Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander 2.2 did 2010. Kilka pytań po zakupie.
Autor Wiadomość
Ag1968 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 156km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2023
Posty: 33
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 19-05-2023, 16:45   

Po prawie 2 miesiącach jazdy jestem bardzo zadowolony z Outlandera.
Zrobiony został przeglad zawieszenia, oleje filtry itd. Jeździ się bdb.

W planach konserwacja podwozia , wymiana oleju w mostach i skrzyni .

Żeby nie było tak kolorowo 2 miesiące eksploatacji ujawniły drobne problemy do sprawdzenia weryfikacji.

1. Lekko przypocona turbina, i lekkie zapocenie z przodu silnika pod kolektorem ssącym, w okolicy swiec żarowych, okolica spodu głowicy. Ciężko stwierdzić skąd tam jest wilgotno. Brudno robi się od plastikowego kolektora i świecy żarowej od strony rozrządu. Krawędź głowicy i po bloku lekkie zaolejenie w dół. I teraz sie zastanawiam czy to z kolektora ssacego czy gdzieś z pod głowicy. Ogólnie te silniki 2.2 156km nie cierpiały na wycieki i problemy z glowica..

2. Kolejna sprawa to że gdy było zimno auto ciężej rano zapala . Grzanie swiec przekaźniki świece sprawdzone. Miałem kilka diesli ale ten tak przy zero stopni jakby leniwy był. Rozrusznik kręci dłużej. Nie wiem gdzie tkwił by problem . Teraz gdy rano te 8 stopni jest wszystko bdb. Ale jak były 2 to gorzej.
 
 
To masz 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 21 Wrz 2022
Posty: 555
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-05-2023, 08:29   

Ag1968 napisał/a:

2. Kolejna sprawa to że gdy było zimno auto ciężej rano zapala . Grzanie swiec przekaźniki świece sprawdzone. Miałem kilka diesli ale ten tak przy zero stopni jakby leniwy był. Rozrusznik kręci dłużej. Nie wiem gdzie tkwił by problem . Teraz gdy rano te 8 stopni jest wszystko bdb. Ale jak były 2 to gorzej.

Prawdopodobnie problemem może być drobna nieszczelność na połączeniach paliwowych. Pewnie do wymiany o-ring i będzie ok.
 
 
Ag1968 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 156km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2023
Posty: 33
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 22-05-2023, 14:40   

Jaki oring przy czym
 
 
To masz 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 21 Wrz 2022
Posty: 555
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-05-2023, 09:39   

W serwisówce znajdziesz budowę układu paliwowego, więc zapoznaj się i zweryfikuj elementy uszczelniające.
http://mmc-manuals.ru/man...10/index_M1.htm
 
 
Ag1968 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 156km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2023
Posty: 33
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-05-2023, 18:28   

Oki dzięki

Jeszcze jedna sprawa mnie gnębi. Pod kierownica tam gdzie zwykle jest regulacja położenia kolumny u mnie jest dziura i jakaś miękka guma w kształcie litery L która w ciepłe dni jest miękka i lepka jak plastelina . Jan tam dotkne kolanem przy wsiadaniu to mam brudne jak od smaru czarnego . Jeszcze w żadnym samochodzie się z tym nie spotkałem. Co to jest ?
 
 
VG 
Forumowicz

Auto: 2x Outek 2.0/2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 213
Skąd: Macowieckie
Wysłany: 27-09-2023, 19:25   

Ag1968 napisał/a:
Oki dzięki

Jeszcze jedna sprawa mnie gnębi. Pod kierownica tam gdzie zwykle jest regulacja położenia kolumny u mnie jest dziura i jakaś miękka guma w kształcie litery L która w ciepłe dni jest miękka i lepka jak plastelina .


To jest dźwignia położenia kolumny kierownicy :D a czas robi swoje .....
 
 
Ag1968 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 156km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2023
Posty: 33
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 17-10-2023, 21:54   

Hej. Robi się chłodniej i w moim francuskim 2.2 znowu wraca problem dłuższego zapalani rano przy niskich temperaturach.. Świece sprawdzone są ok, akumulator nie nowy ale trzyma parametry , przewody paliwowe szczelne. Ogólnie wszystko jest ok jak było ciepło palił natychmiast. Teraz przy 3 stopniach kręci dłużej . Jak jest u was? Ten typ tak ma? Inne moje diesle jak miały dobry akumulator to paliły szybciej.
 
 
Moody 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 403
Skąd: Wielkopolska, PNT
Wysłany: 28-10-2023, 21:13   

Mam taki silnik i nie ma takich problemów.
Miałem nawet okres z nieczynną jedna świecą (nie mogłem się zebrać na wymianę a robię to sam) i nie było to jakoś szczególnie zauważalne.
Raczej winny jest akumulator - to warto brać na celownik na sam początek bo to najczęściej przy dizlu.
I co jeszcze można zrobić to sprawdzić to czujnik temperatury silnika. Na interfejsie zobaczyć czy na zimnym jego wskazania pokrywają się z temp. otoczenia.
Przy złym działaniu jest źle sterowany układ zasilania i czas wygrzewania świec a gdy zimniej to robi się z tego problem.
 
 
kulman 
Nowy Forumowicz
kulman

Auto: c crosser 2.2 hdi DCS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2018
Posty: 23
Skąd: Imielin
Wysłany: 08-11-2023, 08:44   

Ag1968 napisał/a:
Hej. Robi się chłodniej i w moim francuskim 2.2 znowu wraca problem dłuższego zapalani rano przy niskich temperaturach.. Świece sprawdzone są ok, akumulator nie nowy ale trzyma parametry , przewody paliwowe szczelne. Ogólnie wszystko jest ok jak było ciepło palił natychmiast. Teraz przy 3 stopniach kręci dłużej . Jak jest u was? Ten typ tak ma? Inne moje diesle jak miały dobry akumulator to paliły szybciej.


Niestety od 5lat mam to samo
 
 
Ag1968 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 156km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2023
Posty: 33
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-11-2023, 21:40   

kulman napisał/a:
Ag1968 napisał/a:
Hej. Robi się chłodniej i w moim francuskim 2.2 znowu wraca problem dłuższego zapalani rano przy niskich temperaturach.. Świece sprawdzone są ok, akumulator nie nowy ale trzyma parametry , przewody paliwowe szczelne. Ogólnie wszystko jest ok jak było ciepło palił natychmiast. Teraz przy 3 stopniach kręci dłużej . Jak jest u was? Ten typ tak ma? Inne moje diesle jak miały dobry akumulator to paliły szybciej.


Niestety od 5lat mam to samo


Co sprawdzałeś jakieś pomysły? Co mówią mechanicy

[ Dodano: 09-11-2023, 21:55 ]
Manual wymiany oleju w skrzyni dyfrze skrzyni rozdzielczej . Najlepiej w języku pl. Albo jakiś do pobrania. Inny niż ten ruski online
 
 
kulman 
Nowy Forumowicz
kulman

Auto: c crosser 2.2 hdi DCS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2018
Posty: 23
Skąd: Imielin
Wysłany: 17-11-2023, 13:06   

Sprawdzałem świece, przekaźik, aku... wszystko ok
 
 
Ag1968 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 156km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2023
Posty: 33
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 18-11-2023, 22:00   

kulman napisał/a:
Sprawdzałem świece, przekaźik, aku... wszystko ok


Dostałem podpowiedź że może zabrudzone wtryski piazoelektryczne

[ Dodano: 20-11-2023, 15:50 ]
Mój akumulator oryginał Mitshubishi . Niby 100ah ale prąd 640a. Może tu przyczyną gorszego odpalania?

[ Dodano: 20-01-2024, 21:12 ]
Nadal walczę z gorszym zapalaniem gdy jest zimno. Jak pisałem wyżej wszystko sprawdzone 2 razy i nic. Ale ostatnio zauważyłem 2 nietypowe sprawy. I tu pytania do pisiadaczy francuskiego 2.2 diesel.

Po pierwsze w przezroczystym przewodzie na górze pompy wtryskowej widzę powietrze. I czy to normalne? Węże Ok. Nigdzie nie cieknie. Ale ja bombelki powietrza.

2 sprawa . Na króćce filtra paliwa nachodzą wężyki bez opasek które są nie do końca nasunięte. Czy też macie bez opasek ? Dodam że ten wąż dalej łączy się tym przezroczystym. Nie zdołałem tego poprawić. Zastanawiam się nad kolejnavwymiana filtra.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.