Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
zapalajaca sie kontrolka od silnika , brak mocy.
Autor Wiadomość
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 16-01-2008, 16:27   

99,99999999% - albo siłownik kuleje, albo TPS
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
lewy170
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2008, 16:37   

sory ze pytam.jakie to sa koszty regeneracji przepustnicy i co to jest ten silownik i TPS.z gory dzieki.zapomnialem dodac ze kolega czyscil przepustnice i teraz obroty skacza raz maja 500 lub 1500?
 
 
xerss 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Space Star 1.9 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 1
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 09-02-2010, 09:42   

Witam
W moim Miśku (SS 1.9 Did) po raz drugi zapaliła się kontrolka CE. Poprzednio był to problem pękniętej rurki (harmonijki) przy zaworze EGR. Po wymianie wszystko bylo OK... przez pół roku. Teraz obawiam się, że może być ten sam problem, a szkopół w tym, że ten łącznik kosztuje 380zł! do nabycia tylko w serwisie. Czy ktoś miał może podobny problem i czy można go jakoś obejść "domowymi sposobami" (np. dorobić, zastąpić tę nieszczęsną harmonijkę - w końcy to tylko kawałek rurki) :(
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 09-02-2010, 10:32   

xerss napisał/a:
Poprzednio był to problem pękniętej rurki (harmonijki) przy zaworze EGR. Po wymianie wszystko bylo OK... przez pół roku.
Nie sądzę żeby ten element był tak mało trwały. Musiał być wcześniej uszkodzony lub już mocno zużyty, albo jest tam obok coś co cały czas go uszkadza. Obstawiam że będzie to jakaś inna awaria.
xerss napisał/a:
Teraz obawiam się, że może być ten sam problem, a szkopół w tym, że ten łącznik kosztuje 380zł! do nabycia tylko w serwisie.
I w częściach używanych. Np. u kolegi o nicku futrzany.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.