Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
05-04-2006, 15:54
Kto z Wrocławia lub okolic? Potrzebuje kilku porad:)
Autor Wiadomość
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-04-2006, 16:01   

Sorki że w dziale Colt ale czy ktoś coś w Galach niewielką modyfikacją np usunięciem jakiejś rurki poprawił głosik na bardziej burczący? Nie ma to być jakieś dodawanie mocy czy coś ale bardzo podoba mi sie dźwięk jaki wydają Jeep'y takie z 3-4 litrowymi silnikami kiedy dodają gazu :twisted: :twisted: :twisted: :roll:
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
nippo
[Usunięty]

Wysłany: 15-04-2006, 16:33   

heh, zapewne mowisz o cherokee 4,2 litra? posluchaj 5,7 HEMI jak wchodzi pod ostra gore :)

a tak na serio, to one wydaje taki dzwiek z dwoch powodow:

pierwszy to konktrukcja silnika min, ilosc cylindow/pojemnosc a takze mapa zaplonu i kontrukcja dolotu
drugi to jego umieszczenie - wzdluzne, przez co czestym dzwiekiem jest dzwiek huczacego wielkiego wentylatora chlodnicy na wale o ile nie sa elektryczne oczywiscie

w misku poprzez wyjecie rury z filtra (colt) uzyskasz dzwiek w miare glosny, ale bez przesady, z warczacym lekkim basem w kabinie, jedna nie majacy nic wpolnego z amerykanskim V6 czy 8.

nie wiem czy w galancie to sie sprawdza ale sproboj wyjac rure doprowadzajaca powietrze do filtra, jak nie zadziala to zalozysz :) aha, testy przeprowadzaj na obciazonym silniku na drodze, bo na postoju to nawet jak wkrecisz nie uslyszysz, poniewaz ten dzwiek jest dudnieniem "pokreconego" powietrza ktore jest zasysane z duza predkoscia do filtra, dlatego musisz obciazyc silnik.


pozdrawiam i Wesolych swiat
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-04-2006, 16:42   

Tak idzie tu o dźwięk z cherokee ostatnio mijał mnie taki wypas i aż mi ciarki po plecać przeszły jak go usłyszałem. Wracając do tematu (mod. nie śpi :roll: ) Fakt wychodzi mi jakaś rura z obudowy filtra zobacze po wyjęciu jak bedzie pracoweł tylko jaki wtedy bedzie dostawał powietrze? coś było pisane że to dolot ciepłego powietrza a nie zimnego ale sie moge mylić.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
nippo
[Usunięty]

Wysłany: 15-04-2006, 17:02   

nieeeee, nie nie...

chodzi o rure ktora doprowadza powietrze do filtra, najczesciej zaczyna sie ona w przedniej czesci auta tam gdzie moze latwo lapac swierze powietrze i doprowadza je o filtra. Jak ja wyjmiesz to silnik bedzie czerpal to powietrze ktore jest po maska - czyli cieplejsze do tego bedzie ono mialo wieksze tetnienia i zawirowania przez co moze sie zmienic charakterystyka silnika :( wkoncu inżynierowie mitsu nie nadarmo sie tyle uczyli. No ale czego to sie nie robi dla ladnego brzmienia :twisted:

Nie wyjmuj czasem tej, ktora wchodzi do silnika.


Co do brzmienia auta, to wydech tez wiele robi, mimo ze na pierwszy "rzut ucha" tego nie slychac. I NIE chodzi mi wcale o efekt jaki uzyskamy z tylu auta tylko wlasnie pod maska.

co do ciarek :) to widziales nowego cherokee SRT8??

http://www.canadiandriver...lf/06gcsrt8.htm

420KM 6,1 litra i co najdziwniejsze rozrzad OHV :?: 0-100km/h 4,8 sek przy masie 2,2 tony

a tu filmik 0-100mph

http://videos.streetfire....D041F180E1B.htm

PS. troche OT sie zrobil

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez nippo 15-04-2006, 17:08, w całości zmieniany 7 razy  
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-04-2006, 17:09   

Starsze Miśki takie jak mój nie mają dolotu zimnego powietrza ponad silnikien z łapaczem z przody no i nie mam oczywiści zamiaru odkręcać niczego co dochodzi do silnika :) Obudowa od tego filtra ma przewód biegnący dołem lewą str i chyba jakiś otwór całkiem z lewej nie powiem dokładnie bo nie pamietam a misiek w naprawie.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
nippo
[Usunięty]

Wysłany: 15-04-2006, 17:14   

skoro tak to chyba tylko stozek pozostal, ale najpierw sprawdz czy cos da :) bo kiedys mialem francuskie auto :) i nie pomoglo mu nic, nawet calkowite wymontowanie filtra nie zmienilo brzmienia :?

pozdrawiam
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-04-2006, 17:22   

Dziaki ale nie miałem zamiaru zakładać stożka bo dla przekonania sie czy zmieni sie czy nie wydawanie iluś tam zł nie ma sensu (no chyba że pożyczony na chwile) lepiej wpakować to w lepsze inne podzespoły. A te co jakiś czas w Miśka wieku należy zapodawać. Pozdro

[ Dodano: 15-04-2006, 17:24 ]
Co do tego nowego auta to jak wszystkie nowe terenówki za okrągły takim samochodom to nie prztstoi :) Te starsze cherokee wyglądały lepiej ale to tylko moje zdanie co do mocy i osiągów to fakt imponujące.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
Ostatnio zmieniony przez Maciek 15-04-2006, 17:25, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
nippo
[Usunięty]

Wysłany: 15-04-2006, 17:29   

no tez mi oto chodzilo, zeby sprawdzic najpierw czy stozek cos da (pozyczyc), bo bez sensu kupowac.

co do cherokee to wiem, zgadzam sie, dla mnie najlepszym modelem byl ten 99-04 zdajsie

http://www.wjjeeps.com/custom/2004_wg_stealth.jpg

o ile nowy cherokee w wersji srt8 jeszcze jest znosny o tyle standard to totalna porazka, wyglada jak renegade (wrangler) jeep

pozdrawiam
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-04-2006, 17:45   

Dokładnie ten z fotki ale ciiii bo sie OT zrobiło i zaraz nam po punkcie na - przybędzie.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 15-04-2006, 17:56   

nippo napisał/a:
wersji srt8 jeszcze jest znosny o tyle standard to totalna porazka, wyglada jak renegade (wrangler) jeep


Maciek jezeli to byl ten z fotki, to najprawdopodobniej trafiles na najbardziej wypasionego Cheerocke w polsce (many wpakowal naprawde MNOSTWO kasy w system naglasniajacy - Zapytaj sie Zachara, on zna wlasciciela, gosc podobno jest niezle dziany, i w aucie ma zamontowany najlepszy sprzet jaki moze byc . )
wiec Nippo nie jest to jakis tam standart ;)
 
 
nippo
[Usunięty]

Wysłany: 15-04-2006, 18:54   

ale oco chodzi?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24332
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 18-04-2006, 10:38   

Maciek napisał/a:
Sorki że w dziale Colt ale czy ktoś coś w Galach niewielką modyfikacją np usunięciem jakiejś rurki poprawił głosik na bardziej burczący?

Zrób dziurę w tłumiku - np. w rurze między środkowym a końcowym tłumikiem.
Minutka pracy z wiertarką.
 
 
slo_mo
[Usunięty]

Wysłany: 18-04-2006, 20:38   

Krzyzak napisał/a:
Maciek napisał/a:
Sorki że w dziale Colt ale czy ktoś coś w Galach niewielką modyfikacją np usunięciem jakiejś rurki poprawił głosik na bardziej burczący?

Zrób dziurę w tłumiku - np. w rurze między środkowym a końcowym tłumikiem.
Minutka pracy z wiertarką.


No tak, czekałem aż ktoś w końcu zaproponuje dziurawienie wydechu :wink: :D
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 18-04-2006, 21:05   

A rdza i kwasowy oddech po spalinach gazowych zrobią swoje :)
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-04-2006, 07:54   

Maciek zmień Gala na Pajero z benzynowym V6 3000ccm myślę że ten dźwięk ci wystarczy. :twisted:
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez wichura1 19-04-2006, 07:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.