 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Piszczenie po wymianie rozrządu |
Autor |
Wiadomość |
stickman
Forumowicz
Auto: O1 2.0 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 143 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-07-2019, 12:45
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | wnioskuję, że masz krzywą obudowę rozrządu? - to się ustawia, opalarka plus czasem jakiś kawał blachy z drugiej strony celem usztywnienia |
Też tak sobie wyobrażam, że nawet jeśli po zdjęciu i założeniu podczas tej roboty z jakiegoś powodu nie ustawiła się tak samo, to powinno dać się popracować nad takim założeniem, czy samym elementem aby nie stykał się w newralgicznym miejscu. Także niestety narazie spychotechnika troche zgodnie z metodą której określenie tu padlo. Innego osobliwego elementu rozmowy narazie nie opiszę. Czekam do następnej tury na to że zostanie znalezione właściwe rozwiązanie po myśli klienta, a nie warsztatu.
/dołożonego kawałka blachy od środka, od strony rozrządu to bym się chyba troche obawiał/ |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-07-2019, 18:03
|
|
|
oczywiście, że nie od wewnątrz - skoro tam ociera to byłoby to nielogiczne, niebezpieczne
tak to wyglądało w jednym z aut, które robiłem - zostało lekko od środka zdjęte i obudowa wygięta opalarką
 |
|
|
|
 |
stickman
Forumowicz
Auto: O1 2.0 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 143 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-07-2019, 18:17
|
|
|
Fakt, nie zauważyłem że napisałeś o drugiej stronie. Spoko |
|
|
|
 |
|
|