 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1G 90-94] Pierścienie |
Autor |
Wiadomość |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 07-09-2007, 14:27
|
|
|
[quote="e-gen"] aurii napisał/a: | cy_cek napisał/a: |
Sa to wogole denne jednostki jak kupywalem myslalem ze bedzie lepiej i ze z da sie z tym cos zrobic A tu jak widac lipa !!! |
(...) gdyby były lipne - jak twierdzisz - to nie utrzymałyby się przez dekadę i nie wstawiali by ich do wyczynowego Lancera.
Natomiast zgadzam się z Tobą, że silniki Hondy to dopracowane wiertarki - niewątpliwie wpływ na to miały doświadczenia zdobyte w F1 w latach 80-tych. |
moj niefart polega na tym ze przesiadlem sie z hondy do miska ..... Spodziewalem sie naprawde wiecej od eclis z motorem 2.0 ale wyszlo na to ze objedzie mnie 1.5 (honda civic) .....
Narazie nie pozostaje mi nic innego tylko pozostanie na jakis czas przy eclips (niestety conajmiej rok)
Mozliwe ze to tymczasowa niechec do tego auta ... rozczarowanie kiedys minie ....
Taka kruciutka dygresja hihihi
Sa tez plusy auta+++++++++ ma zajebite wnetrze i mega wygonde do tego podoba mi sie jego sylwetka ))) to tak na otarcie łez |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 07-09-2007, 14:44
|
|
|
ehhe, niewieze ze honda seryjna objedzie eclipsa 2.0 l, jesli tak to masz cos nie tak z autem. prelude zostaje z tylu za eclipsem i ma wiekszy silnik. |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 07-09-2007, 15:40
|
|
|
Bartek napisał/a: | e-gen napisał/a: | przez dekadę |
Ciekawa dekada: 1982-2007 |
powinienem doprecyzować, że chodzi o 4G63 w wersji 16v - bo de facto aurii narzeka na wersję 16V - a nie o 4G63 z old fashion 8v wsadzanym m.in. do Stariona.
|
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 07-09-2007, 15:44
|
|
|
nom 1.5 tyle ze v-tec hehehehehe
A moze krokowy zamulac;)))?? |
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 07-09-2007, 20:20
|
|
|
aurii napisał/a: | Sa to wogole denne jednostki |
To najlepszy silnik na świecie ogłoszony chyba w 2000 roku
[ Dodano: 07-09-2007, 20:25 ]
aurii napisał/a: | wyszlo na to ze objedzie mnie 1.5 (honda civic) ..... |
to coś słabe te twoje autko. Ja takich leszczy wciągam na gazie ze zwężką 32mm w dolocie. Jak zdejmuje zwężkę i pozwalam na pełen oddech to nawet Audi A3 1,8T wciągnąłbym a napewno byłbym równo. Twoje auto z miejsca powinno mieć niesamowite przyspieszenie. Bardzo szybko ma odcięcie bo ma krótką skrzynię biegów. Ja zakładam teraz najdłuższą skrzynię i mało kto mi podskoczy
[ Dodano: 07-09-2007, 20:28 ]
aurii napisał/a: | A moze krokowy zamulac;)))?? |
nie
[ Dodano: 07-09-2007, 20:30 ]
aurii z twoim kliperkiem coś musi być nie tak, musi zapierniczać. Takiego 1,5 to na śniadanie wciągam ... |
|
|
|
 |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 09-09-2007, 20:44
|
|
|
nie wiem co z nim moze byc nie tak Albo ja mam takie odczucia pojade do olsztyna to sie poscigam troszke zobaczymy jak to wyjdzie:
Bylem sprawdzic cisnienie na cylindrach i mam praktycznie w kazym po 12.9 )) to chyba dobrze ?!?!?!?
Na 4000 km nie dolewalem oleju i byl jekki ubytek ale ostatnio troszke go przegonilem to mi łyknol olej ) Musialem mu dolac cale 0.5l zeby byl stan Mi sie wydaje ze to jeszcz enie jest tragedia i moge dac sobie spokoj z wymiana pierscienie hihh |
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 09-09-2007, 22:21
|
|
|
aurii napisał/a: | Bylem sprawdzic cisnienie na cylindrach i mam praktycznie w kazym po 12.9 )) to chyba dobrze ?!?!?!? |
trochę mało. Powinno być 14-14.5
Coś czuję że twój silnik jest w nieciekawej kondycji mechanicznej ...
Mam nadzieję że się mylę |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-09-2007, 22:37
|
|
|
cy_cek napisał/a: | trochę mało. Powinno być 14-14.5 |
12,9 jest dobrze, 14 to w nowym aucie lub po kapitalce. Najważniejsze żeby było wmiare równo, na każdym garze.
cy_cek napisał/a: | Coś czuję że twój silnik jest w nieciekawej kondycji mechanicznej |
aurii napisał/a: | Na 4000 km nie dolewalem oleju |
aurii napisał/a: | cale 0.5l zeby byl stan |
cy_cek napisał/a: | Coś czuję że twój silnik jest w nieciekawej kondycji mechanicznej ... |
Po tych wypowiedziach myśle, że nie masz się za bardzo czym przejmować, silnik prawdopodobnie wymaga dobrej regulacji, a jeśli się chcesz ścigać to te silniki najlepiej się kręcą w granicy 5500-6500 rpm, poniżej zamulają. Ale coś za coś, poniżej 3800 prm to naprawdę oszczędny silnik, jak na swoją pojemność. Jedno jest pewne, przy takim zużyciu oleju, napewno pierścionki są OK. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 09-09-2007, 22:44
|
|
|
Adaho_krak napisał/a: | napewno pierścionki są OK |
z tym się jak najbardziej zgadzam. nieprawdą jest że 14 atomosfer to w nowym silniku lub po kapitalce. Romel nie robił kapitalki i ma takie ciśnienie a aucie które ma już nakręcone ponad 150 000 km. Stawiam że głowica do roboty. I tu bym szukał problemu. Uciekły ci konie w pole i może dlatego 1.5 vtec ci mija. Jakby mnie coś takiego objechało podpaliłbym auto. Oliwka w normie. Zawsze jak przegonisz lub jeździsz w zakresie bardzo wysokich obrotów to ten silnik bierze oliwkę bo ma natrysk na denka tłoków i może odmą do dolotu wywalać mgłę olejową.
Ciśnienie musi być równe na garach. Prawda jak najbardziej. Ja miałem niskie (nie pamiętam ile) ale głowa była zjechana. Bardzo mocno dmuchało między prowadnicą a zaworem. Silniki 4g63 DOHC do 3,5 tysiąca nie biorą wogóle oleju i w trasie palą 7 litrów. |
|
|
|
 |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 09-09-2007, 22:50
|
|
|
Adaho_krak napisał/a: | cy_cek napisał/a: | trochę mało. Powinno być 14-14.5 |
12,9 jest dobrze, 14 to w nowym aucie lub po kapitalce. Najważniejsze żeby było wmiare równo, na każdym garze.
cy_cek napisał/a: | Coś czuję że twój silnik jest w nieciekawej kondycji mechanicznej |
aurii napisał/a: | Na 4000 km nie dolewalem oleju |
aurii napisał/a: | cale 0.5l zeby byl stan |
cy_cek napisał/a: | Coś czuję że twój silnik jest w nieciekawej kondycji mechanicznej ... |
Po tych wypowiedziach myśle, że nie masz się za bardzo czym przejmować, silnik prawdopodobnie wymaga dobrej regulacji, a jeśli się chcesz ścigać to te silniki najlepiej się kręcą w granicy 5500-6500 rpm, poniżej zamulają. Ale coś za coś, poniżej 3800 prm to naprawdę oszczędny silnik, jak na swoją pojemność. Jedno jest pewne, przy takim zużyciu oleju, napewno pierścionki są OK. |
Tez mi sie wydaje ze cisnienie jest dobre tym bardziej ze silnik ma przejechane juz 170 tys
co do obrotow to wlasnie niedawno to odkrylem ze silnik slabo ciagnie od dolu ale jak sie juz rozkreci to nawet sie zbiera Tak czy siak licznik zamyka )) |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-09-2007, 22:51
|
|
|
cy_cek napisał/a: | Stawiam że głowica do roboty. I tu bym szukał problemu. |
Dokładnie, to mogą być początki uszczelki pod głowicą. Ale ciśnienie nie jest tragiczne da rady jeszcze chwilkę pośmigać, jeśłi by było poniżej 10 to jest się czym martwić, osobiście zaczołbym od porządnej regulacji na datalogerze, przez osobę która się na tym naprawdę zna i nie robi tego pierwszy raz. Jeśli efekty znikome, to targanie głowicy, planowanie z próbą szczelności i ori nowa uszczelka. Przy takim zużyciu oliwy pierścionków bym nie ruszał, więcej zaszkodzi, niż pomoże. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 09-09-2007, 22:57
|
|
|
Adaho_krak napisał/a: | Przy takim zużyciu oliwy pierścionków bym nie ruszał, więcej zaszkodzi, niż pomoże. |
Po tym co pisze aurii wygląda na to że dół ok. Ale z głowicą napewno nie jest dobrze. Te 13,5 atmosfery to musi mieć. A jakby miał 10 to wogóle ten silnik by nie ciągnął.
Ja na datalogerze mogę to auto sprawdzić, ustawić i znam się już na tym. Nie pierwszy raz to robię, a dzięki temu urządzeniu pomogłem już userom forum (np. LEWY) |
|
|
|
 |
MB [Usunięty]
|
Wysłany: 17-09-2007, 10:20
|
|
|
kiepuczi, dzięki jeszcze raz za szybki odzew i załatwienie pierścieni, bo cena, jaka zaproponowałeś jest naprawdę atrakcyjna... Teraz tylko trzeba je założyć i zobaczyć, jaka będzie poprawa... Masz pozytywa |
|
|
|
 |
|
|