 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
krotkie trasy |
Autor |
Wiadomość |
Bastek77 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-03-2008, 22:45
|
|
|
Właśnie na górze spada szybciej, im niżej tym wolniej. |
|
|
|
 |
lukasz921
Mitsumaniak
Auto: Space Star 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 186 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 15-03-2008, 13:25
|
|
|
W moim przypadku pierwsza cwiartka na górze leci powoli pozniej druga i trzecia cwiartka leci szybko i ostatnia cwiartka leci wolno. Ostatnio nawet sie zaskoczylem spalaniem:
1x350km, 20x3km, i reszta miasto i srednie spalanie wyszlo 6,5 / 100 km
Pozdrawiam
Lukasz921 |
|
|
|
 |
Djinn [Usunięty]
|
Wysłany: 15-03-2008, 18:17
|
|
|
Ja mam tak:
do pracy/domu ok 6 km, prawie bez korków, jednak dużo świateł. Jak jestem na miejscu, wskazówka temp. ląduje w połowie wskazania. Wychodzi na to, że dojeżdżam na niedogrzanym silniku. (LPG włącza mi się po ok 1-1,5km).
Średnio wychodzi 10-12l LPG, nie wiem ile benzyny, tego nie liczę.
Jak włącza mi się "Kubica" to i do 15 pewnie weźmie
Problem w tym że w trasie cięzko mi zejść poniżej 10l, musiałbym jechać 350 km A4 z prędkością 120 km/h Zazwyczaj ta trasa to średnio 140 km/h i spalanie ok 11l.
Sporo, ale cóż ..... i tak taniej niż PB95. |
|
|
|
 |
mrogal [Usunięty]
|
Wysłany: 15-03-2008, 20:44
|
|
|
lukasz921 napisał/a: | W moim przypadku pierwsza cwiartka na górze leci powoli pozniej druga i trzecia cwiartka leci szybko i ostatnia cwiartka leci wolno. Ostatnio nawet sie zaskoczylem spalaniem:
1x350km, 20x3km, i reszta miasto i srednie spalanie wyszlo 6,5 / 100 km
Pozdrawiam
Lukasz921 |
u mnie podobnie pierwsza powoli calkiem, ale to pewnie wina tego ze jest nadtankowane ponad skale odrobine, a potem to juz leci trzecia cwiartka spada w tempie przeokrutnym, z kontrolka rezerwy tez sa jaja |
|
|
|
 |
rydzu25
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 106 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki/Płock
|
Wysłany: 16-03-2008, 11:21
|
|
|
Djinn,
to masz bardzo duże spalanie na gazie ja takie spalanie to miałem jak mi sie poprzestawiał sterownik gazu teraz średnia to około 8l a przedział to od 7l do 9l zależy w jakim cyklu jeżdze, więc proponuje ci odwiedzic jakis serwis z LPg |
_________________
 |
|
|
|
 |
Djinn [Usunięty]
|
Wysłany: 16-03-2008, 21:39
|
|
|
rydzu25 napisał/a: | Djinn,
to masz bardzo duże spalanie na gazie ja takie spalanie to miałem jak mi sie poprzestawiał sterownik gazu teraz średnia to około 8l a przedział to od 7l do 9l zależy w jakim cyklu jeżdze, więc proponuje ci odwiedzic jakis serwis z LPg |
serwis załatwiony, problem w tym, że mam "dojechany" silnik, ciśnienie sprężania ok 9
Efekt taki, że mało mocy więc trzeba więcej mu przydeptać, no i spalanie rośnie .....
Szykuję się do remontu silnika, lub też jego wymiany. Czekam na info od kumpla handlarza, czy przypadkiem na Zachodzie nie znajdzie mi takiego silnika. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 16-03-2008, 21:51
|
|
|
Djinn napisał/a: | roblem w tym że w trasie cięzko mi zejść poniżej 10l, musiałbym jechać 350 km A4 z prędkością 120 km/h Zazwyczaj ta trasa to średnio 140 km/h i spalanie ok 11l. |
Tak soebie czytam, i nie bardzo wierze.... średnio 140 km/h to mozna jechać ale autostrada a nie po polskich drogach. Srednia predkość jest bardzo miarodajna, zawsze sie nam wydaje ze było szybciej, wystraczy mały postój na swiatłach i wsztko idze w dół...
Wylicz dokłądnie ilośc km na dłuzeszej trasie i do tego czas całego odcinka zobacztsz jaka jest średnia. Na 10km expresówka mozna mieć faktycznie średnia 140....:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Djinn [Usunięty]
|
Wysłany: 17-03-2008, 07:02
|
|
|
Liczę to tak:
jezeli przejadę 300km autostrady w czasie ok 2:10 - 2:20 to średnio jakoś tak wychodzi.
Jadę przeważnie 140 km/h, taką prędkość staram się trzymać jak najdłużej. Wiadomo, czasami wolniej, czasami szybciej. |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 17-03-2008, 10:26
|
|
|
Djinn napisał/a: | Jadę przeważnie 140 km/h, | I dlatego masz takie spalanie - pojedz kiedyś 90 to zobaczysz różnice........... |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 17-03-2008, 12:55
|
|
|
dm17 napisał/a: | Djinn napisał/a:
Jadę przeważnie 140 km/h,
I dlatego masz takie spalanie - pojedz kiedyś 90 to zobaczysz różnice........... |
dokładnie ...
Mogę tylko dodać że jak miałem Lancera, ale z silnikiem 1,6 to tą autostradę A4 (z Opola do granicy POL/DE) przejechałem ze średnią prędkości ok 160 km ... spalanie wyszło coś ok 14l/100 km wyszło
... przy normalnej trasie (Opole-Gdańsk) gdzie średnia prędkości wchodziła mi na poziomie coś ok 90 km/h spalanie miałem ok 8l/100 km |
_________________
   
Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V |
|
|
|
 |
Djinn [Usunięty]
|
Wysłany: 17-03-2008, 23:13
|
|
|
dm17 napisał/a: | Djinn napisał/a: | Jadę przeważnie 140 km/h, | I dlatego masz takie spalanie - pojedz kiedyś 90 to zobaczysz różnice........... |
taaaaa...... a spróbuj przejechać 300km po prawie prostej i w miarę płaskiej A4 z prędkością 90 km/h !! |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 03-04-2008, 08:16
|
|
|
Djinn napisał/a: | Liczę to tak:
jezeli przejadę 300km autostrady w czasie ok 2:10 - 2:20 to średnio jakoś tak wychodzi.
Jadę przeważnie 140 km/h, taką prędkość staram się trzymać jak najdłużej. Wiadomo, czasami wolniej, czasami szybciej. |
128,4 ÷ 138 = 133,2 km/h |
|
|
|
 |
Djinn [Usunięty]
|
Wysłany: 03-04-2008, 10:16
|
|
|
Czepiasz się |
|
|
|
 |
Sienek86 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-04-2008, 00:45
|
|
|
Miasto - 8.5- 10 l -> nie kręcę do maxa
Trasa - 6 - 7 l -> 100 - 110 km/h
Średnio ósemkę wciąga... I to tylko jeden trzy |
|
|
|
 |
juar_78
Forumowicz
Auto: MitsubishiLancerKombi2.0 2006
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Posty: 461 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 17-04-2008, 10:01
|
|
|
Ja z swoich obserwacji (Colt C50 1500 benzyna) mogę powiedzieć, że krótkie trasy "wydajnie" podnoszą spalanie. Jak na baku robię głównie trasę do pracy, tj. ok 7 km, nie ma korków ale są światła, silnik w połowie może w 2/3 drogi już nagrzany to spalania łatwo podskakuje do 8. Bywało, że i powyżej. Trochę mnie to smuciło ale za to ucieszyłem się już kilkakrotnie na trasie. Ostatnio Katowice - Krosno tam i powrotem. Jazda różna. Autostradowa obwodnica Krakowa i 140, trochę stania w korku, pozostała dominująca część trasy raczej spokojnie ok. 90 km/h, ale kiedy trzeba było wyprzedzać była i redukcja i wysokie obroty. Spalania wyszło 6,2. Kiedyś Katowice - Wrocław - Katowice autostradą z prędkością 120- 140 km/h (60%) i pozostałe 40 % drogami krajowymi w okolicy Wrocławia wyszło nieco ponad 7.
Owszem dziś w dobie silników tdi to nie są rewelacyjne wyniki (kiedyś jadąc skodą octavią tdi na trasie bez problemu 5 lirów wyszło), ale zważywszy na wiek auta, przebieg (245 tys. km), moc i wielkość (w końcu to nie np. punto z silnikiem 1100) nie ma powodów do narzekania. |
|
|
|
 |
|
|