Przesunięty przez: Hubeeert 05-04-2006, 16:06 |
[CA4A 1.6] Jechal, zgasl i wiecej nie odpalil... |
Autor |
Wiadomość |
raddex
m3m&mitsumaniak

Auto: Lancer GT, 2016 r., 2,4 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 13 Sie 2005 Posty: 1239 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 07-01-2006, 22:15
|
|
|
srubek wyslalem ci na maila i gg troche linkow do aukcji i ogloszen o rozbiorce aut na czesci, troche tego jest, trzeba podzwonic i sie dowiedziec
w razie czego jest jeszcze firma ktora ma mnostwo uzywanych czesci www.mitsuczesci.pl |
_________________ Mitsubishi Lancer GT 2,4 MIVEC - 2016 US ver.
Mitsubishi Galant Kombi 2,0 elegance - 2001r. - LPG - sprzedany
Mitsubishi Lancer Kombi 1,6 16V 113KM, 1997r. - sprzedany 05.07.2010
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-01-2006, 10:23
|
|
|
Ja stawiam na to samo co Kofi - czujnik wału, dlatego nie ma iskry. Ale jest skubany tak zalany, że musisz aparat w całości podmienić. |
|
|
|
 |
sruba
m3m&mitsumaniak football is a drug
Auto: Toyota Auris II TS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 14 Wrz 2005 Posty: 5702 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 09-01-2006, 20:14
|
|
|
odpalil od pierwszego kopa - bez krecenia silnikiem specjalnie. padl w aparacie jakis modul (nie cewka)...
alem szczesliwy. teraz tylko musze misia odmrozic, bo po dwoch tygodniach pod chmurka na mrozie, troche oblodzony od srodka jest...
dzieki wszystkim za pomoc. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Tomasz1023 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-11-2006, 19:06
|
|
|
Cytat: | Miałem identycznie - większa kałuża i można było szukać pobocza żeby odstać 3-4min. Jak silnik był zimny i nie chciało szybko odparować to jeszcze więcej.
Rozwiązanie: przebicie na cewce przy wyjściu na kabel WN. Dodatkowo niekontakt na złączce przewodów 12V do cewki . Polecam gorąco sprawdzić |
Panowie mam tak samo jak Josie od ponad pół roku! Jak wilgotno lub wjade w wieksza wode to padaka i gasnie! musze odczekac 30 min lub osuszyc wszystkie przewody , cewke , kopółke i dopiero jedzie!
Dzis po postoju 2 dniowym w deszczu odpalił normalnie, przejechałem chwilke i siupy i gasnie! czasami zapali czasami nie!
Przewody mam nowe- maja 3 miesiace , jutro kupuje ngk,kopułka i palec nowy! Nie mam tego problemu jak jest ciepło i sucho!Zrobiłem nawet osłone na aparat i kopułke!
Autko to Hyundai Scoupe G4DJ 1.5L 8v silnik taki sam jak w coltach- 4G15:),
Zauwazyłem tez ze idzie mi iskrzenie od cewki na ten przewód który idzie do kopułki!!!Przewód jest ok!!!
Może to cewka pada???Jutro sprawdzę oporność uzwojen ! dziwi mnie tylko to ze gdyby cewka padała to jak jest sucho też by sie tak działo!??
A możę to POWER MODULE???
ECU reanimowane:) zeby nie było:):) |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-11-2006, 19:14
|
|
|
Tomasz1023 napisał/a: | Zauwazyłem tez ze idzie mi iskrzenie od cewki na ten przewód który idzie do kopułki!!!Przewód jest ok!!!
Może to cewka pada???Jutro sprawdzę oporność uzwojen ! dziwi mnie tylko to ze gdyby cewka padała to jak jest sucho też by sie tak działo!?? |
Cewka może mieć przebicie - widziałem juz cos takiego. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Tomasz1023 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-11-2006, 19:21
|
|
|
Jesli sie okarze ze to cewka to od czego podejdzie jeszcze? od Colta to wiem ! jak wogóle moge jeszcze sprawdzić cewke???pomiar uzwoijeń i coś jeszcze???
Taka podejdzie od mazdy??cewka |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-11-2006, 19:28
|
|
|
Ktos tu ma cewkę od malucha czy od Poloneza założoną - chyba josie. Jego zapytaj.
Ja nie uznaję takich rozwiązań. Zresztą w ASO HMC i tak będziesz miał taniej niż w ASO MMC |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 06-11-2006, 20:13
|
|
|
Cewka wyżłobiła sobie rowek i teraz choćbyś pękł będzie biło tamtędy jak wilgotno (miałem tak samo).
Tak, to ja mam cewkę Zelmotu (od Poloneza czy cuś) działa już jakieś 1,5 roku jak nie lepiej).
Założyłem nawet zamiast niej używkę mitsu ori ale ta z kolei padła po 3 dniach - trup 0 iskry. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 06-11-2006, 22:56
|
|
|
Tomasz1023 napisał/a: | Jak wilgotno lub wjade w wieksza wode to padaka i gasnie! musze odczekac 30 min lub osuszyc wszystkie przewody , cewke , kopółke i dopiero jedzie! |
Miałem tak samo. Wymieniłem kable WN, świece, kopułkę oraz palec. Problem znikł. Myślę, że tkwił w kopułce. Miała pęknięcie przy jednym styku. Wymień tą kopułkę oraz palec a jest duże prawdopodobieństwo, że problem zostanie wyeliminowany. Obejrzyj starą kopułkę bardzo dokładnie, pęknięcie może być mikroskopijnych wymiarów, ale to wystarczy aby gasł. Wilgoć wszędzie się przeciśnie
Też jeżdżę z cewką od Poloneza albo Fiata 125p. Nieważne. Bez problemów. |
|
|
|
 |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 07-11-2006, 00:02
|
|
|
Właśnie mi sie cos podobnego zdazylo jak pada i jest woda na ulicach, ale tylko jak jest zimny silnik.Zachowuje sie tak jakby sie zalewal albo cos w tym stylu, jak wciskam to zamula i szarpie, ale jak sie nagrzeje jest ok. Mysle ze na poczatek wymienie kable i swiece, w siniku 4g13 12v chyba nie ma kopulki itp,jest cewka tak? chyba nie fika co?pozdr |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 07-11-2006, 07:37
|
|
|
Bastek napisał/a: | Mysle ze na poczatek wymienie kable i swiece |
Tak zacznij od tego. |
|
|
|
 |
Tomasz1023 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-11-2006, 17:27
|
|
|
Więc tak sprawdziłem cewke i jest dobra! Ale poszedłem za waszą radą i butelka ze słoną wodą w dłoń i psikam na kopółke, przewody i cewke!
Istna dyskoteka jest!!!!! A kopłka stosunkowo nowa ale zamiennik JC, przewody tez Sentech !Jak psikłem na przewód od cewki do kopułki to zaiskrzyło i samochód padł:(
Wiec czeka mnie wydatek na nowe przewody ngk(znalazłem po 90 zł) kopółke orginalną( ile moze kosztować?????) i zobaczymy!!!!Dzis cewke odkrecałem i nie widziałem nic szczególnego , zadnego uszkodzenia itd...
Cytat: | Tak, to ja mam cewkę Zelmotu (od Poloneza czy cuś) działa już jakieś 1,5 roku jak nie lepiej).
|
Josie jaką masz tą cewke taką starą , długą okragłą(jak czasami jest w gażnikowych coltach, hyundaiach pony???)
cewka
czy jakaś taką podobną do naszych i jak masz to podłączone??? |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 07-11-2006, 18:59
|
|
|
Tomasz1023 napisał/a: | Josie jaką masz tą cewke taką starą |
Nie jest stara tylko nowa:) Wygląda jak na Twoim zdjęciu tylko ładniejsza
Podłączone normalnie - musisz znaleźć który z dwóch przewodów do cewki to "+" - miernikiem na włączonym zapłonie i podłączasz go do "B+" wybitym przy jednym z zacisków cewki (tej cylindrycznej). Drugi do drugiego.
Świecenie przewodów mogą powodować też padające świece - iskra szuka innej drogi, albo uszkodzony któryś z przewodów (ja miałem okopcony przy końcówce na świecę przewód do 4 cylindra a świeciło przy cewce i kopułce) po wymianie ciemno. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 07-11-2006, 22:26
|
|
|
Tomasz1023 napisał/a: | kopółke orginalną( ile moze kosztować?????) |
Kopułka NGK to koszt ok. 20 zł. |
|
|
|
 |
Tomasz1023 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-11-2006, 11:37
|
|
|
Josie , hugo czy mu rozmawiamy cały czas o cawce z autka z zapłonem elektronicznym???
Bo nie wiem jaki wy macie silnik -- gażnikowy czy wtrysk???
Ja mam wtrysk i mam taką kwadratowa cewke...
cewka
I teraz nie wiem czy ta od poloneza podejdzie, lub nawet od pony czy colta gaźnikowego, bo sa tam inne oporniści uzwojeń...???? Uswiadomcie mnie!!!
Co do kopółki NGK to nigdy nie słyszałem ze taka jest! Znalazłem ORI Hyundai ale po 67 zł , i teraz nie wiem czy kupic! Tą stara(nowa co ma 3 miesiace) mam firmy YAK , którą nabyłem w JC
Swoja droga dziwne ze tak szybko padła ta kopułka i świeci:(
[ Dodano: 09-11-2006, 18:54 ]
Panowie i jak moge dac cewke z samochodu z zapłonem nie elektronicznym! mam taką od Mazdy i pony??Musze wiedziec bo jutro musze to oddać!
W mojej cewce sa wartosci:
uzwojenie pierwotne:0,8+/-0,08Ω
uzwojenie wtórne : 12,1+/- 1,8kΩ
A w cewce z silnika gażnikowego :
pierwotne 1,2
wtórne 13,7kΩ
[ Dodano: 10-11-2006, 18:14 ]
Wiec dzis kupiłem kopułke hyundai +palec i przewody NGK i podłączyłem!
zobaczymy jak bedzie:)
Dziwne tylko ze te przewody sa NKG , ale made in EU/UK!???? Sa czarne i ten najkrótszy od Cewki do kopułki jest 2 razy taki jak w orginalny ma byc???Wogóle sa nie oznaczone , tylko trzeba zakładać po długościach...
Numer katalogowy niby taki sam jak na stronie NGK
[ Dodano: 11-11-2006, 13:39 ]
Niestety jest tak jak było! wiec chyba cewka?
Ponawiam pytanie zadane wczesniej odnosnie cewki
pozdrawiam
[ Dodano: 15-11-2006, 18:48 ]
Cewka wymieniona od Tico jest taka sama i tania jak barszcz! auto chodzi i nawet nie szarpie na 1 i 2 biegu jak wczesniej! Cewka zaliczała padake ! Teraz wszystko ok!
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|