[I 2.0T] Witam jestem nowym posiadaczem O1T |
Autor |
Wiadomość |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 16-04-2021, 09:54
|
|
|
spływ oleju to jeszcze nic, wymiana uszczelki jest banalna, kwestia czy turbo nie puszcza uszczelniaczami na wałku do strony zimnej |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
Szacer
Nowy Forumowicz
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2021 Posty: 27 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 16-04-2021, 14:22
|
|
|
Dodaje wykres z hamowni:
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 16-04-2021, 14:28
|
|
|
Modzenie silnika który dymi? Przed tym modzeniem przeprowadzono jakaś diagnostykę?
Silnik pali olej, no to zapycha katalizator. Katalizator zapchany to trzeba wyciąć. Sonda lambda emulowana czy jakoś wyłączona w elektronice? Może cały czas się świeci CE?
Ja tylko czekam jak takie samochody przestaną przechodzić przeglądy. |
|
|
|
 |
Szacer
Nowy Forumowicz
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2021 Posty: 27 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 16-04-2021, 15:08
|
|
|
Mapa była wgrana przed tym jak dowiedziałem się, ze dymi, gdybym wiedział to od samego początku to zapewne bym tego nie zrobił... Sonda emulowana
 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 16-04-2021, 21:51
|
|
|
krzychu, te samochody mają mniej toksyczne spaliny na LPG niż Twoja Mazdeczka na bezpośrednim wtrysku, poczekaj parę lat i będzie to samo co z GDI od Mitsubishi. Nawet na wagę za wiele nie dostaniesz z wiadomych względów. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Szacer
Nowy Forumowicz
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2021 Posty: 27 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 18-04-2021, 07:09
|
|
|
Panowie dzisiaj wyczytałem na internetowch, że uszczelniacze zaworowe mogą stracić swoje właściwości po przegrzaniu silnika, gdy kupowałem mojego outlandera, okazało się już w Polsce u mechanika, że nie było tam termostatu. Możliwe jest, że uszczelniacze puściły przez przegrzanie się silnika jeszcze w Szwajcarii? |
Ostatnio zmieniony przez Szacer 18-04-2021, 22:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
tościk
Forumowicz

Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 06 Gru 2017 Posty: 622 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: 18-04-2021, 22:18
|
|
|
Szacer napisał/a: | W@sio, chciałem napisać pw, ale coś nie chce pójść, wiadomość zostaje w skrzynce „do wysłania”. Napisz do mnie proszę, bo mam prywatne pytanie |
W wysłane wpadnie, jak Wasio odczyta. |
|
|
|
 |
Szacer
Nowy Forumowicz
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2021 Posty: 27 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 18-04-2021, 22:20
|
|
|
tościk, dzięki za info |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 19-04-2021, 10:34
|
|
|
Bzyk_R1 napisał/a: | krzychu, te samochody mają mniej toksyczne spaliny na LPG niż Twoja Mazdeczka na bezpośrednim wtrysku, poczekaj parę lat i będzie to samo co z GDI od Mitsubishi. Nawet na wagę za wiele nie dostaniesz z wiadomych względów. |
Poczułeś się urażony czy co? Też nie masz katalizatora? Palący olej silnik turbo bez katalizatora na LPG ma lepsze spaliny? Poza tym i tak dużą część zanieczyszczeń emituje zimny silnik tutaj bez katalizatora i zanim się przełączy na LPG jest dużo dużo gorzej. Co chcesz udowodnić? Może porównasz ile CO2 produkuje jeden i drugi silnik... Na co mam czekać? Nie jestem uwiązany do tego samochodu, dziwi mnie też Twój pogląd ponieważ nadal ten silnik jest bez GPF-u... W przeciwieństwie do 2.0 od Mitsubishi, który GPF-a musi mieć... Odbieram ten tekst jako atak personalny... Żarty o złomowaniu to jakiś pstryczek o rdzewieniu? Lancer mi mocno rdzewiał... Mam doświadczenie A co jest nie tak z GDI? Jak się szanuje to sobie użytkownicy chwalą... Niby panuje opinia, że to zło, a na forum widzę że całkiem dobry silnik. Elastyczny, spory zakres obrotowy, oszczędny... A wszystko się zużywa...
Co ma moja Mazda do rzeczy? Ja pisałem o druciarstwie. Co za różnica czym jeżdżę? Samochód ma być serwisowany zgodnie ze sztuką aby był bezpieczny dla użytkownika i innych osób. Takie wycinanie katalizatora to druciarstwo niestety i tyle. Samochód z wyciętym katalizatorem i emulacją sondy powinien nie przejść przeglądu. To nie jest Afryka gdzie każdy jeździ jak chce i stwarza zagrożenie dla innych jak chce. |
|
|
|
 |
nicolas
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander Turbo 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Mar 2021 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
Szacer
Nowy Forumowicz
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2021 Posty: 27 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 25-05-2021, 17:57
|
|
|
Nicolas, dzięki za podpowiedź, napewno zrobie to o czym napisałeś. W dolocie mam sporo oleju, mechanik mówi, ze raczej turbina puszcza olej, mam od kolegi używaną, sprawdzona i sprawna, bez żadnych luzów, podmienię i zobacze czy dalej będzie chlać olej. Mi na postoju nie dymi, tylko przy hamowaniu silnikiem jak jest duże podciśnienie. |
|
|
|
 |
Rafik83
Forumowicz Moc z wami.

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Kwi 2020 Posty: 551 Skąd: Jeziorany, Złocieniec, Oslo
|
Wysłany: 25-05-2021, 20:33
|
|
|
tościk napisał/a: | Szacer napisał/a: | W@sio, chciałem napisać pw, ale coś nie chce pójść, wiadomość zostaje w skrzynce „do wysłania”. Napisz do mnie proszę, bo mam prywatne pytanie |
W wysłane wpadnie, jak Wasio odczyta. |
Trzeba było nie dezerterować
[ Dodano: 25-05-2021, 20:35 ]
Zaciekawiłeś mnie tym zaworkiem bo na postoju po katuszach wali olejem w środku auta |
_________________ Nie trać głowy jutro dzień zupełnie Nowy. |
|
|
|
 |
Szacer
Nowy Forumowicz
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2021 Posty: 27 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 28-05-2021, 21:08
|
|
|
Nicolas czyli po prostu zastosowałeś cos takiego, bo miałeś/masz popsute uszczelniacze zaworowe? Dobrze rozumiem?
Proszę stosować się do regulaminu. |
Ostatnio zmieniony przez Bzyk_R1 28-05-2021, 22:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 11-06-2021, 13:27
|
|
|
Witam. Szacer wymieniałeś pompę paliwa przy remapie? |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
Szacer
Nowy Forumowicz
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2021 Posty: 27 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13-06-2021, 11:06
|
|
|
Witam, po wymianie turbiny (na używana, bez żadnych luzów) outlander przestał dymić i jeść olej, ponadto po zbiciu świec na 0,7mm nie przerywa i jedzie wreszcie jak powinien:)
Nie wymieniałem pompy paliwa, wszystko gra na fabrycznej. Okazało się ze mam pęknięty kolektor wydechowy na 1wszym garze, ale kolega Wasio już dał mi namiar do gościa który robi takie kolektory z czarnej stali.
Teraz zmieniamy kolektor, niedługo wjedzie fmic, może poprawie wydech+Pompa paliwa i zrobie remap. Dzięki wszystkim za pomoc
[ Dodano: 13-06-2021, 11:09 ]
Przy wymianie turbo okazało się, ze w Szwajcarii już spawali kolektor i znów pękł na spawie. Nie czuje różnicy w mocy, ani tez nie śmierdzi spalinami.
 |
|
|
|
 |
|