 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
uciekający prąd |
Autor |
Wiadomość |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 15-06-2020, 10:13
|
|
|
Daj znać jakie napięcie masz na akumulatorze kiedy alarm wyje...
0,2A to spokojnie powinno ze 3-5 dni wytrzymać, a nie 8h. Więc głównym problemem pewnie była ta klimatyzacja.
Jak chcesz wykluczyć radio to niekiedy na przejściówce ISO za radiem można przepiąć zasilanie na tylko po ACC lub cały czas zasilane. Możesz podłaczyć tylko po ACC i zobaczyć. Oczywiście wtedy traci ustawienia po zgaszeniu. |
|
|
|
 |
Janq
Forumowicz

Auto: Primera P11GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Lis 2015 Posty: 384 Skąd: LU/DW
|
Wysłany: 15-06-2020, 17:54
|
|
|
mrcng radio włącza Ci się po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu na pierwszą pozycję, czy włączasz je sobie kiedy chcesz?
Radia samochodowe z reguły mają dwa zasilania - jedno po zapłonie, a drugie na podtrzymanie pamięci. Można podłączyć przewód od zasilania radia po zapłonie do przewodu, który jest na podtrzymanie, ale wtedy radio wcina sobie prawie 200mA :] Samo podtrzymanie wcina znikome ilości prądu 1-3mA |
_________________ プリメーラ P11GT
_ |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 15-06-2020, 21:12
|
|
|
Janq napisał/a: | Można podłączyć przewód od zasilania radia po zapłonie do przewodu, który jest na podtrzymanie | a wiesz, że tak kiedyś niechcący zrobiłem? - tylko wtedy aku 55Ah wyczerpał się po miesiącu a nie po 8h |
|
|
|
 |
mrcng
Forumowicz
Auto: Lancer CSW 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2015 Posty: 274 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 16-06-2020, 08:59
|
|
|
Janq napisał/a: | mrcng radio włącza Ci się po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu na pierwszą pozycję, czy włączasz je sobie kiedy chcesz?
|
Włącza się po przekręceniu na pierwszą pozycję z kluczyka
[ Dodano: 16-06-2020, 09:05 ]
Wpiąłem na nowo bezpiecznik od tej sprężarki. Teraz już nie ma poboru przez to. Za to wypiąłem te dwa złączone bezpieczniki (radio i oświetlenie wnętrza - nie mam zegarka też) I centralny zamek przez to nie działa też. I w tej konfiguracji nie ma poboru prądu. Nie wiem jak te dwa bezpiecnziki wyjąć z tego plastiku co je łączy, chyba jakoś podważać trzeba śrubokrętem, wciskać te bolce. Muszę to oddać do jakiegoś elektryka bo sam nie opanuje tego. A mierzyć o 4 rano napięcie jak alarm wyje to nie jest za fajne w gęstej zabudowie blokowisk. Dodam jeszcze, że przed tymi problemami miałem przez tydzień tak, że "skakał" mi obrotomierz. Po wymianie oleju, i tam uszczelek u mechanika zaobserwowałem takie coś. Zareklamowałem, ale oczywiście sprawdzili (nic nie zrobili) powiedzieli, że jest ok, a obrotomierz dalej działał lub nie działał. A potem już były po tygodniu te problemy z rozładowanym aku. Teraz już obrotomierz się "naprawił", także widać jakieś przebicie musiało być w instalacji.
[ Dodano: 17-06-2020, 07:14 ]
Jako ciekawostkę dodam jeszcze, że po wpięciu bezpiecznika od sprężarki (klimatyzacji) klima działa cały czas jak się włączy nawiew, przycisk klimy nic nie daje, a chłodzi jak szalona, i nie słychać, żeby sprężąrka się załączała. Ale prądu na szczęście na razie nie kradnie na postoju |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 17-06-2020, 08:32
|
|
|
Wygląda na jakieś poważne problemy z ECU? Może wilgoć albo zimne luty? |
|
|
|
 |
mrcng
Forumowicz
Auto: Lancer CSW 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2015 Posty: 274 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 17-06-2020, 22:06
|
|
|
przekaźnik od klimy jest spalony. Będę polować na zamiennik lub oryginał i dam znać czy poprawiła się sytuacja
[ Dodano: 22-06-2020, 07:49 ]
Kupiłem oryginalny przekaźnik. Wszystko wróciło do normy. Auto śmiga jak na razie, prądu nie kradnie. Tzn kradnie, ale 0,2A. A powinno być 0,05A z tego co na internetach pisza ale przynajmniej to nie rozładowuje aku po 8h:) |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 22-06-2020, 08:24
|
|
|
Obrotomierz też się "naprawił"? |
|
|
|
 |
mrcng
Forumowicz
Auto: Lancer CSW 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2015 Posty: 274 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 22-06-2020, 12:31
|
|
|
krzychu, no właśnie się naprawił. Także dziwna sprawa tzn dobrze, że już działa normalnie teraz jeszcze muszę poszukać na spokojnie tego niewielkiego poboru prądu co jest. 0,2A zamiar 0,05A. Ale już, odpukać na chwilę obecną, wszystko śmiga jak kiedyś. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-06-2020, 14:43
|
|
|
mrcng napisał/a: | muszę poszukać na spokojnie tego niewielkiego poboru prądu co jest. 0,2A zamiar 0,05A | poczekałeś? - bo po wyjęciu kluczyka jeszcze parę systemów działa w aucie - np. światła wewnątrz, sterowanie szyb, czasem wentylator - wszystko zależy od auta, np. rekin na 2 minuty podaje zasilanie abyś zdążył ew. podnieść szyby itp.
po tym czasie zużycie spada do kilkunastu mA |
|
|
|
 |
|
|