 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Świece |
Autor |
Wiadomość |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 27-03-2006, 13:26
|
|
|
Otoz:
Stanley robi swietne cienkoscienne nasadki, jednak za grube do GDi.
Pro nasadki do swiec maja silny magnes wewnatrz, wiec wyjecie swiecy nie stanowi problemu, a dluga przedluzka wystaje z kanalu na jakies 3 cm .....
AdamS - w 4g63 sohc wykrecisz swiece dowolna nasadka bez zadnego stresu......byle przyzwiota, zeby nie pekla na pierwszej |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-03-2006, 13:58
|
|
|
Nasadki bez magnesu mają w środku gumowy pierścień którym świecę można spokojnie wyciągnąć... Przynajmniej powinny mieć... |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2006, 14:00
|
|
|
Bartek napisał/a: | AdamS - w 4g63 sohc wykrecisz swiece dowolna nasadka bez zadnego stresu......byle przyzwiota, zeby nie pekla na pierwszej |
ja mialem akurat taki co go nie moglem wsadzic wiec chyba mam pecha |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 28-03-2006, 20:50
|
|
|
Świece wymienione na takie same NGK BPR6ES też made in Japan ale jest jedno co je różni to 4 symbolowy napis na samej nakrętce tj tej czesci za którą sie przykręca. Na starych było M1ZC a na nowych M1XB może ktoś wie o co chodzi?
A tak na marginesie co jeśli to nie świeca była uszkodzona nie przewody NW.
Co dalej sprawdzać czy to co daje prąd (cewka) lub to co rozdziela (palec?) moze nie dawać na 1 gar?
[ Dodano: 30-03-2006, 21:16 ]
Widze ze nikt nie wie co to za oznaczenia ale co do świec ich wymiana pomogła o tyle ze chyba troche silnik równiej działa. Dziś rano znów prawdopodobnie nie palił na 1 gar może problem nie jest z ukł elektrycznym (zapłon swiece kable) tylko z czymś w silniku np tłok albo pierścień. Objaw krutkotrwały po minucie czy dwuch silnik przestaje sie ksztusić jakby coś trzymało tłok i zaczyna pracować poprawnie.
POMOCY |
_________________ Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 |
Ostatnio zmieniony przez Maciek 28-03-2006, 21:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 06-04-2006, 08:51
|
|
|
Witam
Powracam do tematu, gdzieś było o zielonych świeach w carismie GDI. Ja wczoraj wykreciełm swoje zwykłym kluczem rurkowym za 10zł. I co sie okzało...
Stojac przed samochodem zaczałem od lewej, pierwsze dwie były lekko mokre od oleju tzn ostania bardziej, na swiecach był czarny nalot. Kolejne dwie były już suche, tez miały czarny nalot. Nie były za bardzo obklejone nagarem.Ogólnie ich stan wizualny z zewnatrz nie był najlepszy, takie lekoo skorodowane, ogólnie nieładne. Przerwa na kazdej wynosiła około 0,65mm. Wkreciłem je ponownie w odwrotnej kolejności tzn pozamiaeniałem kazda w inny cylinder. Zastanwaiam sie dlaczego 2 pierwsze były mokre od oleju??? Czy sa już zajechane i przepuszczaja cisnienie?
czyżby nie byłu wymienione?Obecnie mam 125 tyś km i sam nie wiem co dalej z tym zrobić.Nie mam problmów z odpaleniem, tylko z falującymi obrotami, silnik nie chodzi tak ładnie jak wczesniej ale to moze być wina paliwa jak widomo. Szkoda ze nie miałem aparatu, bo byłoby jasniej..
Prtoszę o wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
PS. Dodam ze świece to NGK IR IZFR6B (made in japan) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
Ostatnio zmieniony przez Marcino 06-04-2006, 10:15, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 06-04-2006, 09:41
|
|
|
Świece powinny być wymienione przy 90tyś razem z rozrzadem ale pewnie nikt tego nie zrobił bo świeczki to 300zł. Co do oleju to się nie wypowiadam bo są lepsi fachowcy na forum. |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
|
|