Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
05-04-2006, 16:06
[CA4A 1.6] Jechal, zgasl i wiecej nie odpalil...
Autor Wiadomość
raddex 
m3m&mitsumaniak


Auto: Lancer GT, 2016 r., 2,4 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1239
Skąd: Gdynia
Wysłany: 07-01-2006, 22:15   

srubek wyslalem ci na maila i gg troche linkow do aukcji i ogloszen o rozbiorce aut na czesci, troche tego jest, trzeba podzwonic i sie dowiedziec

w razie czego jest jeszcze firma ktora ma mnostwo uzywanych czesci www.mitsuczesci.pl
_________________
Mitsubishi Lancer GT 2,4 MIVEC - 2016 US ver.
Mitsubishi Galant Kombi 2,0 elegance - 2001r. - LPG - sprzedany
Mitsubishi Lancer Kombi 1,6 16V 113KM, 1997r. - sprzedany 05.07.2010
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-01-2006, 10:23   

Ja stawiam na to samo co Kofi - czujnik wału, dlatego nie ma iskry. Ale jest skubany tak zalany, że musisz aparat w całości podmienić.
 
 
sruba 
m3m&mitsumaniak
football is a drug

Auto: Toyota Auris II TS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 5702
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Wysłany: 09-01-2006, 20:14   

odpalil od pierwszego kopa - bez krecenia silnikiem specjalnie. padl w aparacie jakis modul (nie cewka)...
alem szczesliwy. teraz tylko musze misia odmrozic, bo po dwoch tygodniach pod chmurka na mrozie, troche oblodzony od srodka jest...
dzieki wszystkim za pomoc.
_________________
 
 
Tomasz1023
[Usunięty]

Wysłany: 06-11-2006, 19:06   

Cytat:
Miałem identycznie - większa kałuża i można było szukać pobocza żeby odstać 3-4min. Jak silnik był zimny i nie chciało szybko odparować to jeszcze więcej.
Rozwiązanie: przebicie na cewce przy wyjściu na kabel WN. Dodatkowo niekontakt na złączce przewodów 12V do cewki . Polecam gorąco sprawdzić


Panowie mam tak samo jak Josie od ponad pół roku! Jak wilgotno lub wjade w wieksza wode to padaka i gasnie! musze odczekac 30 min lub osuszyc wszystkie przewody , cewke , kopółke i dopiero jedzie!
Dzis po postoju 2 dniowym w deszczu odpalił normalnie, przejechałem chwilke i siupy i gasnie! czasami zapali czasami nie!
Przewody mam nowe- maja 3 miesiace , jutro kupuje ngk,kopułka i palec nowy! Nie mam tego problemu jak jest ciepło i sucho!Zrobiłem nawet osłone na aparat i kopułke!
Autko to Hyundai Scoupe G4DJ 1.5L 8v silnik taki sam jak w coltach- 4G15:),
Zauwazyłem tez ze idzie mi iskrzenie od cewki na ten przewód który idzie do kopułki!!!Przewód jest ok!!!
Może to cewka pada???Jutro sprawdzę oporność uzwojen ! dziwi mnie tylko to ze gdyby cewka padała to jak jest sucho też by sie tak działo!??
A możę to POWER MODULE???
ECU reanimowane:) zeby nie było:):) :D
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-11-2006, 19:14   

Tomasz1023 napisał/a:
Zauwazyłem tez ze idzie mi iskrzenie od cewki na ten przewód który idzie do kopułki!!!Przewód jest ok!!!
Może to cewka pada???Jutro sprawdzę oporność uzwojen ! dziwi mnie tylko to ze gdyby cewka padała to jak jest sucho też by sie tak działo!??

Cewka może mieć przebicie - widziałem juz cos takiego.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Tomasz1023
[Usunięty]

Wysłany: 06-11-2006, 19:21   

Jesli sie okarze ze to cewka to od czego podejdzie jeszcze? od Colta to wiem ! jak wogóle moge jeszcze sprawdzić cewke???pomiar uzwoijeń i coś jeszcze???

Taka podejdzie od mazdy??cewka
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-11-2006, 19:28   

Ktos tu ma cewkę od malucha czy od Poloneza założoną - chyba josie. Jego zapytaj.
Ja nie uznaję takich rozwiązań. Zresztą w ASO HMC i tak będziesz miał taniej niż w ASO MMC
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-11-2006, 20:13   

Cewka wyżłobiła sobie rowek i teraz choćbyś pękł będzie biło tamtędy jak wilgotno (miałem tak samo).
Tak, to ja mam cewkę Zelmotu (od Poloneza czy cuś) działa już jakieś 1,5 roku jak nie lepiej).
Założyłem nawet zamiast niej używkę mitsu ori ale ta z kolei padła po 3 dniach - trup 0 iskry.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-11-2006, 22:56   

Tomasz1023 napisał/a:
Jak wilgotno lub wjade w wieksza wode to padaka i gasnie! musze odczekac 30 min lub osuszyc wszystkie przewody , cewke , kopółke i dopiero jedzie!

Miałem tak samo. Wymieniłem kable WN, świece, kopułkę oraz palec. Problem znikł. Myślę, że tkwił w kopułce. Miała pęknięcie przy jednym styku. Wymień tą kopułkę oraz palec a jest duże prawdopodobieństwo, że problem zostanie wyeliminowany. Obejrzyj starą kopułkę bardzo dokładnie, pęknięcie może być mikroskopijnych wymiarów, ale to wystarczy aby gasł. Wilgoć wszędzie się przeciśnie :wink:
Też jeżdżę z cewką od Poloneza albo Fiata 125p. Nieważne. Bez problemów.
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 07-11-2006, 00:02   

Właśnie mi sie cos podobnego zdazylo jak pada i jest woda na ulicach, ale tylko jak jest zimny silnik.Zachowuje sie tak jakby sie zalewal albo cos w tym stylu, jak wciskam to zamula i szarpie, ale jak sie nagrzeje jest ok. Mysle ze na poczatek wymienie kable i swiece, w siniku 4g13 12v chyba nie ma kopulki itp,jest cewka tak? chyba nie fika co?pozdr
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 07-11-2006, 07:37   

Bastek napisał/a:
Mysle ze na poczatek wymienie kable i swiece

Tak zacznij od tego.
 
 
Tomasz1023
[Usunięty]

Wysłany: 07-11-2006, 17:27   

Więc tak sprawdziłem cewke i jest dobra! Ale poszedłem za waszą radą i butelka ze słoną wodą w dłoń i psikam na kopółke, przewody i cewke!
Istna dyskoteka jest!!!!! A kopłka stosunkowo nowa ale zamiennik JC, przewody tez Sentech !Jak psikłem na przewód od cewki do kopułki to zaiskrzyło i samochód padł:(
Wiec czeka mnie wydatek na nowe przewody ngk(znalazłem po 90 zł) kopółke orginalną( ile moze kosztować?????) i zobaczymy!!!!Dzis cewke odkrecałem i nie widziałem nic szczególnego , zadnego uszkodzenia itd...
Cytat:
Tak, to ja mam cewkę Zelmotu (od Poloneza czy cuś) działa już jakieś 1,5 roku jak nie lepiej).

Josie jaką masz tą cewke taką starą , długą okragłą(jak czasami jest w gażnikowych coltach, hyundaiach pony???)
cewka
czy jakaś taką podobną do naszych i jak masz to podłączone???
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 07-11-2006, 18:59   

Tomasz1023 napisał/a:
Josie jaką masz tą cewke taką starą


Nie jest stara tylko nowa:) Wygląda jak na Twoim zdjęciu tylko ładniejsza :)
Podłączone normalnie - musisz znaleźć który z dwóch przewodów do cewki to "+" - miernikiem na włączonym zapłonie i podłączasz go do "B+" wybitym przy jednym z zacisków cewki (tej cylindrycznej). Drugi do drugiego.

Świecenie przewodów mogą powodować też padające świece - iskra szuka innej drogi, albo uszkodzony któryś z przewodów (ja miałem okopcony przy końcówce na świecę przewód do 4 cylindra a świeciło przy cewce i kopułce) po wymianie ciemno.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 07-11-2006, 22:26   

Tomasz1023 napisał/a:
kopółke orginalną( ile moze kosztować?????)


Kopułka NGK to koszt ok. 20 zł.
 
 
Tomasz1023
[Usunięty]

Wysłany: 09-11-2006, 11:37   

Josie , hugo czy mu rozmawiamy cały czas o cawce z autka z zapłonem elektronicznym???
Bo nie wiem jaki wy macie silnik -- gażnikowy czy wtrysk???
Ja mam wtrysk i mam taką kwadratowa cewke...
cewka
I teraz nie wiem czy ta od poloneza podejdzie, lub nawet od pony czy colta gaźnikowego, bo sa tam inne oporniści uzwojeń...???? Uswiadomcie mnie!!!

Co do kopółki NGK to nigdy nie słyszałem ze taka jest! Znalazłem ORI Hyundai ale po 67 zł :? :?: :cry: , i teraz nie wiem czy kupic! Tą stara(nowa co ma 3 miesiace) mam firmy YAK , którą nabyłem w JC
Swoja droga dziwne ze tak szybko padła ta kopułka i świeci:(

[ Dodano: 09-11-2006, 18:54 ]
Panowie i jak moge dac cewke z samochodu z zapłonem nie elektronicznym! mam taką od Mazdy i pony??Musze wiedziec bo jutro musze to oddać!
W mojej cewce sa wartosci:
uzwojenie pierwotne:0,8+/-0,08Ω
uzwojenie wtórne : 12,1+/- 1,8kΩ
A w cewce z silnika gażnikowego :
pierwotne 1,2
wtórne 13,7kΩ

[ Dodano: 10-11-2006, 18:14 ]
Wiec dzis kupiłem kopułke hyundai +palec i przewody NGK i podłączyłem!
zobaczymy jak bedzie:)
Dziwne tylko ze te przewody sa NKG , ale made in EU/UK!???? Sa czarne i ten najkrótszy od Cewki do kopułki jest 2 razy taki jak w orginalny ma byc???Wogóle sa nie oznaczone , tylko trzeba zakładać po długościach...
Numer katalogowy niby taki sam jak na stronie NGK

[ Dodano: 11-11-2006, 13:39 ]
Niestety jest tak jak było! wiec chyba cewka?
Ponawiam pytanie zadane wczesniej odnosnie cewki
pozdrawiam

[ Dodano: 15-11-2006, 18:48 ]
Cewka wymieniona od Tico jest taka sama i tania jak barszcz! auto chodzi i nawet nie szarpie na 1 i 2 biegu jak wczesniej! Cewka zaliczała padake ! Teraz wszystko ok!
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.