 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Jaki pasek razrządu najlepiej kupic do Mitsubishi |
Autor |
Wiadomość |
conti64 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-03-2008, 19:52
|
|
|
Kolega kiepuczi zaleca Gates ale produkowanego np. w USA, ja skłaniałbym się w kierunku MITSUBOSHI. |
|
|
|
 |
gal18 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-04-2008, 16:15
|
|
|
Nie chcę nikogo straszyć, ale mój znajomy mechanik najwięcej silników naprawiał po zerwaniu CONTITECHA
Ja polecałbym Mitsuboshi lub Gates |
|
|
|
 |
conti64 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-04-2008, 16:20
|
|
|
Propozycja dla admina, a może założyć ankietę |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 06-04-2008, 13:52
|
|
|
Kupiłem pasek SUN (Accent 1.5 12v G4EB, nie mylić z 4G15) - hurtownia JC cena 130 PLN
"Original toot profiles providing optimum performance for an extensive range of Japanese engines" - zobaczymy jak się zgra z koreańskim silnikiem |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 06-04-2008, 15:18
|
|
|
e-gen napisał/a: | Kupiłem pasek SUN (Accent 1.5 12v G4EB, nie mylić z 4G15) - hurtownia JC cena 130 PLN |
mam nadzieje Bartku, ze nie bedziesz zly, ale pasek Sun do Colta 4G15 kupilem od Japaneze za 33 zl - identyczny, jak Twoj... |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 06-04-2008, 15:26
|
|
|
skąd
ale Darek, Koreńczycy przerobili 4G15 i G4CB nie jest kompatybilny z 4G15 (silnik jest odwrócony, troszkę inna wielkość cylindra, głowica z hydrauliczną kompensacją luzów) także - z tego co wiem - paski (i nie tylko)nie są zamienne między 4G15 (92 zęby) a G4EB (110 zębów).
Informacje o 4G15 czerpałem stąd: link
BTW
z Japaneze trudno nawiązać kontakt mailowy |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
|
|