Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.8DI-D] DPF
Autor Wiadomość
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-01-2021, 12:56   

A przepływkę kupiłaś w zamienniku?
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
kamil508 
Forumowicz

Auto: ASX 2011r 1.8 DiD 4WD 150KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Wrz 2020
Posty: 100
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 22-01-2021, 13:03   

Może przepływomierz źle dobrany albo coś z instalacją - jakiś gryzoń był.
Napisz już po wszystkim co i jak wyszło i co z tym DPF-em czy jest w końcu czy go nie ma. I co z mapą?
 
 
JuliP 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi ASX 1,8 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 21 Sty 2021
Posty: 8
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 22-01-2021, 13:57   

Auto krajowe rocznik 2010, pierwsza rejestracja 12.2010. Siedzimy dalej.. pan walczy z programem. Ktoś już tu łapki wkładał, dodawał też mocy , modyfikował.


kamil508 napisał/a:
Jak to jest rocznik 2010 to może a nie musi mieć dpf-a. Krajowy czy sprowadzony ? Bo może nawet nie 2010 a 2009 i w tedy w PL nie musi mieć DPF jak przechodzi test zadymienia na SKP, a zawsze możesz podjechać na najbliższa stację i poprosić o pomiar a nawet wydruk testu zadymienia.
DPF to nie katalizator w silniku benzynowym że po wycięciu do razu CO i HC skacze i 'trujemy' planetę. Masa diesli po usunięciu DPF-a fizycznie i oczywiście programowo (sterownik musi wiedzieć że nie ma DPF-a i poprawionej mapie) bez najmniejszego problemu mieści się w zadymieniu przewidzianym w sposobie przeprowadzania badań technicznych a i w wartości określonej na tabliczce (najczęściej) znamionowej pojazdu.

Chcesz możesz iści do sądu ze sprzedawcą, sprawa będzie trwała kilka lat, zdąży Ci się auto znudzić i go nie sprzedaż bo ciągle będzie sprawa trwała - po co utrudniać sobie życie.
A zadzwonić do sprzedawcy i podpytać do czy i co robił z DPF-e, gdzie robił program, na pewno nie zaszkodzi a może nawet ułatwi rozwiązanie problemu czyli naprawę auta.


[ Dodano: 22-01-2021, 14:00 ]
Przepływka w zamienniku , pierwsza wzięłam oryginalna i nie działała. Kupiona w inter cars.. że sladami używania , kupiona jako nowa. Nie robię już tam więcej zakupów.. co do przepływki teraz jest ok ten zamiennik, działa ale pan musiał go na nowo zapisać , zarejestrować nie wiem jak to się tam nazywa i teraz wskaźniki są poprawne tak jak powinno być. Chwilowo błędów nie ma, zobaczymy jak przyniesie sterownik i jaki będzie powrót do domu. Ma tą chwilę czekamy aż znajdzie oryginalny program do tego auta tak by DPF więcej się już nie pokazał.

Bizi78 napisał/a:
A przepływkę kupiłaś w zamienniku?


[ Dodano: 22-01-2021, 14:53 ]
Wracamy :) i jedzie !!! Błędów brak, moc wróciła , co prawda troszkę zmniejszona a raczej w oryginale 116 jak było a nie 150.. no szkoda ale cóż.. coś za coś. Zobaczymy jak będzie dalej, czy coś się pokaże. DPf wycięty ale to tyle.. ktoś kto to robił nie wykasował go, był ten cziptuning czy jakoś tak pan powiedział..




JuliP napisał/a:
Auto krajowe rocznik 2010, pierwsza rejestracja 12.2010. Siedzimy dalej.. pan walczy z programem. Ktoś już tu łapki wkładał, dodawał też mocy , modyfikował.


kamil508 napisał/a:
Jak to jest rocznik 2010 to może a nie musi mieć dpf-a. Krajowy czy sprowadzony ? Bo może nawet nie 2010 a 2009 i w tedy w PL nie musi mieć DPF jak przechodzi test zadymienia na SKP, a zawsze możesz podjechać na najbliższa stację i poprosić o pomiar a nawet wydruk testu zadymienia.
DPF to nie katalizator w silniku benzynowym że po wycięciu do razu CO i HC skacze i 'trujemy' planetę. Masa diesli po usunięciu DPF-a fizycznie i oczywiście programowo (sterownik musi wiedzieć że nie ma DPF-a i poprawionej mapie) bez najmniejszego problemu mieści się w zadymieniu przewidzianym w sposobie przeprowadzania badań technicznych a i w wartości określonej na tabliczce (najczęściej) znamionowej pojazdu.

Chcesz możesz iści do sądu ze sprzedawcą, sprawa będzie trwała kilka lat, zdąży Ci się auto znudzić i go nie sprzedaż bo ciągle będzie sprawa trwała - po co utrudniać sobie życie.
A zadzwonić do sprzedawcy i podpytać do czy i co robił z DPF-e, gdzie robił program, na pewno nie zaszkodzi a może nawet ułatwi rozwiązanie problemu czyli naprawę auta.


[ Dodano: 22-01-2021, 14:00 ]
Przepływka w zamienniku , pierwsza wzięłam oryginalna i nie działała. Kupiona w inter cars.. że sladami używania , kupiona jako nowa. Nie robię już tam więcej zakupów.. co do przepływki teraz jest ok ten zamiennik, działa ale pan musiał go na nowo zapisać , zarejestrować nie wiem jak to się tam nazywa i teraz wskaźniki są poprawne tak jak powinno być. Chwilowo błędów nie ma, zobaczymy jak przyniesie sterownik i jaki będzie powrót do domu. Ma tą chwilę czekamy aż znajdzie oryginalny program do tego auta tak by DPF więcej się już nie pokazał.

Bizi78 napisał/a:
A przepływkę kupiłaś w zamienniku?
 
 
kamil508 
Forumowicz

Auto: ASX 2011r 1.8 DiD 4WD 150KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Wrz 2020
Posty: 100
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 22-01-2021, 20:03   

Jak dpf wycięty fizycznie i w sofcie to jak będzie teraz ok przez 300-500km, to trzeba podnieść moc do 150KM i będzie "po Bożemu" :)
 
 
JuliP 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi ASX 1,8 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 21 Sty 2021
Posty: 8
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 24-01-2021, 18:20   

No właśnie teraz jest 116 tak jak było w oryginale... Wcześniej było podkręcone do 150 i takie szopki były. Jeżdżę od piątku i wszystko ok jak na tą chwilę. Zobaczymy co będzie dalej.



kamil508 napisał/a:
Jak dpf wycięty fizycznie i w sofcie to jak będzie teraz ok przez 300-500km, to trzeba podnieść moc do 150KM i będzie "po Bożemu" :)
 
 
Polj4ik 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi ASX 1.8 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 22 Paź 2020
Posty: 15
Skąd: Rybnik
Wysłany: 20-04-2021, 20:35   

A co to majster? Bo nam tak uśmiercili sterownik. Tokyo oglądał i ratunku nie ma :( tylko nowy...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.