 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Xenon do Galanta |
Autor |
Wiadomość |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-07-2007, 15:51
|
|
|
Bartek napisał/a: | na jesieni ma się zacząć zmasowany atak na niebieskoświatłowców | No nareszcie. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 13-07-2007, 16:17
|
|
|
Bartek napisał/a: | Panowie smutni z drogówki obecnie są szkoleni w tym kierunku i z tego co wiem na jesieni ma się zacząć zmasowany atak na niebieskoświatłowców....... |
no wlasnie, zastanawialem sie dlaczego nie zatrzymuja np. starej primery na wyraznie zamontowanym ksenonie, rowniez sie ciesze ze policemajstry sie tym zajma.
btw dlatego "polecam" 4300K przynajmniej mniejsze prawdopodobienstwo ze sie przyczepia. |
|
|
|
 |
Simones [Usunięty]
|
Wysłany: 13-07-2007, 18:09
|
|
|
Mam dosc sporow, wiec no comments. |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 13-07-2007, 18:30
|
|
|
Cytat: | Po 1. układ samopoziomujący reflektory dba o ich nachylenie i koryguje je co ok. 1 s. - wątpię, żebyś jeździł z ręką na gałce od regulacji i kręcił nią w czasie przyspieszania/hamowania |
a w mondeo tylko reguluje po odpaleniu, przy przyspieszaniu, zwalnianiu itp. nic sie nie dzieje z reflektorami,
przy przyspieszeniu sie unosza, przy hamowaniu opadaja,
czujniki sa z tylu na belce i dzialaja tylko podczas stalego obciazenia, a w omedze C sa z przodu na wahaczu i tam koryguje ciagle
Artur masz w audi uklad samopoziomujacy? |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
fidobiboy1 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-07-2007, 18:45
|
|
|
wiec chyba sie zdecyduje ale na barwe 6000k bo 4300 to u mnie nie widzialem (u mnie tzn w spain , bo chce wyprobowac na trasie za 3 tygodnie do pl )
[ Dodano: 16-07-2007, 00:20 ]
Simonez i jak z tymi lepszymi fotkami co pisales wczesniej ?? Jak masz chwile to wrzucilbys to bym rzucil okiem jak to swieci ! pozdrawiamm!! |
|
|
|
 |
jackkkkk
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5V6 Kombi 98r. LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 27 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 17-07-2007, 21:27
|
|
|
A jak wygląda sprawa z czystym szkłem klosza, z tego, co widzę u Simones'a są na nim nadal oryginalne paski poziome, które skutecznie rozpraszają i załamują wiązkę.
Chyba, że się mylę i przy żarniku jest szkło polerowane (nie widać tego na zdjęciach).
No i czy jest możliwość usunięcia tych pasków? |
_________________ 
 |
|
|
|
 |
Simones [Usunięty]
|
Wysłany: 18-07-2007, 07:52
|
|
|
fidobiboy1 napisał/a: | Simonez i jak z tymi lepszymi fotkami co pisales wczesniej ?? Jak masz chwile to wrzucilbys to bym rzucil okiem jak to swieci ! pozdrawiamm!! |
Przyznam sie, ze krytykanci tak mnie zniechecili, ze nie zrobilem wkoncu takich zdjec jak chcialem - po co skoro tu wszystko co "wystaje z rzedu" jest odrazu "docinane", ale mozesz przynajmniej zobaczyc jaki to jest kolor.
jackkkkk napisał/a: | A jak wygląda sprawa z czystym szkłem klosza, z tego, co widzę u Simones'a są na nim nadal oryginalne paski poziome, które skutecznie rozpraszają i załamują wiązkę.
Chyba, że się mylę i przy żarniku jest szkło polerowane (nie widać tego na zdjęciach).
No i czy jest możliwość usunięcia tych pasków? |
Jesli mowisz o tych 3 czy 4 paskach to rozplasnieta muszka wiecej rozproszy tego swiatla niz one. Rozpraszaja faktycznie, ale szkla matowe - takie co maja z 1000 takich prazkow, jak Golfy (do III) itp. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-07-2007, 10:16
|
|
|
Simones napisał/a: | Mam dosc sporow, wiec no comments. |
Ja tylko przedstawilem swoje przemyslenia - nie chcialem sie spierac itp.
Kiedys myslalem, ze najwazniejsze bym ja dobrze widzial droge - teraz mysle tez o tej drugiej stronie... |
|
|
|
 |
Simones [Usunięty]
|
Wysłany: 23-07-2007, 12:03
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | teraz mysle tez o tej drugiej stronie... |
...ja tez i wierz mi, ze widze dobrze dokad dochodzi snop swiatla i z moich obserwacji wynika, ze maxymalnie (przy jakis podbiciach) do poziomu rejestracji innych uzytkownikow, wiec nie rozumiem w czym sa gorsze biorac pod uwage fakt, ze nawet najlepsze zyro dzialaja co 1-2sek., a nie mowie o tych co tylko robia korekte przy wlaczaniu swiatel i na tym koncza swoja prace. |
|
|
|
 |
M4mooT [Usunięty]
|
Wysłany: 18-08-2007, 14:56
|
|
|
troche zescie panowie tu namieszali mi glowie wiec jakies takie krotkie podsumowanie by sie przydalo jakbym sobie chcial fundnac takie xenony to :
wystarczy ze kupie i zmienie zarowki?
jaki to mniej wiecej jest koszt do Gala (tu gdzies widzialem ze 400zl tak?)?
jak ze sprawa legalnosci tzn czy musze miec system samopoziomujacy jesli chcialbym montowac xenony? btw jak to sprawdzic czy mam takie cos ? |
|
|
|
 |
Simones [Usunięty]
|
Wysłany: 18-08-2007, 20:18
|
|
|
Ad.1 Nie calkiem, bo w naszym przypadku (EA) wystepuje taki pierscien-cokol, ktory spelnia funkcje dystansu, w ktory wklada sie zarowke i pozwala on na utrzymanie jej za pomoca tego drucika. Palnika raczej w ten dystans nie wlozymy, wiec trzeba cos poMcGyverzyc (ja np. nakleilem kawalek poxiliny o odpowiedniej wysykosci z tylu palnika i to chyba najprostszy sposob). W kazdym razie trzyma sie jak na tym pierscieniu i w niczym nie przeszkadza. Reszta to juz z gorki.
Ad. 2 Ceny na allegro wahaja sie w granicy 400PLN za komplet H7.
Ad. 3 Oficjalnie i formalnie - tak. Powinien byc system samopoziomujacy (zyro) oraz spryskiwacze. Jesli masz standardowe lampy, to zyro nie masz (tzn. masz ale ale co najwyzej reczny , tzw. organoleptyczny elektryczny korektor wysokosci swiecenia lamp ), a jesli masz przytwierdzone do zderzaka przed lampami 2 takie czarne sikawki to masz spryskiwacze. Czyli w EA mozesz miec conajwyzej 1 z wymaganych systemow. Reszta jest opisana w postach powyzej. |
|
|
|
 |
M4mooT [Usunięty]
|
Wysłany: 19-08-2007, 00:18
|
|
|
dzieki za info. czyli sprawa nie wyglada tak bajecznie ;/ pomijajac fakt ze tanie nie sa. a skoro masz xenonki teraz to jak jedziesz na przeglad to jest opcja zeby "na chwile" zmienic na normalne zarowki zeby nie bylo problemu? a co do zyro to jesli jest reczny to wystarczy(z punktu widzenia panow z suszarkami)? |
|
|
|
 |
piotras
Forumowicz

Auto: Nissan Pathfinder LE 2,5 dCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 392 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-08-2007, 01:22
|
|
|
W/g mnie z punktu widzenia panów z suszarkami to choćbyś miał poziomowanie i spryskiwacze to i tak jak bedą chieli to sie przyczepią ponieważ galant nigdy nie miał fabrycznych reflektorów xenonowych a co za tym idzie wszelka rzeźba sprawia że taka lampa nie ma homologacji. Takie jest moje zdanie - być może się mylę. Dodatkowo pomysl o takiej sprawie. Jedziesz sobie drogą z pierszeństwem, i dostajesz strzała od gościa z podporządkowanej. Przyjezdzają miski ale gość jest bystry i mówi że coś nie tak miałes ze światłami bo go oślepiłeś i Cię nie widział. Miśki sprawdzają i faktycznie - bingo !! masz oświetlenie nie zgodne z przepisami i dopuszczeniem do ruchu. Gościu bierze sobie biegłego, zakłada Ci sprawe, ty ja przegrywasz, ubezpieczenie nie wypłaca odszkodowania i wszystko pokrywasz z własnej skarbonki. Sytuacja całkowicie wymyslona ale czy tak nie mogło by być ?? Może niech się wypowiedzą Ci którzy lepiej znają się na prawie.
Swoją drogą dla mnie jest to paranoja że nie można dokonywać takiej przeróbki legalnie. Ostatnio sprawdzałem efekt oślepiania przez xenony w samochodach z oryginalną instalacją jak i w przerabianych i stwierdziłem że przy prawidłowo ustawionych światłach nawet patrząc się w lampe samochodu nadjezdzającego z przeciwnej strony nic mnie nie oślepiało. Wiadomo że jak lampy są źle ustawione to nawet zwykła H4 oślepi ale jeżeli wszystko jest ok to nie ma problemu a przy tych naszych zapyziałych i dziurawych drogach jednak na xenonie w nocy dużo lepiej widać. |
_________________ Colt CJ0 1.6 GLX '97
Maciek Wisławski Edition
sprzedany 16.06.2008
Nissan Pathfinder 2,5 dCi po lekkim sofcie 210,8 KM - 467,4 Nm
 |
|
|
|
 |
M4mooT [Usunięty]
|
Wysłany: 19-08-2007, 12:44
|
|
|
to mysle ze jednak sie skusze mozna ta taki bajer ale to dopiero jak zrobie sobie przeglad bo sie zbliza po malu |
|
|
|
 |
Simones [Usunięty]
|
Wysłany: 19-08-2007, 14:33
|
|
|
Piotras nawet fajnie to ujal, bo tak to mniej-wiecej wyglada. Ja tylko dodam, ze ten "reczny zyro" to napisalem w zartach i generalnie jest to tylko elektryczne sterowanie lamp, a zyro ma troche inne zadanie. Faktem jest, ze niektorzy producenci robia zyro, ktore w zasadzie prawie niczym sie nie rozni od tej regulacji, ale jedno nie wiedziec czemu do zyra sie zalicza, a drugie juz nie.
Zamienic na czas przegladu palniki na zarowki to 5 min roboty. |
|
|
|
 |
|
|