 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
| Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
|
Silnik 4j11 - regeneracja czy uzywany |
| Autor |
Wiadomość |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11285 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 07-11-2025, 23:16
|
|
|
kotakot, Nie ma co dramatyzować. Jeśli dbasz o auto, czyli terminowo serwisujesz, to nie masz się co martwić. Oczywiście pisząc terminowo, mam na myśli przebiegi około dziesięciu tysięcy kilometrów, od wymiany, do wymiany oleju, oraz filtrów. Wszelakie longlify po trzydzieści tysięcy, zarzynają silnik koncertowo.
Wymieniaj często oliwę w silniku, filtry, a przejedziesz czterysta tysięcy bez kłopotu. |
_________________
 |
|
|
|
 |
ledziu
Forumowicz
Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Paź 2015 Posty: 274 Skąd: pl
|
Wysłany: 08-11-2025, 07:43
|
|
|
| Cytat: | | Ale te 200k mnie trochę zaniepokoiło, do 400k nie dojeżdzę nim na bank ale 200k - kto wie. |
Według mnie nie ma czym się przejmować, pojedyncze przypadki usterek dotyczą nawet najbardziej uznanych motorowni. Według mnie jest tak jak kolega wyżej napisał tylko można dodać jeszcze jest statystyka czyli coś na jakiś czas przy setkach tysięcy silników mogło producentowi nie zatrybić |
|
|
|
 |
|
|
|