 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: akbi 28-09-2007, 15:31 |
Obroty maksymalne |
Autor |
Wiadomość |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 05-01-2006, 14:01
|
|
|
Odcięcie...hm... własnie dla takich wariatów (notabene dla mnie też) zostało ono że tak powiem zainstalowane do osprzętu autka...
Jeśli chodzi tak na powaznie to tak... 4G15 - niejednokrotnie sie zdażyło że silnik juz ksztykał zanczy sie odciął i OK... 4 G61 DOHC(mój) - to bardzo podobnie jak u Huberta - całkiem normalna sprawa....
Ale... coś napiszę - może to coniektórych przekana... fabryczny kaszlaczek czytaj FIAT 126p - kręci sie maxymalnie w okolicach 5600 - 6000... po moich przeróbkach lekko może mocno przesadzonych taki sam silniczek na tych samych częściach tylko zmodyfikowanych (odchudzanie, pocienianie srututuu.... silnik kręcił sie do 8000rpm a nawet więcej, moc miał do 7000.... przy 7100 - zapalała sie kontrolka oleju bo pompa ciągiem zapowietrzała smok... hyhy - silnik jeżdzic zaplanaowane 3000km odcinkowych czy non stop but na maxa...
Po czym wziął i wybuchł - tak sobie - poprostu sie rozleciał hyhy...
ale był czas na nastepny silniczek i na następny i zawsze to samo po mniej wiecej tym samym przebiegu jestem ciekaw dlaczego hm....
Pozdrawiam |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
zulu [Usunięty]
|
Wysłany: 03-02-2006, 00:33
|
|
|
Na dwójce spróbowałem i wychodzi na to, że odcina przy około 6600-6700 (wskazówka szła ostro w górę więc nie wiem dokładnie).
A przy okazji, nawet nie wiedziałem że to taka bestyjka powyżej 4000 |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 03-02-2006, 08:25
|
|
|
ROMEL napisał/a: | Jeśli chodzi tak na powaznie to tak... 4G15 - niejednokrotnie sie zdażyło że silnik juz ksztykał zanczy sie odciął i OK... 4 G61 DOHC(mój) - to bardzo podobnie jak u Huberta - całkiem normalna sprawa.... |
Przy jakich obrotach w manualu przy 4G15 odcina to paliwo? |
_________________
 |
|
|
|
 |
majick [Usunięty]
|
Wysłany: 24-10-2007, 14:42
|
|
|
W moim odcina przy ok.6300 |
|
|
|
 |
kvaq [Usunięty]
|
Wysłany: 02-11-2007, 11:07 Obroty
|
|
|
....nie ma co się pieścić pamiętajmy, że to silniki wysoko-obrotowe i japończycy nie dla żartów obrotomież wyskalowali do 9 tysi ( oczywiście nie zakręcimy go tak). Mnie zdarzy się jakieś 7,5 przy tylu odcina. Według mnie kolego bez strachu ;P
Myślę, że bardzo istotne jest to jak "układasz silnik "od początku jego użytkowania. Mój Lancer 2,0 od początku zasuwa na górnych obrotach i co ? Nic -serwisuję, olej co 10tys. i heja |
|
|
|
 |
|
|