Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Upgrade reflektorów do Gala
Autor Wiadomość
zenkov
[Usunięty]

Wysłany: 19-02-2008, 16:55   

Siema
Ja mam z tyłu założone http://cgi.ebay.com/ebaym...sspagenameZWDVW
jak narazie policaje sie nie czepiaja a po za tym kierunek na czerwona miga :D
A wogóle mamy pojebane prawo jak i rządzących.
 
 
Wiktor 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 V6, 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 331
Skąd: Kielce
Wysłany: 19-02-2008, 17:22   

witam

wie ktos cos wiecej na temat tego galanta w wersji tajwańskiej??? pierwszy raz cos takiego na oczy widze
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 19-02-2008, 19:32   

zenkov: no to długo się nie pocieszysz czerwonymi kierunkami. W całej Europie są wymagane pomarańczowe/żółte kierunki. Ja mam takie lampy w moim VR4 i musiałem je przerabiać na pomarańczowo, bo inaczej bym mili nie zrobił jakbym był haltowany przez policję.
marcino: na szczęście w UK możesz przerabiać lampy, ważne, by potem przeszły przegląd, czyli spełniały normy i były szczelne.
cuuube: w tych tajwańskich lampach nie ma tylnego przeciwmgielnego, tak jak w japońskich, więc albo rzeźba i wycinanie dodatkowego otworu na żarówkę, albo w zderzaku światełko. Nawiasem mówiąc to bardzo zastanawiające, dlaczego takie kraje jak Japonia, gdzie mgły występują znacznie częściej niż gdziekolwiek indziej, i są znacznie gęstsze, nie stosują tych świateł :doubt: . Pewnie mieli badania i wyszło im, że te światła g***no pomagają, a bardziej oślepiają pojazd jadący z tyłu.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 19-02-2008, 21:55   

Ja tam sie czaje na ksenon z przodu.... no i ringi jak w BMW mi sie podobaja ale cholerstwo drogie i troche zbawy zeby je wsadzić.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 20-02-2008, 00:28   

swinks_UK napisał/a:
w tych tajwańskich lampach nie ma tylnego przeciwmgielnego
tego jestem swiadom sadze ze daloby rade rozwiazac jakos ten problem albo otworkiem jak piszesz albo moze zaroweczka z dwoma wloknami ....hmmmm
strasznie mi sie podobaja takie lampki nie widzialem tam cen na te cuda a w Polsce kazdy milczy na ten temat
nooo soczewki z ksenonem tez sadze ze bylyby SI :twisted:
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 20-02-2008, 13:11   

Lepiej otworek na osobny slot. Dość prosta sprawa, poza tym wygląda i tak jak profesjonal. Tylko dobrze minimalnie ją odsunąć od zwykłych drogowych. Bo jak zrobisz na jednej żarówce, to przeciwmgielne mogą być brane za stopy. Zresztą nie wiem, czy w ogóle rozwiązania prawne pozwalają na takie łączenie.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.