Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
28-09-2007, 15:31
Obroty maksymalne
Autor Wiadomość
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 05-01-2006, 14:01   

Odcięcie...hm... własnie dla takich wariatów (notabene dla mnie też) zostało ono że tak powiem zainstalowane do osprzętu autka...

Jeśli chodzi tak na powaznie to tak... 4G15 - niejednokrotnie sie zdażyło że silnik juz ksztykał zanczy sie odciął i OK... 4 G61 DOHC(mój) - to bardzo podobnie jak u Huberta - całkiem normalna sprawa....

Ale... coś napiszę - może to coniektórych przekana... fabryczny kaszlaczek czytaj FIAT 126p - kręci sie maxymalnie w okolicach 5600 - 6000... po moich przeróbkach lekko może mocno przesadzonych taki sam silniczek na tych samych częściach tylko zmodyfikowanych (odchudzanie, pocienianie srututuu.... silnik kręcił sie do 8000rpm a nawet więcej, moc miał do 7000.... przy 7100 - zapalała sie kontrolka oleju bo pompa ciągiem zapowietrzała smok... hyhy - silnik jeżdzic zaplanaowane 3000km odcinkowych czy non stop but na maxa...
Po czym wziął i wybuchł - tak sobie - poprostu sie rozleciał hyhy...
ale był czas na nastepny silniczek i na następny i zawsze to samo po mniej wiecej tym samym przebiegu jestem ciekaw dlaczego hm.... :mrgreen: :twisted: :mrgreen: :lol:

Pozdrawiam
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
zulu
[Usunięty]

Wysłany: 03-02-2006, 00:33   

Na dwójce spróbowałem i wychodzi na to, że odcina przy około 6600-6700 (wskazówka szła ostro w górę więc nie wiem dokładnie).
A przy okazji, nawet nie wiedziałem że to taka bestyjka powyżej 4000 :mrgreen:
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 03-02-2006, 08:25   

ROMEL napisał/a:
Jeśli chodzi tak na powaznie to tak... 4G15 - niejednokrotnie sie zdażyło że silnik juz ksztykał zanczy sie odciął i OK... 4 G61 DOHC(mój) - to bardzo podobnie jak u Huberta - całkiem normalna sprawa....


Przy jakich obrotach w manualu przy 4G15 odcina to paliwo?
_________________

 
 
 
majick
[Usunięty]

Wysłany: 24-10-2007, 14:42   

W moim odcina przy ok.6300
 
 
kvaq
[Usunięty]

  Wysłany: 02-11-2007, 11:07   Obroty

....nie ma co się pieścić pamiętajmy, że to silniki wysoko-obrotowe i japończycy nie dla żartów obrotomież wyskalowali do 9 tysi ( oczywiście nie zakręcimy go tak). Mnie zdarzy się jakieś 7,5 przy tylu odcina. Według mnie kolego bez strachu ;P
Myślę, że bardzo istotne jest to jak "układasz silnik "od początku jego użytkowania. Mój Lancer 2,0 od początku zasuwa na górnych obrotach i co ? Nic -serwisuję, olej co 10tys. i heja
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.