 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: cns80 27-05-2008, 09:58 |
[MSS DID] [SILNIK] Problem z odpaleniem |
Autor |
Wiadomość |
mitch [Usunięty]
|
Wysłany: 20-08-2007, 12:33
|
|
|
Miałem Clio, w którym padł (a raczej długo padał, aż w końcu się wykończył) właśnie czujnik położenia wału. Nie wiem ile to kosztuje w MSS, ale objawy jakie opisujesz, są wypisz - wymaluj te same. |
|
|
|
 |
gregor7 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-08-2007, 20:34
|
|
|
Dzięki Mitch za sugestię,
ale niestety to już sprawdzone - wymienione na nowe i bez zmian.
Mam jednak nowy trop - immo.
To jest prawdopodobnie to, co go boli i szukam teraz magika od Immo - dobrego i niedrogiego .I mam nadzieję, że kłopociki z paleniem się skończą.
Może ktoś z kolegów pomoże
Pozdrawiam
[ Dodano: 30-08-2007, 20:22 ]
Auto, naprawone .
Żeby nie zapeszać, ale od tygodnia pali za każdym razem.
A co zrobiłem? Rozkręciłem kolumnę kierownicy i poczyściłem przewody.
Od tego czasu inna bajka. Mam nadzieję, że coś tylko nie stykało i już będzie O.K.
Jeszcze raz dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Jacech1 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-07-2008, 20:59
|
|
|
i ja mam taki problem auto właśnie stoi u elektronika ... z jakim efektem napisze jak mi go odda
U mnie chodził bdb palił na cyknięcie i postawiłem pod marketem po powrocie już nie palił :/ do domu przyjechałem na lince. |
|
|
|
 |
gregor7 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-07-2008, 21:47
|
|
|
Stawiam na Immo - tzw. pętla lub czujnik położenia wałka rozrządu.
Sam miałem to pierwsze.
Konieczna niestety wizyta w ASO i podłączenie pod komputer |
|
|
|
 |
Jacech1 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-07-2008, 07:10
|
|
|
u mnie przyczyna unieruchomienia bardzo błaha
Misiek już w domu i śmiga jak dawniej
Jak zwykle w takich sytuacja jakaś pierdoła, a w tym przypadku to MEGA PIERDOŁA !!!
do rzeczy mam uszkodzony wskaźnik paliwa i w baku miałem sucho !!!
Masakra nigdy bym nie przypuszczał a warsztatowcy już mi pompę wtryskową uśmiercili
MSS mam od niedawna przejechałem nim ok. 300km i nie miałem okazji tego sprawdzić
Sytuacja jest taka, że wskazówka normalnie opada do 1/4 stanu komputer pokazuje, że jeszcze przejadę ok. 300km, a w rzeczywistości jest susza w baku.
Może ktoś wie jak jest rozwiązany pomiar paliwa czy układ jest kalibrowany? czy pomiar jest w inny sposób?? czego się uczepić tego co w baku czy może wskaźnik w desce rozdzielczej ??
Generalnie koniec jak w bajce wszystko się dobrze skończyło
Wymieniłem jeszcze trzy świece żarowe, filtr paliwa |
|
|
|
 |
staszekk [Usunięty]
|
Wysłany: 06-05-2009, 06:22
|
|
|
Witam serdecznie
Od pewnego momentu miałem problem z odpaleniem tylko ciepłego silnika.
Postanowiłem wymienić filter paliwa i po tym zbiegu autko odpalało jak nowe, niestety trwało to tylko kilka dni.
Myśląc że być może związku z tym faktem winę ponoszą jakieś zanieczyszczenia paliwa postanowiłem rozkręcić filter i usunąć znajdujące się tam paliwo, i znów około tygodnia spokój.
Po kolejnych problemach już tym razem delikatnie o kilka obrotów odkręciłem śrubkę na filtrze tylko aby delikatnie rozszczelnić uszczelkę, samochód znów odpala przez 5 dni i powtórka.
Jest to dla mnie zaskakująca sytuacja. Czyżby w układzie zasilającym pojawiało się jakieś podciśnienie które powoduje problemy z odpaleniem (lecz dlaczego tylko ciepłego silnika), a może problem tkwi z dostarczaniem powietrza do silnika? |
|
|
|
 |
mialczynski17 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-07-2009, 20:20
|
|
|
Witam!!!
Mój problem wygląda następująco, ostatnio jechałem na rajd do Mikołajek - od Olsztyna to jakieś 90 km - zatrzymałem się żeby kupić fajki tak po 75 km i przy odpalaniu kręcił mi zdecydowanie dłużej niż wtedy kiedy zapalałem go na zimnym silniku. I bardzo podobnie jest kiedy jeżdżę trochę po mieście, jak auto się nagrzeje to wtedy też dłużej kręci. Czy ktoś wie co może być przyczyną? |
|
|
|
 |
|
|