Spalanie EVO |
Autor |
Wiadomość |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 10-05-2008, 10:24
|
|
|
Maverik napisał/a: | ...kiedyś widziałem evo9 z instalacją gazową |
Do takiego goscia bym podszedł i powiedział, ze jest !@#!####!@.
Dla mnie to idiotyzm i debilizm takich ludzi trzeba leczyć |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
Maverik [Usunięty]
|
Wysłany: 10-05-2008, 16:01
|
|
|
a widze że kolega jest bardzo kulturalny....pytam sie jak normalny człowiek i oczekuje normalnej odpowiedzi |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 10-05-2008, 17:14
|
|
|
Morfi napisał/a: | Maverik napisał/a: | ...kiedyś widziałem evo9 z instalacją gazową |
Do takiego goscia bym podszedł i powiedział, ze jest !@#!####!@.
Dla mnie to idiotyzm i debilizm takich ludzi trzeba leczyć |
Nie sądź po pozorach. Dobrze zrobiona instalacja z wtryskiem benzyny co któryś wtrysk gazu i z odpowiednimi mapami paliwowymi i wyprzedzeniami zapłonu daje całkiem ładną moc. Większy moment, płynniejsze spalanie itp. Tak samo można by powiedzieć o autach jeżdżących na metanolu zamiast paliwa - a przecież na metanolu lub choćby na E85 przystosowane silniki mają duuuużo większa moc i moment niż na benzynie
Skoro gość wsadził tam gaz to miał w tym jakiś cel. A nuż ma eprom zmieniony i ze 400koni mocy i silnik przystosowany do gazu? |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 10-05-2008, 17:22
|
|
|
Znaczy jak ktos kiedys wpadnie na pomysl zrobic silnik na gaz z zbeposrednim wtryskiem gazu do cylindra to naprawde bedzie kosmos bo gas ma duzo wieksza liczbe oktanowa przez co moze byc wieksza kompresja ale jakos nie ma chetnych.
Krzychu |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 10-05-2008, 18:39
|
|
|
Myślę że to tylko kwestia czasu skoro instalacje LPI już są to kolejny krok i wtryskiwacz będzie uniwersalny - i do benzyny i do płynnego gazu na wtrysk bezpośredni - tylko czy to sie będzie opłacało... |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 10-05-2008, 19:51
|
|
|
No ale uniwersalny zlaczy zly bo tu chodzi o to zeby byla wieksza kompresja a tak to dalej bedzie pod beznynowy.... bez wykozystania mozliwosci gazu.
Krzychu |
|
|
|
 |
|