 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
zapalajaca sie kontrolka od silnika , brak mocy. |
Autor |
Wiadomość |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 16-01-2008, 16:27
|
|
|
99,99999999% - albo siłownik kuleje, albo TPS |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
lewy170 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-01-2008, 16:37
|
|
|
sory ze pytam.jakie to sa koszty regeneracji przepustnicy i co to jest ten silownik i TPS.z gory dzieki.zapomnialem dodac ze kolega czyscil przepustnice i teraz obroty skacza raz maja 500 lub 1500? |
|
|
|
 |
xerss
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Space Star 1.9 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 1 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 09-02-2010, 09:42
|
|
|
Witam
W moim Miśku (SS 1.9 Did) po raz drugi zapaliła się kontrolka CE. Poprzednio był to problem pękniętej rurki (harmonijki) przy zaworze EGR. Po wymianie wszystko bylo OK... przez pół roku. Teraz obawiam się, że może być ten sam problem, a szkopół w tym, że ten łącznik kosztuje 380zł! do nabycia tylko w serwisie. Czy ktoś miał może podobny problem i czy można go jakoś obejść "domowymi sposobami" (np. dorobić, zastąpić tę nieszczęsną harmonijkę - w końcy to tylko kawałek rurki) |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 09-02-2010, 10:32
|
|
|
xerss napisał/a: | Poprzednio był to problem pękniętej rurki (harmonijki) przy zaworze EGR. Po wymianie wszystko bylo OK... przez pół roku. | Nie sądzę żeby ten element był tak mało trwały. Musiał być wcześniej uszkodzony lub już mocno zużyty, albo jest tam obok coś co cały czas go uszkadza. Obstawiam że będzie to jakaś inna awaria.
xerss napisał/a: | Teraz obawiam się, że może być ten sam problem, a szkopół w tym, że ten łącznik kosztuje 380zł! do nabycia tylko w serwisie. | I w częściach używanych. Np. u kolegi o nicku futrzany. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
|
|