Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Co powiecie:D
Autor Wiadomość
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-09-2007, 12:38   

maklakus napisał/a:
ps. EL-Tec robił wydech do colta Hubeeert - tak więc maja pojęcie


i dalo to jakis konkretny (udukomentowany) przyrost mocy i momentu ?
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 01-09-2007, 13:35   

Wpierw nalezy dodac ze nie znajdziesz Colta w USA. Jesli to sa jednostowe modele to nikt nie bedzie sie bawil w support jednostki na ktorej nie zarobi. Nawet sportowy kolektor do 3G Eclipsy kosztuje $700 plus do tego dobry wydech to kolejne $400-500. Laczny oczekwany przyrost to okolo 30 KM (po dostrojeniu mieszanki paliwowej).

Za te pieniadze z malym silnikem wydajac 2000-4000 PLN na przyrost 2-15 KM (lacznie) to nie ma najmniejszego sensu. Lepiej pomyslec o turbo lub jakiejs zmianie na wiekszy silnik i pozostac N/A.

Nie sztuka jest wywalic 3-4k PLN i mowic ze mam super wygar co dal mocy tyle co nic. Ta grupa powszechnie jest okreslana jako "ricer" a nie "racer".

MishaMish0wsky masz ladnie wygladajacego Miska i chcesz wiecej mocy. Zrob glebszy research co mozesz z tym samochodem/silnikem zrobic. Chyba ze poprostu wolisz pieniadze wydawac tylko na wizualny efekt.
 
 
borecki
[Usunięty]

Wysłany: 01-09-2007, 15:20   

Zrobienie wydechu od podstaw moglo by byc dobrym rozwiazaniem w tym przypadku ale musialo by to byc zrobione tak jak pisze maklakus od kolektora do konca, mialem cos takiego robic u mnie ale narazie sie wstrzymalem. Firma el-tec zaproponowala mi ok. 2000 za kolektor wydechowy i ok. 1600 za reszte wydechu (ew. +-400 za katalizator). Z tego co sie orientuje to nie sa to pierwsi lepsi rzemieslnicy i nie potrzebuja wzoru do konkretnego auta bo taki wzor sami sobie wyliczaja i projektuja. Co do kwestii tuningu colta to nie sa to male pieniadze a wzrosty mocy sa niewielkie i tak trzeba byc na to nastawionym. Niejeden juz myslal ze malym kosztem cos fajnego wydlubie i po wielu probach sie poddal.
MishaMish0wsky, jesli zalezy Ci na tym zeby Twoj colt zrowno wygladal i pedzil to licz kase w tysiacach. KOMPROMISU NIE MA
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 01-09-2007, 20:04   

maklakus napisał/a:
pokarz mi gdzie kupisz dobry sportowy kolektor za 200 dolarów

Sentra
http://cgi.ebay.com/ebaym...em=330159089983
Corolla
http://cgi.ebay.com/ebaym...sspagenameZWDVW
Eclipse
http://cgi.ebay.com/ebaym...sspagenameZWDVW
Do colta faktycznie nie znalazlem, ale mozliwe ze tylko dlatego ze w usa colt sie inaczej nazywa, albo wystepuje pod inna nazwa, a moze faktycznie go nie ma. El-tec nic lepszego nie wymysli od tego co podalem w linkach.. Jesli sie nie myle do Hubert ma silnik turbo, a kolektor pod turbo i n/a to zupelnie inna bajka.
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 01-09-2007, 20:30   

Wiec wychodziloby ze wedlug ciebie i to bedzie dobrze pracowalo...
http://cgi.ebay.com/ebaym...1QQcmdZViewItem

Wiec tutaj musze powiedziec cos co sie nazywa jakoscia wykonania i design na konkretny model samochodu.

Sam mialem okazje sie przekonac jak to dziala. Te produkcty ktore wymieniles, one rzeczywiscie maja inna konstrukcje niz ori. Zmieniaja ksztalt i nie watpliwie odglos dochadzacy z silnika. Jedno jest pewne, ze zeby dobrac wlasciwy element i odpowiedni przyrost mocy potrzebne sa badania. Zadna firma ktora zrobila prawdziwe badanie samochodu i przyrostu mocy na dyno (hamowni) przed i po instalacji nie bedzie kasowala $100 za uklad ze stali nierdzewki.

Najlepszy przyklad jest z rurami dolotowymi gdzie ma znaczenie jak rura jest umocowana i jak dluga jest. Wiele osob narzeka na spadek mocy a jest mozliwy prawdziwy przyrost mocy. Znow bede sie zorowal na swoim gdzie sama rura dolotowa to jest 10-15 KM.
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 01-09-2007, 22:58   

allias napisał/a:
Wiec wychodziloby ze wedlug ciebie i to bedzie dobrze pracowalo...

Oczywiscie ze bedzie :wink: Tyle ze ta "kwasowka" z ktorej jest to wykonane po roku zardzewieje i bedzie sie nadawalo tylko do wymiany.
allias napisał/a:
Jedno jest pewne, ze zeby dobrac wlasciwy element i odpowiedni przyrost mocy potrzebne sa badania. Zadna firma ktora zrobila prawdziwe badanie samochodu i przyrostu mocy na dyno (hamowni) przed i po instalacji nie bedzie kasowala $100 za uklad ze stali nierdzewki.

El-tec robi takie badania? Sme takie badania by kosztowaly wiecej niz te 2tys zl. Do tego trzeba by bylo zrobic kilka prototypow i z kazdym jechac na hamownie, bo teoria jedno, a praktyka drugie.
allias napisał/a:
Znow bede sie zorowal na swoim gdzie sama rura dolotowa to jest 10-15 KM.

Tak z ciekawosci mozesz pokazac swoj wykres z hamowni?
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 02-09-2007, 12:33   

dylson napisał/a:
allias napisał/a:
Wiec wychodziloby ze wedlug ciebie i to bedzie dobrze pracowalo...

Oczywiscie ze bedzie :wink: Tyle ze ta "kwasowka" z ktorej jest to wykonane po roku zardzewieje i bedzie sie nadawalo tylko do wymiany.

Wiec jaki sens jest to kupic jesli to zardzewieje? To jest sposob na "ricer`ow" co chce miec moc ale ich na to niestac. Dlatego wczesniej koledzy mowili o wysokich cenach ukladow bo sa zrobione z lepszego materialu, ktory po 2-3 latach po przetarciu wlasciwymi srodkami bedzie wygladal jak nowy, i bedzie dzialal jak nowy.

dylson napisał/a:

allias napisał/a:
Jedno jest pewne, ze zeby dobrac wlasciwy element i odpowiedni przyrost mocy potrzebne sa badania. Zadna firma ktora zrobila prawdziwe badanie samochodu i przyrostu mocy na dyno (hamowni) przed i po instalacji nie bedzie kasowala $100 za uklad ze stali nierdzewki.

El-tec robi takie badania? Sme takie badania by kosztowaly wiecej niz te 2tys zl. Do tego trzeba by bylo zrobic kilka prototypow i z kazdym jechac na hamownie, bo teoria jedno, a praktyka drugie.

Nie znam firmy i nie bede stawal w ich obronie. Wiem jaka jest polityka tych co "wrzucaja" pewne produkty na ebay. Wiele z nich nawet nie pasuje. Wiec ich jakosc pozostawia wiele do zyczenia. Znajomi kupowali "takie" produkty a potem jezdzili do warsztatow zeby to dopasowac. Ale to inna historia.

dylson napisał/a:

allias napisał/a:
Znow bede sie zorowal na swoim gdzie sama rura dolotowa to jest 10-15 KM.

Tak z ciekawosci mozesz pokazac swoj wykres z hamowni?

[/quote]
Teraz jestem w Polsce przez nastepne 10-14 dni. Jesli ci bardzo zalezy przypomnij mi o tym za dwa tygodnie i wrzuce to z kompa ktorego mam w Leeds.

Dylson... ja nie jestem tutaj zeby sie wyklucac bo zrobisz co bedziesz chcial. To sa twoje pieniadze i twoj samochod. Chciales uzyskac opinie, wiec spedzam troche wiecej czasu by przedstawic ci moj punkt widzenia. Nie jestem tu by ciebie przekonywac. Moge Ci jedynie cos zasugerowac.

Powodzenia.
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 03-09-2007, 23:28   

Ale ja nie tuniguje swojego auta :wink: Ja takiego kolektora za 50$ tez bym nie kupil, bo to o nim pisalem ze pewnie po roku bedzie sie tylko na zlom nadawal. Natomiast te po ok 200$ moim zdaniem juz sa godne uwagi i sa bardzo dobra alternatywa dla takiego kolektora robionego w el-tecu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.