Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander turbo silne szarpanie od 3tys obrotów
Autor Wiadomość
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 11-02-2019, 10:59   

W sumie przy OL korekty nie działają więc nie potrzebnie pytałem. Sonda niby pokazuje bogato, ciekawe ile ducha turbo.
 
 
..rafal.. 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 turbo
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 03 Lut 2019
Posty: 14
Skąd: Polska
Wysłany: 11-02-2019, 12:05   

Juz Tobie mówię. Według Torque 0.4bar czasem nawet 0.3. W porywach do 0.5 ale to i tak mało
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 11-02-2019, 23:59   

Przepustnica dobrze wskazuje tyle co u mnie. A po ciśnieniu doładowania wskazuje że auto w trybie awaryjnym. Zdejmij klemę, zrób potem adaptację.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
..rafal.. 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 turbo
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 03 Lut 2019
Posty: 14
Skąd: Polska
Wysłany: 12-02-2019, 10:37   

Jak zrobić adaptację? Czy może to byc podyktowane tym że w momencie zakupu samochód miał padnięta aku, włożyli mi nowe i od razu pojechalem do domu czy może kiepskiej jakosci paliwo?
_________________
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1591428#1591428
 
 
pmisko 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2,0 Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2019
Posty: 2
Skąd: Poznań
Wysłany: 15-02-2019, 22:14   

Cześć
Mam dokładnie to samo... wymienilem świece, przerywal bardzo rzadko. Po pewnym czasie objawy sie nasilily, wtedy wymienilem cewki, znow bylo przez pewien czas troche lepiej. Znajomy twierdzi, ze powimienem wymienic cewki i.swiece w tym samym czasie, poniewaz uszkodzona cewka mogla wplymac na prace swiecy i na odwrót... wg niego w tej chwili to.takie bledne.kolo i dopiero wymiama kompletu przyniesie zadowalajacy efekt. Co o tym myślicie? Moze sprobujesz u siebie z wymiana kompletu i dasz znac? Ps czytalem ze czesto przyczyna jest wysoka temperatura- przez takie, a nie inne polozenie intercoolera. Z waszego doswiadczenia, mozna go wrzucic gdzies pod zderzak?
 
 
..rafal.. 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 turbo
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 03 Lut 2019
Posty: 14
Skąd: Polska
Wysłany: 15-02-2019, 22:28   

Ja świece też już mam w aucie. Narazie sie wstrzymalem z szukaniem bo czasu brak. Muszę też wymienić rozrząd który przyjdzie na dniach a później dopiero będę szukał przyczyny. Jak uda mi sie cos ustalic bede od razu pisał
_________________
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1591428#1591428
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21018
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 15-02-2019, 22:29   

pmisko napisał/a:
Ps czytalem ze czesto przyczyna jest wysoka temperatura- przez takie, a nie inne polozenie intercoolera. Z waszego doswiadczenia, mozna go wrzucic gdzies pod zderzak?

Jest to bardzo wskazane, tutaj masz temat :wink: .
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1539934
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 16-02-2019, 17:13   

pmisko, temat zmiany intercoolera na fmic mamy dobrze ogarnięty na forum. Jednak nie szukał bym w nim przyczyny Twoich problemów. Faktycznie to że jest pod maską źle wpływa na osiągi ale nie powoduje żadnego szarpania. Ja na całkowitej serii byłem w stanie osiągnąć 244 KM i nie było żadnego szarpania czy wypadania zapłonu.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
turbodziuro 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander Turbo (O1T)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2019
Posty: 5
Skąd: Zakopane
Wysłany: 17-04-2019, 20:20   

..rafal.. czy coś wyjaśniło się w twoim przypadku ? Mam podobne objawy, jak narazie ledwo wyczuwalne, ale chcę doprowadzić mojego turbolota do całkowitego porządku. Obserwuje również wątek dot. korodujących rur wlewu paliwa, ale u mnie jak narazie rura jest w nie najgorszym stanie. Jak jest u Ciebie ?
 
 
..rafal.. 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 turbo
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 03 Lut 2019
Posty: 14
Skąd: Polska
Wysłany: 17-04-2019, 20:37   

Raz jest lepiej raz gorzej ale ciągle mam problem z doladowaniem. Coś mi robi bałagan w podcisnieniach ale jeszcze nie doszedłem do tego
_________________
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1591428#1591428
 
 
turbodziuro 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander Turbo (O1T)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2019
Posty: 5
Skąd: Zakopane
Wysłany: 19-04-2019, 20:54   

Korzystając z chwili wolnego zajrzałem pod maskę, przywitał mnie taki obrazek.
https://drive.google.com/file/d/1j-pgdBRTQJLrwinIYM6hwNHein93M_07/view?usp=drivesdk
Zostało to dokręcone, ale szarpanie bez zmian. Przy okazji sprawdziłem przewody IC i niepokoi mnie to że są one zapocone olejem. Jak najszybciej zdiagnozować czy to konkretnie turbo czy coś innego ? Czy w tym silniku tak bywa czy jest to raczej szczelny układ ?
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 19-04-2019, 21:02   

turbodziuro, co to znaczy zapocone? Delikatna mgła oleju w przewodach to nic złego. Przeważnie z turbo nie ma problemów. Zacznij od diagnostyki. Masz ELMa i program?
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
turbodziuro 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander Turbo (O1T)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2019
Posty: 5
Skąd: Zakopane
Wysłany: 19-04-2019, 22:37   

Zapocone to znaczy pokryte wewnątrz cienką warstwą oleju zarówno za turbiną jak i przed. Dodam że od ostatniej wymiany oleju po przejechaniu 6k km dolałem już prawie litr.
Nie, nic nie posiadam. Muszę zamówić jakiś zestaw do diagnostyki i zacząć to ogarniać. Co najlepiej współgra z naszą elektroniką ?
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 20-04-2019, 09:21   

To już sporo dolałeś. Poszukaj wycieków oleju bo turbo raczej jest bezproblemowe. Najczęściej cieknie miska oleju, przewody olejowe idące do chłodniczki i na końcu arterie olejowe przy turbo. Musisz wejść pod auto i dokładnie obejrzeć gdzie może być wyciek.

Do diagnostyki używamy najczęściej Torque na androida i najprostsze wtyczki ELM327 na Bluetooth.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
turbodziuro 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander Turbo (O1T)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2019
Posty: 5
Skąd: Zakopane
Wysłany: 28-04-2019, 13:10   

Ok, mam już potrzebny sprzęt. Czy do torque potrzebne są jakieś dodatkowe wtyczki ? Jak przeprowadzić diagnostykę? Jakie parametry mają znaczenie ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.