Outlander turbo silne szarpanie od 3tys obrotów |
Autor |
Wiadomość |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 11-02-2019, 10:59
|
|
|
W sumie przy OL korekty nie działają więc nie potrzebnie pytałem. Sonda niby pokazuje bogato, ciekawe ile ducha turbo. |
|
|
|
 |
..rafal..
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 turbo
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 03 Lut 2019 Posty: 14 Skąd: Polska
|
Wysłany: 11-02-2019, 12:05
|
|
|
Juz Tobie mówię. Według Torque 0.4bar czasem nawet 0.3. W porywach do 0.5 ale to i tak mało |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 11-02-2019, 23:59
|
|
|
Przepustnica dobrze wskazuje tyle co u mnie. A po ciśnieniu doładowania wskazuje że auto w trybie awaryjnym. Zdejmij klemę, zrób potem adaptację. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
..rafal..
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 turbo
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 03 Lut 2019 Posty: 14 Skąd: Polska
|
|
|
|
 |
pmisko
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2,0 Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2019 Posty: 2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15-02-2019, 22:14
|
|
|
Cześć
Mam dokładnie to samo... wymienilem świece, przerywal bardzo rzadko. Po pewnym czasie objawy sie nasilily, wtedy wymienilem cewki, znow bylo przez pewien czas troche lepiej. Znajomy twierdzi, ze powimienem wymienic cewki i.swiece w tym samym czasie, poniewaz uszkodzona cewka mogla wplymac na prace swiecy i na odwrót... wg niego w tej chwili to.takie bledne.kolo i dopiero wymiama kompletu przyniesie zadowalajacy efekt. Co o tym myślicie? Moze sprobujesz u siebie z wymiana kompletu i dasz znac? Ps czytalem ze czesto przyczyna jest wysoka temperatura- przez takie, a nie inne polozenie intercoolera. Z waszego doswiadczenia, mozna go wrzucic gdzies pod zderzak? |
|
|
|
 |
..rafal..
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 turbo
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 03 Lut 2019 Posty: 14 Skąd: Polska
|
Wysłany: 15-02-2019, 22:28
|
|
|
Ja świece też już mam w aucie. Narazie sie wstrzymalem z szukaniem bo czasu brak. Muszę też wymienić rozrząd który przyjdzie na dniach a później dopiero będę szukał przyczyny. Jak uda mi sie cos ustalic bede od razu pisał |
_________________ https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1591428#1591428 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 15-02-2019, 22:29
|
|
|
pmisko napisał/a: | Ps czytalem ze czesto przyczyna jest wysoka temperatura- przez takie, a nie inne polozenie intercoolera. Z waszego doswiadczenia, mozna go wrzucic gdzies pod zderzak? |
Jest to bardzo wskazane, tutaj masz temat .
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1539934 |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 16-02-2019, 17:13
|
|
|
pmisko, temat zmiany intercoolera na fmic mamy dobrze ogarnięty na forum. Jednak nie szukał bym w nim przyczyny Twoich problemów. Faktycznie to że jest pod maską źle wpływa na osiągi ale nie powoduje żadnego szarpania. Ja na całkowitej serii byłem w stanie osiągnąć 244 KM i nie było żadnego szarpania czy wypadania zapłonu. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
turbodziuro
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander Turbo (O1T)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2019 Posty: 5 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 17-04-2019, 20:20
|
|
|
..rafal.. czy coś wyjaśniło się w twoim przypadku ? Mam podobne objawy, jak narazie ledwo wyczuwalne, ale chcę doprowadzić mojego turbolota do całkowitego porządku. Obserwuje również wątek dot. korodujących rur wlewu paliwa, ale u mnie jak narazie rura jest w nie najgorszym stanie. Jak jest u Ciebie ? |
|
|
|
 |
..rafal..
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 turbo
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 03 Lut 2019 Posty: 14 Skąd: Polska
|
|
|
|
 |
turbodziuro
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander Turbo (O1T)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2019 Posty: 5 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 19-04-2019, 20:54
|
|
|
Korzystając z chwili wolnego zajrzałem pod maskę, przywitał mnie taki obrazek.
https://drive.google.com/file/d/1j-pgdBRTQJLrwinIYM6hwNHein93M_07/view?usp=drivesdk
Zostało to dokręcone, ale szarpanie bez zmian. Przy okazji sprawdziłem przewody IC i niepokoi mnie to że są one zapocone olejem. Jak najszybciej zdiagnozować czy to konkretnie turbo czy coś innego ? Czy w tym silniku tak bywa czy jest to raczej szczelny układ ? |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 19-04-2019, 21:02
|
|
|
turbodziuro, co to znaczy zapocone? Delikatna mgła oleju w przewodach to nic złego. Przeważnie z turbo nie ma problemów. Zacznij od diagnostyki. Masz ELMa i program? |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
turbodziuro
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander Turbo (O1T)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2019 Posty: 5 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 19-04-2019, 22:37
|
|
|
Zapocone to znaczy pokryte wewnątrz cienką warstwą oleju zarówno za turbiną jak i przed. Dodam że od ostatniej wymiany oleju po przejechaniu 6k km dolałem już prawie litr.
Nie, nic nie posiadam. Muszę zamówić jakiś zestaw do diagnostyki i zacząć to ogarniać. Co najlepiej współgra z naszą elektroniką ? |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 20-04-2019, 09:21
|
|
|
To już sporo dolałeś. Poszukaj wycieków oleju bo turbo raczej jest bezproblemowe. Najczęściej cieknie miska oleju, przewody olejowe idące do chłodniczki i na końcu arterie olejowe przy turbo. Musisz wejść pod auto i dokładnie obejrzeć gdzie może być wyciek.
Do diagnostyki używamy najczęściej Torque na androida i najprostsze wtyczki ELM327 na Bluetooth. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
turbodziuro
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander Turbo (O1T)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2019 Posty: 5 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 28-04-2019, 13:10
|
|
|
Ok, mam już potrzebny sprzęt. Czy do torque potrzebne są jakieś dodatkowe wtyczki ? Jak przeprowadzić diagnostykę? Jakie parametry mają znaczenie ? |
|
|
|
 |
|