Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Pomaranczowa kontrolka poziomu oleju
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-11-2009, 17:35   

wujo075, w misce olejowej, od strony koła przedniego prawego, dosyc spory, nie da sie niezauwazyc.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
seir 
Mitsumaniak

Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 557
Skąd: Wr
Wysłany: 16-11-2009, 20:01   

Przy misce jest czujnik ciśnienia. W misce gdzieś powinien być czujnik położenia. U mnie też zapala się i nie chce zgasnąć mimo, że poziom jest dobry...
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 17-11-2009, 17:47   

seir napisał/a:
Przy misce jest czujnik ciśnienia. W misce gdzieś powinien być czujnik położenia


A nie na odwrót??? Tzn czujnik ciśnienia oleju jest gdzieś na magistrali olejowej za filtrem?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
seir 
Mitsumaniak

Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 557
Skąd: Wr
Wysłany: 17-11-2009, 18:33   

Mechanik mi wymianiał czujnik i z tego co widziałem był on w pobliżu rozrządu/miski olejowej. Dochodzi do niego jeden kabelek.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 20-11-2009, 22:26   

W 2.5V6 jest powyzej miski olejowej, nad rolkami pasków klimy i alternatora. W tych okolicach.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 21-11-2009, 22:21   

swinks_UK napisał/a:
W 2.5V6 jest powyzej miski olejowej, nad rolkami pasków klimy i alternatora. W tych okolicach.


Zgadza sie, bo w manualu strona 11B-30, sa pokazane wiązki i idzie w tamtą okolice wiazka od ciśnienia pompy wspomagania, wiązka od ciśnienia oleju oraz zwał jak zwał" thermo swich connector"

Na dole w misce jest tylko czujnik poziomy oleju na 100% który jest połączony z przekaźnikiem.

Pozdr
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
azaki 
Nowy Forumowicz

Auto: Gal 2.0 16V Sport Edit.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 14
Skąd: Poznań
Wysłany: 08-12-2009, 22:05   

Witam, jestem nowy na tym forum, bo i niedawno stałem sie szczęśliwym właścicielem Galanta. Trapi mnie własnie ta zapalająca sie kontrolka o której TU mowa, czy fakt, że Ona się zapala może być sygnałem, ze auto pożera olej??
Nie znam się kompletnie na motoryzacji... prosze mnie nie bić jesli pytanie jest głupie.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 08-12-2009, 22:14   

azaki,
sprwadz poziom oleju , jesli jest poniżej minimum to ma prawo sie zapalić.
A czy "żre" olej to trzeba spradzić, dolać np do max ptzrjechać z 1000km i sprwdzić poziom, jesli ubyło to pali olej, ale moga być też nieszczelności w silniku którymi gubi olej.
Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
azaki 
Nowy Forumowicz

Auto: Gal 2.0 16V Sport Edit.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 14
Skąd: Poznań
Wysłany: 08-12-2009, 22:27   

Dzięki za miłe przywitanie... no sie nie spodziewałem. :)
No i dziekuje za rade, zastosuje.
Silnik suchy, wiec bokiem pewnie nie ucieka. Co prawda to nowy nabytek, 1000 jeszcze nie przejechałem... ale mam nadzieje, że wymiana oleju i uzupełnienie do pełna pomoże.
Jeszcze raz dziekuje.
 
 
seir 
Mitsumaniak

Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 557
Skąd: Wr
Wysłany: 09-12-2009, 09:08   

U mnie problem nadal występuje. Zmieniłem olej (azaki, polecam Ci też to spróbować. Zalej 4 litry np. oleju Mobil i jeszcze dokup 1 litr na dolewki) i zmieniłem filtr i nadal kontrolka nie gaśnie... Wkrótce wybieram się do elektryka i chętnie wydrukowałbym mu tą część mauala. Możecie podać jak się nazywa plik, w którym jest akurat info o tym?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 10-12-2009, 21:58   

Rozdział 11 w maualu, strona 30 (11b-30) dotycząca silnika 6A13
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.