Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Platynki do 2.4 GDI czy to prawda??
Autor Wiadomość
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 16-12-2007, 08:00   

Oj Qoolarz, Qoolarz... wszystko masz tu:
http://www.mitsubishi-gra...ghlight=#220263
Musisz znaleźć coś podobnego...
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
bokciu
[Usunięty]

Wysłany: 16-12-2007, 11:29   

Qoolarz napisał/a:
Serwis wyczyscil mi przy okazji przepustnice .. zupelnie inne auto:P

No wlasnie...jak oni to robia?Demontuja ja i czyszcza mechanicznie jakos ?Czy po prostu pryskaja na zapalonym motorze na nią specjalnym srodkiem do momentu zmycia nagaru?

pozdr.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 16-12-2007, 13:01   

Zależy jak im się chce - jedni jak idą na łatwiznę to spryskają bez wyciągania ale to słabo działa - lepiej wymontować i porządnie wyczyścić.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
bokciu
[Usunięty]

Wysłany: 16-12-2007, 13:45   

saphire napisał/a:
lepiej wymontować i porządnie wyczyścić.

no tak,tylko czy nie trzeba zaopatrzyc sie w tym przypadku w nowa uszczelke czy mozna wykorzystac stara?Przeprowadzalem juz kiedys w mazdzie 626 taki zabieg i byl problem ,bo stara uszczelka po wymontowaniu po prostu sie potargala(papierowa).
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 16-12-2007, 14:14   

Dla ,,bezpieczności'' lepiej mieć uszczelkę - czasem się porwie a czasem nie. Zależy czy się fest poprzyklejała czy nie. Awaryjnie zawsze przecież można taką dociąć z odpowiednio grubego papieru - kiedyś w trasie za granicą za czasów demoludów pod gaźnik tak z kumplem robiliśmy uszczelkę z jakiegoś burego kawałka pakowego tekturo-papieru wycięliśmy odpowiedni kształt i zwilżyli odrobiną oleju i parę lat tak jeździła :-)
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Qoolarz
[Usunięty]

Wysłany: 16-12-2007, 14:47   

Kolego dzieki za ten news z tym kluczem... jak juz pisalem jestem w trakcie czytania nesoow na forum wiec stad te dublety :P

Nie wiem jak czyszcza przepustnice bo czekalem w poczekaln:/

Ale znajac prace serwisow jest tak jak opisal wyzej jeden kolega ... pryskaja sprajem czyszczacym i tyle... Nastepnym razem tez wykrece cala i wyczyszcze sam:)
 
 
sibol
[Usunięty]

Wysłany: 11-05-2008, 22:13   

Dorzuce jeszcze do tego tematu cos co znalazlem na stronce NGK:
http://www.ngk.com/results_app.asp?AAIA=1356678

I przyznam szczerze, iz jestem zdziwiony ze serwis wcale nie wymienia swieczek na IFR... tylko na te BKR...

NGK V-power spark plug 6953 BKR5E-11 .044" SOHC
(Original Equipment Manufacturer, and/or Original Equipment Service Part)

Co wy na to?
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 11-05-2008, 22:56   

Bo na tej stronie co znalazłeś chodzi o amerykańskiego Gala ze zwykłym rzędowym silnikiem SOHC 2.4, różnica istotna.
Silnik GDI jest DOHC...
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
sibol
[Usunięty]

Wysłany: 11-05-2008, 23:00   

Make: MITSUBISHI
Model: GALANT
Year: 1999
Engine: L4 - 2.4L - FI - 4G64

o ile sie nie myle oznacza wlasnie GDI :)
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 12-05-2008, 09:46   

No właśnie się mylisz :P
Amerykańskie strony nie uwzględniają silników na Europę i JP. Galanty amerykańskie miały dwa rodzaje silników: 3.0 i 2.4. Ten drugi to właśnie wspomniany przez ciebie. Mimo tego samego oznaczenia (4G64, bo ten sam blok silnika), silnik ten różni się głowicą, osprzętem i układem zapłonowym (2x fajki i 2x fajkocewki na przemian).
W Europie stosowano benzynowe: 4-cyl 2.0 i 2.4GDI oraz 2.5V6; a Azji szły dodatkowo 1.8 GDI; 2.0 GDI i 2.5V6 TT, natomiast nie stosowano zwykłego 2.0.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
sibol
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2008, 10:53   

hmmm....dobrze wiedziec :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.