[EA5A/W 2.5] Pomaranczowa kontrolka poziomu oleju |
Autor |
Wiadomość |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 15-11-2009, 17:35
|
|
|
wujo075, w misce olejowej, od strony koła przedniego prawego, dosyc spory, nie da sie niezauwazyc. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
seir
Mitsumaniak
Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 557 Skąd: Wr
|
Wysłany: 16-11-2009, 20:01
|
|
|
Przy misce jest czujnik ciśnienia. W misce gdzieś powinien być czujnik położenia. U mnie też zapala się i nie chce zgasnąć mimo, że poziom jest dobry... |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 17-11-2009, 17:47
|
|
|
seir napisał/a: | Przy misce jest czujnik ciśnienia. W misce gdzieś powinien być czujnik położenia |
A nie na odwrót??? Tzn czujnik ciśnienia oleju jest gdzieś na magistrali olejowej za filtrem? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
seir
Mitsumaniak
Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 557 Skąd: Wr
|
Wysłany: 17-11-2009, 18:33
|
|
|
Mechanik mi wymianiał czujnik i z tego co widziałem był on w pobliżu rozrządu/miski olejowej. Dochodzi do niego jeden kabelek. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 20-11-2009, 22:26
|
|
|
W 2.5V6 jest powyzej miski olejowej, nad rolkami pasków klimy i alternatora. W tych okolicach. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 21-11-2009, 22:21
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | W 2.5V6 jest powyzej miski olejowej, nad rolkami pasków klimy i alternatora. W tych okolicach. |
Zgadza sie, bo w manualu strona 11B-30, sa pokazane wiązki i idzie w tamtą okolice wiazka od ciśnienia pompy wspomagania, wiązka od ciśnienia oleju oraz zwał jak zwał" thermo swich connector"
Na dole w misce jest tylko czujnik poziomy oleju na 100% który jest połączony z przekaźnikiem.
Pozdr |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
azaki
Nowy Forumowicz
Auto: Gal 2.0 16V Sport Edit.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 14 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 08-12-2009, 22:05
|
|
|
Witam, jestem nowy na tym forum, bo i niedawno stałem sie szczęśliwym właścicielem Galanta. Trapi mnie własnie ta zapalająca sie kontrolka o której TU mowa, czy fakt, że Ona się zapala może być sygnałem, ze auto pożera olej??
Nie znam się kompletnie na motoryzacji... prosze mnie nie bić jesli pytanie jest głupie. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 08-12-2009, 22:14
|
|
|
azaki,
sprwadz poziom oleju , jesli jest poniżej minimum to ma prawo sie zapalić.
A czy "żre" olej to trzeba spradzić, dolać np do max ptzrjechać z 1000km i sprwdzić poziom, jesli ubyło to pali olej, ale moga być też nieszczelności w silniku którymi gubi olej.
Pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
azaki
Nowy Forumowicz
Auto: Gal 2.0 16V Sport Edit.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 14 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 08-12-2009, 22:27
|
|
|
Dzięki za miłe przywitanie... no sie nie spodziewałem.
No i dziekuje za rade, zastosuje.
Silnik suchy, wiec bokiem pewnie nie ucieka. Co prawda to nowy nabytek, 1000 jeszcze nie przejechałem... ale mam nadzieje, że wymiana oleju i uzupełnienie do pełna pomoże.
Jeszcze raz dziekuje. |
|
|
|
 |
seir
Mitsumaniak
Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 557 Skąd: Wr
|
Wysłany: 09-12-2009, 09:08
|
|
|
U mnie problem nadal występuje. Zmieniłem olej (azaki, polecam Ci też to spróbować. Zalej 4 litry np. oleju Mobil i jeszcze dokup 1 litr na dolewki) i zmieniłem filtr i nadal kontrolka nie gaśnie... Wkrótce wybieram się do elektryka i chętnie wydrukowałbym mu tą część mauala. Możecie podać jak się nazywa plik, w którym jest akurat info o tym? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 10-12-2009, 21:58
|
|
|
Rozdział 11 w maualu, strona 30 (11b-30) dotycząca silnika 6A13 |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|