 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Upgrade reflektorów do Gala |
Autor |
Wiadomość |
zenkov [Usunięty]
|
Wysłany: 19-02-2008, 16:55
|
|
|
Siema
Ja mam z tyłu założone http://cgi.ebay.com/ebaym...sspagenameZWDVW
jak narazie policaje sie nie czepiaja a po za tym kierunek na czerwona miga
A wogóle mamy pojebane prawo jak i rządzących. |
|
|
|
 |
Wiktor
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6, 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 331 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 19-02-2008, 17:22
|
|
|
witam
wie ktos cos wiecej na temat tego galanta w wersji tajwańskiej??? pierwszy raz cos takiego na oczy widze |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 19-02-2008, 19:32
|
|
|
zenkov: no to długo się nie pocieszysz czerwonymi kierunkami. W całej Europie są wymagane pomarańczowe/żółte kierunki. Ja mam takie lampy w moim VR4 i musiałem je przerabiać na pomarańczowo, bo inaczej bym mili nie zrobił jakbym był haltowany przez policję.
marcino: na szczęście w UK możesz przerabiać lampy, ważne, by potem przeszły przegląd, czyli spełniały normy i były szczelne.
cuuube: w tych tajwańskich lampach nie ma tylnego przeciwmgielnego, tak jak w japońskich, więc albo rzeźba i wycinanie dodatkowego otworu na żarówkę, albo w zderzaku światełko. Nawiasem mówiąc to bardzo zastanawiające, dlaczego takie kraje jak Japonia, gdzie mgły występują znacznie częściej niż gdziekolwiek indziej, i są znacznie gęstsze, nie stosują tych świateł . Pewnie mieli badania i wyszło im, że te światła g***no pomagają, a bardziej oślepiają pojazd jadący z tyłu. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 19-02-2008, 21:55
|
|
|
Ja tam sie czaje na ksenon z przodu.... no i ringi jak w BMW mi sie podobaja ale cholerstwo drogie i troche zbawy zeby je wsadzić. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
cuuube [Usunięty]
|
Wysłany: 20-02-2008, 00:28
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | w tych tajwańskich lampach nie ma tylnego przeciwmgielnego | tego jestem swiadom sadze ze daloby rade rozwiazac jakos ten problem albo otworkiem jak piszesz albo moze zaroweczka z dwoma wloknami ....hmmmm
strasznie mi sie podobaja takie lampki nie widzialem tam cen na te cuda a w Polsce kazdy milczy na ten temat
nooo soczewki z ksenonem tez sadze ze bylyby SI |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 20-02-2008, 13:11
|
|
|
Lepiej otworek na osobny slot. Dość prosta sprawa, poza tym wygląda i tak jak profesjonal. Tylko dobrze minimalnie ją odsunąć od zwykłych drogowych. Bo jak zrobisz na jednej żarówce, to przeciwmgielne mogą być brane za stopy. Zresztą nie wiem, czy w ogóle rozwiązania prawne pozwalają na takie łączenie. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
|
|