  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		Żywotność skrzyni CVT | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 MarceliMar  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: OUTLANDER III 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 12 Lut 2025 Posty: 10 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-10-2025, 16:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Olej do dyferencjałów to:
 
 
Mitsubishi DiaQueen 75W-90 GL-5
 
Mitsubishi Genuine Super Hypoid Gear Oil 75W-90 GL-5 SAE 80 (to ten sam)
 
 
Ja kupowałem go w Mitsubishi. Potrzeba go mniej więcej 1L na dyferencjał. Kup 2L to wystarczy.
 
 
Swoją droga wymiana oleju w dyferencjale jest dziecinnie prosta, potrzeba 10-15 min na dyferencjał.
 
 
1. Luzujesz śrubę wlewową. Koniecznie zacznij od niej, bo jak jej nie odkręcisz to nie zalejesz oleju po spuszczeniu. 
 
 
2. Jak śruba poluzowana to odkręcasz śrubę spustową i spuszczasz olej.
 
 
3. Jak masz więcej oleju to warto trochę go przelać, a jak masz na styk to zakręcasz śrubę spustową.
 
 
4. Wlewasz olej otworem śruby wlewowej (tej na górze). Ja użyłem dużej strzykawki z elastyczną rurką. Lejesz olej aż zacznie wyciekać. Zakręcasz śrubę. I tyle   
 
 
Ważne jest by samochód stał na kołach na równej powierzchni w poziomie!
 
 
Tu jest filmik jak to zrobić: 
 
przód: https://youtu.be/bBJ5dnm6wc8?si=tCMf42xpYh7R6MJN
 
tył: https://youtu.be/3VMyQq5dD_0?si=UEIq81I1xF1uSJXh
 
 
Ja wymieniam oleje:
 
- silnikowy co 10 tys
 
- skrzynia co 30 tys. Te skrzynie muszą mieć dobre smarowanie. Lepiej wymieniać olej częściej niż później płacić za naprawę. 
 
- olej w dyferencjałach co 30 tys. (koszt nie jest jakiś duży a i czasu wiele na to nie potrzeba) | 
             
									
				|    | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Przemko33  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: OUTLANDER 3 2.0 4x4 CVT 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 25 Wrz 2025 Posty: 15 Skąd: Bełchatów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-10-2025, 14:54   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jestem nowym posiadaczem Outlander III 2.0 4x4 CVT  2016 rok czy to normalne jak używam manetek i pokazując 6 jedzie tylko do 140 i koniec więcej nie przyspieszy ? Jak wrócę na DRIVE to normalnie ciągnie dalej.... | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |