 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E5x 92-96] Używane- Galant 92-96 - artukuł z Auto Świat |
Autor |
Wiadomość |
doprze [Usunięty]
|
Wysłany: 01-07-2007, 21:06
|
|
|
a mi też się podoba... tylnie świała (ogólnie cały tył auta) w wersji 5 drzwiowej wyglądają niemal identycznie jak w aston martinie vanquish (chyba tak się to pisze), a jak wiadomo to jest jeden z najpiękniejszych samochodów....
Połączyć przód wersji E55 i tył mojego galancika - i mamy najbardziej zajefajne auto świata
a co do wyglądu deski - to faktycznie nie ma "disajnu" najlepszego auta wszechświata - VW Golfa - buachacha ..... |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 08-07-2007, 23:54
|
|
|
Bartek napisał/a: | Hmmmm dziwnie poznaję zawartość pod maską opisanego auta...... |
Czyja to zawartośc???? Ktoś znajomy? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21951 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16-07-2007, 15:16
|
|
|
Właściwie nie miałem nigdy Galanta, ale jedno widać w testach jakiegokolwiek samochodu japońskiego: bardzo drogie oryginalne części zamienne. To normalne, że w serwisie sa bardzo drogie, za jakość się płaci, ale mamy też dużo dobrych zamienników. A jak widzę tego "przejściowego" Passata na fotce to mnie szczyka. Konstrukcja nadwozia niewiele różni się od tych produkowanych w latach 80-tych i niby przy nim Galant jest niewyróżniający się? Żenada. I tak VW będzie zawsze najlepszy. Problem w tym, że mało co przemawia na jego korzyść. I ponad 10-letnie VW też mają spore problemy z elementami gumowo-metalowymi zawieszenia. |
|
|
|
 |
MadMax [Usunięty]
|
Wysłany: 08-12-2008, 15:06
|
|
|
Problem w tym że nasze krajowe czasopisma i magazyny na siłę lansują produkty z naszej zachodniej granicy - tak się utarło... Niech pokażą mi Niemca z 94' z takim ładnym klimatronikiem jak jest w wersji Gala 2.5 ew. 2.0 V6. Pulpit w Galancie jest ponadczasowy i estetycznie dopasowany niczego w nim nie brakuje w przeciwieństwie do np. BMW, które od 80 lat robi ten sam wstrętny pomarańczowy kolor i wygląd deski rozdzielczej do dziś. A na dokładkę taka mała konkluzja : Jak wiadomo Niemcy mają się za pionierów techniki samochodowej - lat temu kilka nie wiem czy nie z pięć Mercedes opracował system Cruise Control z radarem automatycznie dostosowujący się do prędkości samochodu jadącego naprzeciwko. Jednak chyba nikt nie poinformował inżynierów z Mercedesa że w poczciwym modelu Pontiaca Bonnewille z 95 roku owy system już funkcjonował od dawna. |
|
|
|
 |
|
|