Kompletny CAPS (katalog częsci) w wersji online |
Autor |
Wiadomość |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 12-04-2010, 21:27
|
|
|
he...bo to mirage w kombi |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
bubek [Usunięty]
|
Wysłany: 12-04-2010, 21:42
|
|
|
No właśnie...pewnie w zmodyfikowane karoserie wstawiali mocniejsze silniki |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 12-04-2010, 21:50
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | lukasz12 napisał/a: | Z doświadczenia wiem że VIN od kombi nie wchodzi do europejskiego CAPSa - czemu nie wiem | kombi było produkowane w Australii? Tak mi sie cos kojarzy... |
Tak było produkowane. Ale tu chodzi jeszcze o taką rzecz jak konstrukcja VINu. Vin dla modeli europejskich jest zupełnie inaczej skonstruowany niż dla USA. W sedanach tak jest pomimo produkcji w jednej fabryce to były to zupełnie oddzielne linie samochodów. Poprawki dla danych roczników wprowadzano zupełnie niezależnie. Szczegółów tutaj nie bedę umieszczał, ale VIN dla europejskich modeli zawiera inne informacje takie jak np. typ skrzyni. Numer na końcu jest sekwencyjny. Amerykański natomiast ma jeszcze dodtakowo cyfrę kontrolną i niesekwencyjny numer samochodu.
Tak samo jest z kombi. Są SIGMY kombi i DIAMANTE kombi które właśnie mają VIN zupełnie różny mimo produkcji w tym samym miejscu. Dziwne jest tylko to że VIN z SIGM kombi (miałem okazje posiadać VINy z 4 różnych egzemplarzy) nie wchodził do europejskiego CAPS, natomiast amerykański go przełykał choć brakowało mu pewnych informacji |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-04-2010, 23:37
|
|
|
VIN mojego Mirage nie ma nic wspólnego z jego europejskimi mutacjami a sam samochód jako wersja nie istnieje oprócz jednej płytki CAPS |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 13-04-2010, 16:59
|
|
|
Łukasz skoś taka kopalnią wiedzy o sigmach(szacun normalnie...) to powiedz mi proszę: Czy obecność wiązki od ogrzewania foteli(3 żyły pod fotelem + wtyczki w konsoli centr.) świadczy o dawnej obecności foteli ogrzewanych, czy po prostu wszystkie kombi mają te kable. |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
tadek-l
Mitsumaniak tadek-l
Auto: sigma kombi 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 91 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 13-04-2010, 20:23
|
|
|
widzę Zajc3w że mamy podobne wersje, a vin-u z mojej też nie przyjmuje |
_________________ tadek-l tel 794228098 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 14-04-2010, 06:43
|
|
|
Zajc3w napisał/a: | Łukasz skoś taka kopalnią wiedzy o sigmach(szacun normalnie...) to powiedz mi proszę: Czy obecność wiązki od ogrzewania foteli(3 żyły pod fotelem + wtyczki w konsoli centr.) świadczy o dawnej obecności foteli ogrzewanych, czy po prostu wszystkie kombi mają te kable. |
Jak podasz mi VIN to będę w stanie wygrzebać nieco więcej. A swoja droga nie rozumiem czemu w Polsce robi się z VIN-u taką straszną tajemnicę. W wielu krajach mając podany w ogłoszeniu VIN masz możliwość od razu sprawdzić co w danym aucie piszczy. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-04-2010, 06:54
|
|
|
lukasz12 napisał/a: | A swoja droga nie rozumiem czemu w Polsce robi się z VIN-u taką straszną tajemnicę. W wielu krajach mając podany w ogłoszeniu VIN masz możliwość od razu sprawdzić co w danym aucie piszczy | Właśnie dlatego |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
tadek-l
Mitsumaniak tadek-l
Auto: sigma kombi 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 91 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 14-04-2010, 06:55
|
|
|
6MMYR2P45PT003354 |
_________________ tadek-l tel 794228098 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 14-04-2010, 08:11
|
|
|
Zajc3w napisał/a: | Czy obecność wiązki od ogrzewania foteli(3 żyły pod fotelem + wtyczki w konsoli centr.) świadczy o dawnej obecności foteli ogrzewanych, czy po prostu wszystkie kombi mają te kable. |
Wszystkie egzemplarze mogły nie mieć tej wiąski ale większość miała pakowaną wiązkę z pełnym kostkowaniem. W moim sedanie pod fotelami mam kompletną wiązkę do sterowania i podgrzewania, a wiem że skóry w moim Miśku nie było. Wydaje mi się że w tych autach nie było jeszcze nacisku na oszczędności podczas produkcji. Aczkolwiek pod koniec produkcji i szczególnie w kombi instalacja mogła być dość mocno okrojona. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
Ostatnio zmieniony przez wojtas 14-04-2010, 08:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 14-04-2010, 08:14
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | lukasz12 napisał/a: | A swoja droga nie rozumiem czemu w Polsce robi się z VIN-u taką straszną tajemnicę. W wielu krajach mając podany w ogłoszeniu VIN masz możliwość od razu sprawdzić co w danym aucie piszczy | Właśnie dlatego |
I to jest przykre. Uczciwy nie powinien mieć nic do ukrycia. A prawda wyjdzie na jaw...
Przepraszam, bo może to jest off-topic i temat polityczny, ale jednak w sposób bolesny i niezwykle zagmatwany, ale prawda o Katyniu się przebiła na światło dzienne po latach. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 14-04-2010, 18:10
|
|
|
lukasz12 napisał/a: | Hubeeert napisał/a: | lukasz12 napisał/a: | A swoja droga nie rozumiem czemu w Polsce robi się z VIN-u taką straszną tajemnicę. W wielu krajach mając podany w ogłoszeniu VIN masz możliwość od razu sprawdzić co w danym aucie piszczy | Właśnie dlatego |
I to jest przykre. Uczciwy nie powinien mieć nic do ukrycia. A prawda wyjdzie na jaw...
(...) |
Raczej żeby złodziej nie miał poprawnego VINu do nabicia na kradzionym aucie...
Sigm nikt nie kradnie więc ... 6MMYS1P45ST000171 |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 14-04-2010, 20:15
|
|
|
I VIN pięknie wchodzi...do CAPS USA.
Auto wyprodukowane 95.03.03 czyli to powinien być model 95, z 2ma poduszkami powietrznymi i kierownicą 4 ramienną (jak w 24V po lifcie, takich jak np. moja).
Ale ogólnie zachowanie katalogu zupełnie dziwne. Nie wiem czemu tak jest...
Co do podgrzewanych siedzeń to podejrzewam ze były w opcji...zapytaj posiadaczy kombi bo niestety w tej materii nie wiem jak jest bo nie mam kombi...w 2 samochodach widziałem ale były to egzemplarze 93. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 14-04-2010, 22:29
|
|
|
2 poduchy są kierownica ładna obła, skórzana po całości, nie tylko po obwodzie. |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 15-04-2010, 00:04
|
|
|
Spróbuje jeszcze w takim nowszym katalogu MITSUBISHI zwanym ASA. Ciekawy jestem czy tam jest poprawiony ten błąd. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|