Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Strzelił rozrząd, opłaca się reanimować?
Autor Wiadomość
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 27-08-2021, 09:41   

elektryk napisał/a:
Mechanik zwrócił mi uwagę na zużyte popychacze zaworowe zwane regulatorami luzu, niektóre u mnie były sztywne, ale niektóre luźne. Zakładam że to samo jest może być w głowicy którą kupiłem. Czy wymieniać je na nowe, czy wybrać lepsze sztuki i dorzucić nowe w razie problemów? W serwisówcę sugerują że można je przeczyścić w ropie obchodząc się z nimi jak ze szwajcarskim zegarkiem. Jakieś sugestie?


Jak wymieniać to chyba wszystkie - komplet kosztuje jakieś 700-800 zł. Jak coś mam w szafce komplet moich, w pełni sprawnych (po przebiegu jakichś 120 tys km) - ot wymieniłem bo myślałem, że stukają, a to stukał pęknięty kolektor wydechowy i się niosło na głowicę. Ewentualnie możesz i w ten sposób spróbować.

Tak, można je płukać w ropie, robi się to dość prosto i wcale nie trzeba obchodzić się z nimi jak z jajkiem :)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24337
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-08-2021, 21:18   

jak są sprawne i nie mają obtłuczonej główki, to zostaw oryginały, wymień tylko te, które nie trzymają ciśnienia - ale nie obecnie, ale po odpowietrzeniu w oleju napędowym
raz, że w ten sposób wyczyścisz je z syfu a dwa, że sprawdzisz czy komora wysokiego ciśnienia trzyma - po odpowietrzeniu nie powinno się dać ich ścisnąć w palcach
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 28-08-2021, 22:06   

Raczej w wymianę kompletu nie celuje, potrzebuję i tak sporo gotówki włożyć w pozostałe zniszczenia. A co do główek, to obejrzałem w swojej głowicy i rzeczywiście conajmniej jedna ma zużytą główkę, nie wiem czy to ta z pechowego cylindra, bo 6 sztuk mi wyskoczyło z gniazd przy transporcie i oglądaniu z obu strony.
Na razie głowica z allegro pojechała do serwisu głowic, w poniedziałek będę wiedzieć ile będzie koszt jej regeneracji, wyglądała obiecująco, brak zniszczeń. Na drugi rzut oka jeden z doświadczonych pracowników serwisu wypatrzył 2 wypalone gniazda, ale raczej jest to zregenerowania. Czekam do poniedziałku z ich ekspertyzą, być może będą woleli sami sobie wybrać lepsze popychacze, więc na razie nie myję samemu.

Klamka zapadła, szukam nowego auta. Po pierwszych podróżach w celu oglądania, stwierdzam że jest posucha na rynku i ceny jakieś takie duże. Trochę to może potrwać więc próbuję reanimować Outlandera z zamiarem krótkookresowego używania. Udało się w końcu zdobyć głowicę zdatną do regeneracji co wydaje mi się niezłym cudem.

Aktualizacja 20.09,
Pajero na podjeździe,
Outlander sprzedany w stanie rozkręconym, kupujący żywo zainteresowany reanimacją, ale coś mi podpowiada że będzie rozkręcał na części
Kalkulacja była prosta, reanimacja silnika 6000zł, a potem musiałbym sprzedać poniżej 10000 ze względu na wysyp na rynku i stan lakieru w moim egzemplarzu.
Części i pozostałe graty będę stopniowo sprzedawać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.