 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
CK1A 4G13 Katalizator |
Autor |
Wiadomość |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12-09-2007, 21:13
|
|
|
U mnie czuć jajami jak dam ostro po garach, na autostradzie pod Poznaniem tak ze 140 km/h, z gwałtownym przyspieszaniem 0-100km/h 11s. To taki delikatny zapaszek, nie smród. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 12-09-2007, 21:18
|
|
|
Im bardziej czuć siarkowodór z kata tym bardziej zasiarczone jest paliwo. Pojeździj na bezsiarkowym jakimś np. suprema czy coś i sam zobaczysz jak jest ze smrodkiem. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 12-09-2007, 22:37
|
|
|
A u mnie śmierdzi. Taki jakby kwaśny i ostry zapach. Dość charakterystyczny.........
Uprzedzając kolejne pytanie to już odpowiadam, że nie ubywa płynu w chłodnicy i nic złego się nie dzieje |
|
|
|
 |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 14-09-2007, 09:47
|
|
|
U mnie pachnie Hugo Boss, ale i tak to nie zmienia faktu , że muszę gruntownie sprawdzić wydech i sondy |
|
|
|
 |
jerlat [Usunięty]
|
Wysłany: 11-12-2007, 08:48
|
|
|
U mnie kontrolka silnika (układu spalin) zapaliła się w ubiegłym roku po przejechaniu Space Starem z 2003r. ok. 65 tys.km. Po kilku dniach zgasła, a po następnych kilkunastu zapaliła się na stałe. W warsztacie diagnosta komputerkiem stwierdził uszkodzenie sondy lambda polegające na przepaleniu się grzejnika (sonda czteroprzewodowa). Zdecydowałem się na zamiennik w postaci sondy uniwersalnej (inne kolory przewodów) ze względu na cenę. Zapłaciłem 150 zł a oryginalna kosztowałaby ponad 300 zł. Wszysto było dobrze do ok. tygodnia temu. Znowu przy wyprzedzaniu zapaliła mi się kontrolka spalin, a po dwu dniach znowu zgasła. Kupiłem na Allegro nową uniwersalną i czekam na dostawę, ale na razie jest dobrze. Nie wiem jaka mogła być przyczyna zapalenia kontrolki - może nie sonda, skoro zgasła? Na razie nie będę wymieniał. Mówię o sondzie tuż za kolektorem spalin. Nie wiem nic (majster w warsztacie też nic nie mówił) o drugiej sondzie za katalizatorem. Nie wiem czy jest i gdzie jest zlokalizowana i jaka jest _ czy taka sama jak pierwsza? A może to ona szwankuje? |
|
|
|
 |
|
|