Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Opuszczanie szyb pilotem w kluczyku.
Autor Wiadomość
lyczko 
Nowy Forumowicz

Auto: 4007 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2017
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-09-2018, 13:07   

Ok, potwierdzam, że w 4007 2010 działa otwierania z pilota.
 
 
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 443
Skąd: Suwałki
Wysłany: 10-09-2018, 18:56   

tokyo napisał/a:
zaleznie od rocznika auta:
od 2007 - 2010( niektore 2011)
- podnoszenie szyb przod i tyl
- opuszczanie szyb przednich
- domykanie szyberdachu
od 2010 - 2012
- domykanie szyberdachu
- szyby za pomoca specjalnego modulu


Za pomocą MUTa czy czegoś innego ?
 
 
lyczko 
Nowy Forumowicz

Auto: 4007 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2017
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-09-2018, 09:58   

m4rud3r napisał/a:


Za pomocą MUTa czy czegoś innego ?

Za pomocą MMCS'a w samochodzie, w jego ustawieniach
 
 
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 443
Skąd: Suwałki
Wysłany: 11-09-2018, 16:24   

Niestety nie mam MMCS :(
 
 
Molo 
Forumowicz

Auto: outlander 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2016
Posty: 182
Skąd: Tczew
Wysłany: 12-09-2018, 01:26   

m4rud3r napisał/a:
Niestety nie mam MMCS
no to zostaje MUT albo darmowy etacs dekoder albo....
umów się na browarka z kimś na podłączenie na chwilę jego MMCSa, przełącz nim tą funkcję i też będzie git ;)
 
 
tokyo 
Forumowicz

Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1224
Skąd: Zabrze
Wysłany: 12-09-2018, 11:08   

MUT III ale rozblokowany o opcje dlugiego kodowania

a z programow stabilnych LEXIA w ver expert i zamiast outlandera wybierasz crossera lub 4007/4008 - stabilna transmisja i na pewno nie wysypie sie etacs
_________________
FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid

Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez :) .
 
 
nightfly 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 DiD 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 58
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 13-02-2019, 14:16   

tokyo napisał/a:
MUT III ale rozblokowany o opcje dlugiego kodowania

a z programow stabilnych LEXIA w ver expert i zamiast outlandera wybierasz crossera lub 4007/4008 - stabilna transmisja i na pewno nie wysypie sie etacs


Potwierdzam, że Lexia/Diagbox ładnie się łączy z Miśkiem jako C-Crosser :D

Mam pytanie za 100 pktów :D
Jak w Lexia/Diagbox ustawić, żeby licznik średniego zużycia paliwa był na stałe jako M-manual, a nie A-auto.
Ostatnio szukałem, ale nie znalazłem.
A przestawianie ręczne w menu przy każdym odpaleniu silnika już mnie męczy trochę :shock:
_________________
1. Kiedyś: Mitsubishi Galant Wagon 1997, 2.5 V6 24v 163KM
2. Kiedyś: Mitsubishi Outlander 2010, 2.0 DiD 140KM
3. Obecnie: Mitsubishi ASX Ralliart 2015, 2.2 DiD 150KM
4. Obecnie: Mitsubishi Eclipse Cross 2018, 1.5
 
 
lyczko 
Nowy Forumowicz

Auto: 4007 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2017
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-02-2019, 14:37   

nightfly napisał/a:
tokyo napisał/a:
MUT III ale rozblokowany o opcje dlugiego kodowania

a z programow stabilnych LEXIA w ver expert i zamiast outlandera wybierasz crossera lub 4007/4008 - stabilna transmisja i na pewno nie wysypie sie etacs


Potwierdzam, że Lexia/Diagbox ładnie się łączy z Miśkiem jako C-Crosser :D

Mam pytanie za 100 pktów :D
Jak w Lexia/Diagbox ustawić, żeby licznik średniego zużycia paliwa był na stałe jako M-manual, a nie A-auto.
Ostatnio szukałem, ale nie znalazłem.
A przestawianie ręczne w menu przy każdym odpaleniu silnika już mnie męczy trochę :shock:


To i ja mam pytanie, używasz Lexii czy Diagbox'a ? Mam akurat diagboxa zainstalowanego do obsługi swojego c5
 
 
sławek s 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2010 2,0 intens plus
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2013
Posty: 22
Skąd: Grębocin
Wysłany: 14-02-2019, 15:22   

tokyo, Witam, czy diagboxem od citroena c5 da się podpiąć do outlandera i wyłączyć automatyczne składanie lusterek :?: ( wchodząc jako do citroena c-crossera) oczywiście żeby nic nie schrzanić pozdr.
 
 
nightfly 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 DiD 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 58
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 14-02-2019, 19:59   

lyczko napisał/a:
To i ja mam pytanie, używasz Lexii czy Diagbox'a ? Mam akurat diagboxa zainstalowanego do obsługi swojego c5


Używam tylko DIAGBOXa, z LEXIĄ mam trochę problemów z łączeniem się (może przez WIN7 64bit). Do drugiego auta: C4 Picasso też tylko DIAGBOX.


sławek s napisał/a:
tokyo, Witam, czy diagboxem od citroena c5 da się podpiąć do outlandera i wyłączyć automatyczne składanie lusterek ( wchodząc jako do citroena c-crossera) oczywiście żeby nic nie schrzanić pozdr.


Dzisiaj znalazłem fajny wątek o używaniu LEXI/DIAGBOXa w Mitsubishi na:
https://mitsubishiforum.com/forum/mitsubishi-outlander-10/etacs-options-customization-40223/

Ponoć da się dużo rzeczy poustawiać, może uda mi się zmienić licznik średniego zużycia paliwa był na stałe jako M-manual i spróbuję włączyć blokowanie/zamykanie drzwi po ruszeniu auta (tak jak to jest np. w Cytrynach/Pugach itp.)
W weekend będę próbował, dam znać czy się udało :D

[ Dodano: 18-02-2019, 12:20 ]
sławek s napisał/a:
tokyo, Witam, czy diagboxem od citroena c5 da się podpiąć do outlandera i wyłączyć automatyczne składanie lusterek :?: ( wchodząc jako do citroena c-crossera) oczywiście żeby nic nie schrzanić pozdr.

Z tego co widziałem to da się, jest to w ustawieniach kluczyka co ma robić po naciśnięciu przycisków: otwórz/zamknij. Można nawet włączyć domykanie szyberdachu jak ktoś ma :D

[ Dodano: 18-02-2019, 12:20 ]
W weekend udało mi się za pomocą DIAGBOXa wyłączyć automatyczne przełączanie licznika średniego zużycia paliwa z M-manual na A-auto po zgaszeniu silnika. Teraz mam na stałe M, a w menu można dalej zmieniać M/A.
I włączyłem automatyczne blokowanie/zamykanie drzwi powyżej 20km/h.
Generalnie jest tam bardzo dużo różnych funkcji i możliwości zmiany parametrów, tak jak to opisują na mitsubishiforum.com
_________________
1. Kiedyś: Mitsubishi Galant Wagon 1997, 2.5 V6 24v 163KM
2. Kiedyś: Mitsubishi Outlander 2010, 2.0 DiD 140KM
3. Obecnie: Mitsubishi ASX Ralliart 2015, 2.2 DiD 150KM
4. Obecnie: Mitsubishi Eclipse Cross 2018, 1.5
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 18-02-2019, 12:40   

jakie np.?
 
 
Tresher 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 DiD 2009 Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2018
Posty: 12
Skąd: Łódź
Wysłany: 17-05-2019, 16:02   

Molo napisał/a:
kajos napisał/a:
ale pewnie szyberdachu nie biedzie zamykal
- będzie :)

aby uciąć spekulacje:
W OII jest:
- domykanie wszystkich szyb z pilota (z wyjątkiem szyberdachu*)
- otwieranie przednich szyb z pilota - aktywuje się w menu MMCS lub kompem

* - etacs decoder (alternatywny interface) umożliwia aktywowanie domykanie szyberdachu wraz z szybami (mam aktywne). MUT nie obsługuje tej funkcji gdyż istnieją gdzieś w świecie wersje ETACSa które tego nie potrafią. Dlatego producent usunął oficjalnie taką możliwość aby nie dyskryminować tych posiadaczy OII ;) - takie moje podejrzenie.
U mnie włączyłem i działa. Należy ustawić : Sun Roof Type: Type S1 (fabrycznie było S0)


Mógłbyś powiedzieć coś więcej o etacs decoderze? Jakiego interfejsu potrzeba do połączenia z komputerem pokładowym? Zwykłe OBD wystarczy?
 
 
Molo 
Forumowicz

Auto: outlander 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2016
Posty: 182
Skąd: Tczew
Wysłany: 17-05-2019, 17:41   

Tresher napisał/a:

Mógłbyś powiedzieć coś więcej o etacs decoderze? Jakiego interfejsu potrzeba do połączenia z komputerem pokładowym? Zwykłe OBD wystarczy?

Ja mam mini vci i dziala. A o etacs dekoderze poczytaj na ich stronie. Cos tam sie pozmienialo bo nie moglem sie zalogować ostatnio
 
 
pozioma1 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander II 2.2 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 20
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-06-2019, 19:33   

Witam,
to ja spytam dziebko inaczej ;-)
Mam Outlandera II z japońskim silnikiem 2.2 177KM i by sprawdzić błędy używam ELM327 i TORQUE, ale już nie wiem czym mam się łączyć by zmienić ustawienia np lustaerka/oświetlenie etc. Piszecie o LEXI/DIAGBOX i wyborze przy próbie łączenia Citroena/Peugeota.... ale ten silnik nie jest z grupy PSA, ma to znaczenie ?
_________________
jest Carisma 4G92 '04 i Outlander II 2.2 MIVEC
był MSS 1.9 DiD `05
był COLT 1.3 GLX `95r
 
 
nightfly 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 DiD 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 58
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 02-07-2019, 13:26   

pozioma1 napisał/a:
Witam,
to ja spytam dziebko inaczej ;-)
Mam Outlandera II z japońskim silnikiem 2.2 177KM i by sprawdzić błędy używam ELM327 i TORQUE, ale już nie wiem czym mam się łączyć by zmienić ustawienia np lustaerka/oświetlenie etc. Piszecie o LEXI/DIAGBOX i wyborze przy próbie łączenia Citroena/Peugeota.... ale ten silnik nie jest z grupy PSA, ma to znaczenie ?


Nie ma znaczenia ponieważ lusterka/oświetlenie czy co tam chcesz zmienić nie są w "dziale" silnika, a BSI.
Jak byś chciał coś zmieniać w silniku to wtedy rodzaj silnika miałby znaczenie.

Po połączeniu przez DIAGBOX wchodzimy w:
NAPRAWA > BSI > TELEKODOWANIE > TELEKODOWANIE Z UWIDOCZNIENIEM PARAMATRÓW > TELEKODOWANIE RĘCZNE > KONFIGURACJA SAMOCHODU > PARAMETRY WEDŁUG BŁĘDU --- TUTAJ NACISKAMY X --- > i zmieniamy parametry które chcemy (jest ich sporo) np.
RYGLOWANIE/ODRYGLOWANIE > "Automatyczne ryglowanie drzwi przy prędkości" > AKTYWNY
_________________
1. Kiedyś: Mitsubishi Galant Wagon 1997, 2.5 V6 24v 163KM
2. Kiedyś: Mitsubishi Outlander 2010, 2.0 DiD 140KM
3. Obecnie: Mitsubishi ASX Ralliart 2015, 2.2 DiD 150KM
4. Obecnie: Mitsubishi Eclipse Cross 2018, 1.5
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.