Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A 2.0D] Skrzynia biegów, gdzie naprawić/regenerować...??
Autor Wiadomość
tomiplis
[Usunięty]

Wysłany: 12-03-2008, 09:32   

OK!
To już mamy za sobą. Bebechy na wierzchu. Problem w tym ze u mnie wszystkie łożyska są nowe ktoś już je wymieniał i żadne nie furgocze nie dzwoni ( to co mimo to mam je wymieniac :shock: ) jedyny luz jaki znalazłem to na tej zębatce na walku sprzęgłowym idącej na 5 bieg ilustruje to na zdjeciu. Nie usmiecha mi sie kupowac tego walka i tego kola zebatego. Wiec pytam o inne rozwiazanie.
 
 
Ursus 
Mitsumaniak
Zbieram na Gala

Auto: Galant `99 2.0TD skasowany:(
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 680
Skąd: Skoczów
Wysłany: 27-03-2008, 09:55   

Tomiplis jak Ci ostatecznie poszła naprawa tej skrzyni?? Jak dobrze zrozumiałem to miałeś podobny problem z tym klekotaniem przy puszczonym sprzegle na luzie?? Ja swoją naprawę planuję dopiero na okres letni tego roku, zdecydowałem się spróbować zrobić to samodzielnie. Narazie samopchód jeździ, nie jest ani gorzej ani tymbardziej lepiej, a ten dźwięk jest naprawdę wkurzający tylko z tego co widzę nikt na chwilę obecną chyba nie odpowiedział jednoznacznie co jest przyczyną tego klekotania...
 
 
 
tomiplis
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2008, 14:09   

U mnie okazało sie ze wszystkie łożyska są OK. Widać było ze ta skrzynia była już rozbierana i chyba łożyska wymieniane bo przy takim przebiegu to raczej były by ślady zużycia. U mnie okazało sie jak już napisałem wyżej ze jest luz między wałkiem sprzęgłowym a tym kołem zębatym. Jedynym rozwiązaniem jest wymiana skrzyni bo koszt tego wałka i tej zębatki na pewno jest kosmiczny. Rozwiązałem to po przez sklejenie klejem do śrub i i naciągając tę zębatkę w kierunku przeciwnym do jej pracy. Złożeniem skrzynie i ucichło(ale to nie długo trwałe rozwiązanie. Teraz czekam aż mi sie skrzynia rozleci i kupię drugą. Bo wiesz jaki jest warunek kupowania skrzyni oddaje sie starą i niezależnie w jakim jest stanie tyle samo sie płaci za tą nową (Jeśli chodzi o używane skrzynie). Pozdrawiam i życzę zużytego jakiegoś łożyska a nie jak u mnie dojechanego walka sprzęgłowego( tańszy koszt naprawy) :wink:
 
 
Damooo 
Forumowicz
golas

Auto: MITSUBISHI GALANT VI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 109
Skąd: Łańcut
Wysłany: 10-02-2010, 16:58   MITSUBISHI wymieniało synchro....

Panowie a ja mam pytanie , ponieważ borykam sie ostatnio z 2-biegiem i jest juz totalna kicha , dzwoniłem do JAPANEZZE z pytaniem o synchro , no cena nowych jest powalająca ale dowiedziałem sie że MITSUBISHI wymieniało wadliwe synchro.. tylko czy robili to w ramach wadliwej produkcji czy na innych zasadach (gwarancja ) ?? A drugie pytanie to jak wyglada zurzyty synchronizator 1 i 2 biegu , bo podobno one sie nie wycierają , tylko ulegają mechanicznemu zniszczeniu , wybiciu ?? Na czym to wybicie polega może macie jakąś FOTE z takim wybitym pierscieniem , może jest jakaś szansa na regeneracje ?? :rolleyes:

[ Dodano: 10-02-2010, 19:19 ]
Mam jeszcze takie pytanie do posiadaczy miśka z 2.0 benzyną , czy mogli byście mi powiedzieć jaką prędkość wskazuje wam licznik przy 2000tyś obr/min na V biegu ??? Chciałem wiedzieć ponieważ zastanawiam sie nad wrzuceniem skrzyni z benzyny tylko nie wiem ile sie zmieni predkosc na V biegu , bo reszta jest taka sama .
_________________
ff
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 10-02-2010, 20:20   

Damooo napisał/a:
jaką prędkość wskazuje wam licznik przy 2000tyś obr/min na V biegu
z tego co wiem, to pokazuje 80km/h w benzynie. Damooo, tak z ciekawości ile takie synchro???
Damooo napisał/a:
borykam sie ostatnio z 2-biegiem i jest juz totalna kicha
co się dokładnie dzieje? Na zimnym czy na ciepłym?
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
tomek96 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 2.5 V6sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 23
Skąd: OK WROCŁAWIA
Wysłany: 10-02-2010, 21:16   

[quote="Ursus"]Tomiplis jak Ci ostatecznie poszła naprawa tej skrzyni?? Jak dobrze zrozumiałem to miałeś podobny problem z tym klekotaniem przy puszczonym sprzegle na luzie?? Ja swoją naprawę planuję dopiero na okres letni tego roku, zdecydowałem się spróbować zrobić to samodzielnie. Narazie samopchód jeździ, nie jest ani gorzej ani tymbardziej lepiej, a ten dźwięk jest naprawdę wkurzający tylko z tego co widzę nikt na chwilę obecną chyba nie odpowiedział jednoznacznie co jest przyczyną tego klekotania...[/quote
witam grzechotanie to wina łorzyska przy wyciśniętym sprzęgle cisza a puścisz sprzęgło grzechocze jkl biegi dobre wchodzą to tylko one
 
 
Damooo 
Forumowicz
golas

Auto: MITSUBISHI GALANT VI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 109
Skąd: Łańcut
Wysłany: 11-02-2010, 00:09   

andrew84 nowy synchro.. II biegu u japanezze ok 570zł a używka 300 zł do tego poszło mi łożysko chodz nie jestem pewny czy tylko jedno. Jesli chodzi o II to problem wystepuje na zimnym jak i ciepłym silniku nawet sztuczka z 1 nie zawsze pomaga i trzeba sie meczyc albo z 3 nie mam już nerwów , kupiłem skrzynie od 2.0 16V angola zciągne starą jak z pasi założe tą , a jak nie to przełoże troche bebechów i bedzie jezdzić . Starą skrzynie sam sobie załatwiłem bo czasami mi II cierzej wchodziła i dodałem do skrzyni ceramizera , i rozjeb......o sie wszystko , przy dodawaniu gazu słychac buczenie , irytująca jazda , musze to w końcu zrobić :rolleyes:
_________________
ff
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 11-02-2010, 07:42   

Damooo, na forum gdzieś było, że synchro od benzyny podchodzi do diesla... I ponoć jest wytrzymalsze.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
madakelus 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 21
Skąd: TST
Wysłany: 11-02-2010, 11:29   

Damooo - napisz jak wlozysz ta skrzynie z 2,0 16V, ewentualnie synchronizatory z tej skrzyni.
 
 
gru9721 
Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 2.0td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 45
Skąd: jelenia gora
Wysłany: 11-02-2010, 20:05   

JA TEZ POSIADAM TEN SAM PROBLEM Z DWOJKA ALE SIE PRZYZWYCZILEM :lol: MYSLALEM NAD ZMIANA SKRZYNI BO Z TEGO CO WIEM NIE OPLACA SIE WYMIENIAC TEGO SYNCHRONIZATORA TYLE ZE CIEZKO DOSTAC DOBRA UZYWKE Z DIESLA TAK WIEC POZOSTAJE Z BEDZYNKI I NIE WIEDZIALEM JAK TO BEDZIE Z PIATYM BIEGIEM BO RESZTA CHYBA PASUJE NAPISZ JAK JUZ WYMIENISZ POZDRAWIAM
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 11-02-2010, 20:30   

gru9721, a mógłbyś nie nadużywać capsa?
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
gru9721 
Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 2.0td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 45
Skąd: jelenia gora
Wysłany: 11-02-2010, 20:40   

jasne ze moge nie wiedzialem ze to jest jakis problem SORY!!!
 
 
Damooo 
Forumowicz
golas

Auto: MITSUBISHI GALANT VI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 109
Skąd: Łańcut
Wysłany: 11-02-2010, 20:43   Pomóżcie

Potrzebuje waszej pomocy w rozebraniu skrzyni . Odkręciłem wszystko co na niej było lecz coś sie nie chce rozpołowic coś trzyma ?? Nie chce ciągną na siłe i coś zerwac :rolleyes: podejrzewam ze trzeba powoli wypchnac wałek sprzegłowy , ale to tylko moj wymysł, jesli sie myle albo cos jeszcze musze odkreci to napiszcie proszę .
_________________
ff
 
 
 
fergul11 
Mitsumaniak


Auto: EA2A-'98 2.0pb
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 2372
Skąd: Co.Clare
Wysłany: 12-02-2010, 00:06   

Chcę zadać pytanie fachowcom .
Po dłuższej jeździe na 5 biegu (120-130 km/h) po puszczeniu "gazu"i spadku prędkości do 100 km/h słychać ciche , wyraźne BUCZENIE .
Ze skrzynią nie ma problemów , może czasem zahaczy między 2gim , a 3cim biegiem i wstecznym, ale to jak niedbale wciśnie się pedał sprzęgła.
Co to za część domaga się wymiany i jest odpowiedzialna za to buczenie
niezależnie czy podczas jazdy jest sprzęgło wciśnięte czy nie ?
ps:olej w skrzyni b. wymieniony ,świeży full syntetyk. skrzynka manualna ,2 l ,16V benz.
_________________
Mam oko na Ciebie
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 12-02-2010, 07:45   

fergul11, prawdopodobnie buczy Ci któreś łożysko, najprędzej wałka sprzęgłowego...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.