Platynki do 2.4 GDI czy to prawda?? |
Autor |
Wiadomość |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 16-12-2007, 08:00
|
|
|
Oj Qoolarz, Qoolarz... wszystko masz tu:
http://www.mitsubishi-gra...ghlight=#220263
Musisz znaleźć coś podobnego... |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
bokciu [Usunięty]
|
Wysłany: 16-12-2007, 11:29
|
|
|
Qoolarz napisał/a: | Serwis wyczyscil mi przy okazji przepustnice .. zupelnie inne auto:P |
No wlasnie...jak oni to robia?Demontuja ja i czyszcza mechanicznie jakos ?Czy po prostu pryskaja na zapalonym motorze na nią specjalnym srodkiem do momentu zmycia nagaru?
pozdr. |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 16-12-2007, 13:01
|
|
|
Zależy jak im się chce - jedni jak idą na łatwiznę to spryskają bez wyciągania ale to słabo działa - lepiej wymontować i porządnie wyczyścić. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
bokciu [Usunięty]
|
Wysłany: 16-12-2007, 13:45
|
|
|
saphire napisał/a: | lepiej wymontować i porządnie wyczyścić. |
no tak,tylko czy nie trzeba zaopatrzyc sie w tym przypadku w nowa uszczelke czy mozna wykorzystac stara?Przeprowadzalem juz kiedys w mazdzie 626 taki zabieg i byl problem ,bo stara uszczelka po wymontowaniu po prostu sie potargala(papierowa). |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 16-12-2007, 14:14
|
|
|
Dla ,,bezpieczności'' lepiej mieć uszczelkę - czasem się porwie a czasem nie. Zależy czy się fest poprzyklejała czy nie. Awaryjnie zawsze przecież można taką dociąć z odpowiednio grubego papieru - kiedyś w trasie za granicą za czasów demoludów pod gaźnik tak z kumplem robiliśmy uszczelkę z jakiegoś burego kawałka pakowego tekturo-papieru wycięliśmy odpowiedni kształt i zwilżyli odrobiną oleju i parę lat tak jeździła |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Qoolarz [Usunięty]
|
Wysłany: 16-12-2007, 14:47
|
|
|
Kolego dzieki za ten news z tym kluczem... jak juz pisalem jestem w trakcie czytania nesoow na forum wiec stad te dublety
Nie wiem jak czyszcza przepustnice bo czekalem w poczekaln:/
Ale znajac prace serwisow jest tak jak opisal wyzej jeden kolega ... pryskaja sprajem czyszczacym i tyle... Nastepnym razem tez wykrece cala i wyczyszcze sam:) |
|
|
|
 |
sibol [Usunięty]
|
Wysłany: 11-05-2008, 22:13
|
|
|
Dorzuce jeszcze do tego tematu cos co znalazlem na stronce NGK:
http://www.ngk.com/results_app.asp?AAIA=1356678
I przyznam szczerze, iz jestem zdziwiony ze serwis wcale nie wymienia swieczek na IFR... tylko na te BKR...
NGK V-power spark plug 6953 BKR5E-11 .044" SOHC
(Original Equipment Manufacturer, and/or Original Equipment Service Part)
Co wy na to? |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 11-05-2008, 22:56
|
|
|
Bo na tej stronie co znalazłeś chodzi o amerykańskiego Gala ze zwykłym rzędowym silnikiem SOHC 2.4, różnica istotna.
Silnik GDI jest DOHC... |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
sibol [Usunięty]
|
Wysłany: 11-05-2008, 23:00
|
|
|
Make: MITSUBISHI
Model: GALANT
Year: 1999
Engine: L4 - 2.4L - FI - 4G64
o ile sie nie myle oznacza wlasnie GDI |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 12-05-2008, 09:46
|
|
|
No właśnie się mylisz
Amerykańskie strony nie uwzględniają silników na Europę i JP. Galanty amerykańskie miały dwa rodzaje silników: 3.0 i 2.4. Ten drugi to właśnie wspomniany przez ciebie. Mimo tego samego oznaczenia (4G64, bo ten sam blok silnika), silnik ten różni się głowicą, osprzętem i układem zapłonowym (2x fajki i 2x fajkocewki na przemian).
W Europie stosowano benzynowe: 4-cyl 2.0 i 2.4GDI oraz 2.5V6; a Azji szły dodatkowo 1.8 GDI; 2.0 GDI i 2.5V6 TT, natomiast nie stosowano zwykłego 2.0. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
sibol [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2008, 10:53
|
|
|
hmmm....dobrze wiedziec |
|
|
|
 |
|