Niewypał na cylindrze czwartym (P0304) |
Autor |
Wiadomość |
rafix95
Nowy Forumowicz Wąhacz spalin xd
Auto: '03 Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: UK
Dołączył: 16 Lut 2022 Posty: 11 Skąd: Anglend
|
Wysłany: 08-03-2022, 17:21
|
|
|
Nie uwierzyta, po zalaniu paliwa z Shella (a nie z Tesco) problem zaczal stopniowo znikać. Przedwczoraj nawet znikła mi kontrolka silnika! Co z reszta nie jest tak pozytywnym znakiem biorac pod uwage ze zanim sie to stalo to swiecily 3 inne błędy... |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-03-2022, 09:07
|
|
|
rafix95 napisał/a: | Nie uwierzyta | prawda, dość ciężko uwierzyć, skoro paliwa na stacjach marketowych są brane z tych samych, polskich rafinerii co 99% wszystkich paliw dostępnych w Polsce...
jedynie niektóre z nich są importowane a ich jakość jest tak denna, że nie rozumiem, kto chciałby przepłacać (20 lat temu tankowałem tylko v-power, ale to syf, silnik spala go więcej niż zwykłego)
i dodatkowo stacje marketowe mają ogromny obrót (wiadomo, niska marża = niska cena), więc paliwo jest świeże |
|
|
|
 |
joujoujou
Forumowicz łysy i brzydki.

Auto: niebieskie
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 12 razy Dołączył: 29 Kwi 2017 Posty: 3450 Skąd: Skąd: Skąd:
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 10-03-2022, 09:19
|
|
|
Na shell tankowałem też w Niemczech w trasie między Poczdamem a Monachium - też wyraźnie gorzej było niż na paliwie, na którym wyjechałem z Polski (tankowane w Szczecinie, stacja należąca do lokalnego MPK).
Generalnie stacje shell omijam, wolę te przy marketach - przynajmniej 100% pewność, że paliwo świeże. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 14-03-2022, 08:57
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Na shell tankowałem też w Niemczech |
Nasze ciężarówki z racji karty flotowej tylko na Shellu. Jadac do Angli zero problemów mieliśmy.
Tak samo flota osobowych. Obecnie mamy karty też innych stacji. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 15-03-2022, 07:57
|
|
|
Marcino napisał/a: | Nasze ciężarówki | tankują olej napędowy a ja benzynę... |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 15-03-2022, 08:02
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Marcino napisał/a: | Nasze ciężarówki | tankują olej napędowy a ja benzynę... |
Zadna różnica. Stacja to stacja, a paliwo to ogólnie paliwo. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 15-03-2022, 14:19
|
|
|
Marcino napisał/a: | Zadna różnica. | hehe - powiedz to mojej koleżance, która zalała odwrotnie |
|
|
|
 |
rafix95
Nowy Forumowicz Wąhacz spalin xd
Auto: '03 Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: UK
Dołączył: 16 Lut 2022 Posty: 11 Skąd: Anglend
|
Wysłany: 12-05-2022, 14:18 Re: Niewypał na cylindrze czwartym (P0304)
|
|
|
Po wyciągnięciu pompy okazało sie że ta siatka która siedzi pod pompą w baku (ta która filtruje paliwo zanim jeszcze je pompa zaciągnie do środka)
Była tak zasyfiona jak by ktoś nią w oborniku gnój przerzucał.
Bo wyczyszczeniu zmywaczem do hamulców (bo czym by inaczej) auto jeździ jak dawniej. |
|
|
|
 |
|