Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: cns80
27-05-2008, 09:58
[MSS DID] [SILNIK] Problem z odpaleniem
Autor Wiadomość
mitch
[Usunięty]

Wysłany: 20-08-2007, 12:33   

Miałem Clio, w którym padł (a raczej długo padał, aż w końcu się wykończył) właśnie czujnik położenia wału. Nie wiem ile to kosztuje w MSS, ale objawy jakie opisujesz, są wypisz - wymaluj te same.
 
 
gregor7
[Usunięty]

Wysłany: 20-08-2007, 20:34   

Dzięki Mitch za sugestię,
ale niestety to już sprawdzone - wymienione na nowe i bez zmian.
Mam jednak nowy trop - immo.
To jest prawdopodobnie to, co go boli i szukam teraz magika od Immo - dobrego i niedrogiego :) .I mam nadzieję, że kłopociki z paleniem się skończą.

Może ktoś z kolegów pomoże :lol:

Pozdrawiam

[ Dodano: 30-08-2007, 20:22 ]
Auto, naprawone :mrgreen: .
Żeby nie zapeszać, ale od tygodnia pali za każdym razem.
A co zrobiłem? Rozkręciłem kolumnę kierownicy i poczyściłem przewody.
Od tego czasu inna bajka. Mam nadzieję, że coś tylko nie stykało i już będzie O.K.

Jeszcze raz dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam
 
 
Jacech1
[Usunięty]

Wysłany: 03-07-2008, 20:59   

i ja mam taki problem auto właśnie stoi u elektronika ... z jakim efektem napisze jak mi go odda
U mnie chodził bdb palił na cyknięcie i postawiłem pod marketem po powrocie już nie palił :/ do domu przyjechałem na lince.
 
 
gregor7
[Usunięty]

Wysłany: 03-07-2008, 21:47   

Stawiam na Immo - tzw. pętla lub czujnik położenia wałka rozrządu.
Sam miałem to pierwsze.
Konieczna niestety wizyta w ASO i podłączenie pod komputer
 
 
Jacech1
[Usunięty]

Wysłany: 13-07-2008, 07:10   

u mnie przyczyna unieruchomienia bardzo błaha
Misiek już w domu i śmiga jak dawniej :)
Jak zwykle w takich sytuacja jakaś pierdoła, a w tym przypadku to MEGA PIERDOŁA !!!
do rzeczy mam uszkodzony wskaźnik paliwa i w baku miałem sucho !!! :oops:
Masakra nigdy bym nie przypuszczał :oops: a warsztatowcy już mi pompę wtryskową uśmiercili :)
MSS mam od niedawna przejechałem nim ok. 300km i nie miałem okazji tego sprawdzić
Sytuacja jest taka, że wskazówka normalnie opada do 1/4 stanu komputer pokazuje, że jeszcze przejadę ok. 300km, a w rzeczywistości jest susza w baku.

Może ktoś wie jak jest rozwiązany pomiar paliwa czy układ jest kalibrowany? czy pomiar jest w inny sposób?? czego się uczepić tego co w baku czy może wskaźnik w desce rozdzielczej ?? :?

Generalnie koniec jak w bajce wszystko się dobrze skończyło
Wymieniłem jeszcze trzy świece żarowe, filtr paliwa
 
 
staszekk
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2009, 06:22   

Witam serdecznie
Od pewnego momentu miałem problem z odpaleniem tylko ciepłego silnika.
Postanowiłem wymienić filter paliwa i po tym zbiegu autko odpalało jak nowe, niestety trwało to tylko kilka dni.
Myśląc że być może związku z tym faktem winę ponoszą jakieś zanieczyszczenia paliwa postanowiłem rozkręcić filter i usunąć znajdujące się tam paliwo, i znów około tygodnia spokój.
Po kolejnych problemach już tym razem delikatnie o kilka obrotów odkręciłem śrubkę na filtrze tylko aby delikatnie rozszczelnić uszczelkę, samochód znów odpala przez 5 dni i powtórka.
Jest to dla mnie zaskakująca sytuacja. Czyżby w układzie zasilającym pojawiało się jakieś podciśnienie które powoduje problemy z odpaleniem (lecz dlaczego tylko ciepłego silnika), a może problem tkwi z dostarczaniem powietrza do silnika?
 
 
mialczynski17
[Usunięty]

Wysłany: 01-07-2009, 20:20   

Witam!!!

Mój problem wygląda następująco, ostatnio jechałem na rajd do Mikołajek - od Olsztyna to jakieś 90 km - zatrzymałem się żeby kupić fajki tak po 75 km i przy odpalaniu kręcił mi zdecydowanie dłużej niż wtedy kiedy zapalałem go na zimnym silniku. I bardzo podobnie jest kiedy jeżdżę trochę po mieście, jak auto się nagrzeje to wtedy też dłużej kręci. Czy ktoś wie co może być przyczyną?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.