 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Usterka czujnika obecności korka wlewu paliwa (P2408) |
Autor |
Wiadomość |
Moody
Forumowicz
Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Kwi 2015 Posty: 404 Skąd: Wielkopolska, PNT
|
Wysłany: 17-07-2018, 21:46
|
|
|
Stara zasada - jak nie mają pomysłu to chociaż podsuwają coś na czym mogą zarobić
No to krzepiące, że ten układ masz ciągle w doskonałej kondycji.
Dolewałeś EOLYS? Jeżeli tak to po jakim mniej więcej przebiegu?
Bieżąco dolewasz czegoś do ON? |
|
|
|
 |
Gotycki_Zdun
Forumowicz 177 HP 432 Nm
Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2016 Posty: 111 Skąd: FG
|
Wysłany: 17-07-2018, 22:03
|
|
|
Eolys dolewałem jakoś przy 192 kkm. Weszło ca. 3 litry. ON wzbogacam tylko zimą o Skydd. Mam nadzieję, że jeszcze długi czas nie będę musiał zajmować się DPFem. Gdy jednak nadejdzie ta chwilas, to oddam do czyszczenia. Od niedawna mamy w FG specjalistów, którzy podobno robią to na najwyższym poziomie.
Errata dla potomnych:
Dwukrotne wypalenie DPF podczas jazdy nie przyniosło żadnego skutku. Błąd z deski rozdzielczej zniknął dopiero po tym, jak mechanik wypalił w trybie serwisowym (jakaś chora procedura od księgowego). W tym miejscu jeszcze jedna ciekawostka: w efekcie wymuszonego przez serwis wypalenia filtra zwiększył się maksymalny dystans jaki osiągam teraz między kolejnymi wypaleniami. Dotychczasowe maksimum wynosiło 750 km, dziś dobił do 940 km. Czyżby tryb serwisowy był efektywniejszy... |
_________________  |
|
|
|
 |
|
|