nadaje do wysokich temperatur więc to pewnie też dołożyło swoja cegiełkę. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 30-04-2018, 12:26
|
|
|
Ale co to za olej lałeś? |
|
|
|
 |
O3t
Nowy Forumowicz
Auto: Fajny
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2017 Posty: 16 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 30-04-2018, 20:06
|
|
|
olej 5w30. Castrol
Dokładnie tłok puchł pod wpływem temperatury. Każda tuleja tak wygląda i tłok. Więc śmietnik, nie było co ratować. Ostała się głowica i wał, reszta poszła na złom. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 07-05-2018, 09:22
|
|
|
Czyli jak LPG słabo zrobione to lubryfikacja nie pomaga. A olej lepszy coś by zmienił...? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
tomo63
Forumowicz
Auto: Outlander III '16 2.0 MT FWD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2018 Posty: 37 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-05-2018, 08:12
|
|
|
O3t napisał/a: | olej 5w30. Castrol
Dokładnie tłok puchł pod wpływem temperatury. Każda tuleja tak wygląda i tłok. Więc śmietnik, nie było co ratować. Ostała się głowica i wał, reszta poszła na złom. |
A jaką tam masz instalację LPG? |
|
|
|
 |
|