Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi Lancer EVO X vs BMW 135i

Który wybieracie ??
BMW 135i
4%
 4%  [ 3 ]
Mitsubishi Lancer EVO X
95%
 95%  [ 62 ]
Głosowań: 65
Wszystkich Głosów: 65

Autor Wiadomość
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 20-04-2008, 18:03   

TommiCrazy napisał/a:
bo bylem pewnien ze taki HI-END jak WRC wygra a to ZONK

Tak ale skomentarzy wynika iz ten Lancer WRC nie mial skonfigurowanej zawiechy na asfalt, widać jak ładnie bokiem lecial. Honda niemal przyklejona byla zreszta sami zobaczcie:

http://www.youtube.com/watch?v=TSZs-myn5xg
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 20-04-2008, 23:54   

zwracam honor, obejrzalem filmik i widze ze lancer jedzie na felgach i waskich oponach uzywanych na szutrze, rzeczywiscie to nie bywale jak mocno sie slizga, ciekawe czemu taki setup wybrali na ten wyscig a wracajac do BMW w mojej opini Mpower to prawdziwa wyscigowa maszyna na zwykle drogi, BMW daje tam po calosci, cala seria Mpower niema praktycznie wiele wspolnego z zwyklymi BMW.

Gdy mikeR przewiozl mnie swoim 321 konnym M3 po szosach czulem sie w nim jako pasarzer duzo pewniej jadac 200kmh niz w jego eclipsie turbo jadac 170kmh
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
marci_NOS 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer RalliART 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 21
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 08-05-2008, 22:48   

Jak zobaczyłem ten temat to pomyślałem, że to żart....

po obejrzenie zdjęć i przeczytaniu nic się nie zmieniło :-)

Pozdrawiam :-)
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 08-05-2008, 23:46   

co takiego smiesznego jest w porownaniach mitsubishi i bmw?
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-05-2008, 10:11   

Moim zdaniem to samochody odmienne i nie powinno sie ich porownywac.

Chociazby ze wzgledu na naped... Bo po co porownywac jak ktos moze miec jakies upodobania np. mi duzo bardziej sie podoba AWD niz RWD....

No i dla poczotkujacego kierowcy samochody AWD (szczegolnie z tak zawansowanymi systemami kontroli trakcji jak w EVO) sa duzo bardziej proste w prowadzeniu niz tylnionapedowka jeszcze np. w zimie ;)

Zalozenia konstrukcyjne BMW jednak zawsze bedzie chcialo byc luksusowe i wygodne, EVO raczej motorsport i wyczynowe konstrukcje.....

Tak ze dla mnie porownanie z leksza nie trafione rozumiem porownywac EVO z STI ale z BMW??? to mozna prownywac porsche caymana albo carrerke, a nie wyczynowy samochod dla entuzjastow wyczynowej jazdy..... No i wtedy nikt nie bedzie pisal (tak jak w watku wyzej) ze w BMW nie ma regulowane fotela na wysokosci i kolumna kierownicy reguluje sie w 2 przlaszczyznach a dzwiek silnika nie masakruje uszow przy 130km/h nie tak jak w EVO ;) (zarcik)

Tutaj kazdy powinien sobie odpowiedziec czego szuka a nie porownywac 2 odmiennych modeli.... No i moim zdaniem EVO zawsze bylo samochodem ktory umozliwia najszybsze przemieszczanie sie w ruchu ulicznym ze wzlgledu na swoja bardzo zachowacze wlasciwosci jezdne, oraz bardzo zawansowane systemy bezpieczenstwa aktywnego.

Krzychu
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 09-05-2008, 22:03   

wiesz, spora czesc ludzi ma tutaj problem z zrozumieniem co znaczy M power, evo to symbol rajdow, ale m-power to symbol wyscigowy, niewyobrazam sobie auta wyscigowego z napedem 4x4, bmw to nie jakies namiastki sportowego auta.

mimo iz jestem fanem mitsubishi od przynajmniej 17 lat to mam respekt przed Mpower

mimo tynego napedu bmw potrafi prowadzic sie znacznie lepiej niz nie jedno 4x4.

Bmw zrobilo eMke na bazie jedynki...czy gdyby mitsu zrobilo evo na bazie Colta uwazalibyscie to auto za gorsze?




ze tak pozwole sobie tu wzucic.... male porownanie nowego AWD z FWD na torze

TEST FIFTH GEAR
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
Ostatnio zmieniony przez TommiCrazy 10-05-2008, 02:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
stanik 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 1248
Skąd: Legionowo k/Wawy
Wysłany: 09-05-2008, 23:38   

a miałem przyjemnośc być wożonym wczoraj takim Golfem GTI jak w przytoczonym teściku i całkiem fajnie sie zbiera, choć tych 7 sekund nie czuc jakoś bardzo. Ale ogolnie bardzo sympatyczne autko i boskie fotele jak dla mnie. Ale VW drugi raz nie kupie :)

Pozdrawiam
_________________
#0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8
 
 
 
siebastian
[Usunięty]

  Wysłany: 20-05-2008, 21:48   Evo rządzi

Jeśli miał bym wybór między BMW 1 i Lancerem Evo to nawet bym się nie zastanawiał Evo rządzi :)
 
 
JayChyl 
Mitsumaniak

Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 691
Skąd: Łomża
Wysłany: 26-08-2008, 22:11   

A ja powiem tak.

Evo IX i X - te samochody były tworzone na WRC a nie na tor.

I chociaż jest tak jak napisałem wyżej. Evo wypadło lepiej na suchym torze wyścigowym. BMW było stworzone na takie tory. To samo co do opisanej Hondy S2000 czy Porsche.

A pomyślcie jak by wypadły takie testy na mokrym albo oblodzonym torze? albo na pokrytej śniegiem drodze żwirowej? Albo wogóle na szutrze? Różnica sekund pomiędzy Evo a tym BMw, czy hondą s2000 czy wieloma Porsche) byłaby liczona w dziesiątkach. Tak Porsche to samochody tylko na tor, większość Porsche to RWD, mało jest AWD. A wiadomo że na trasie suchej asfaltowej niemal każde RWD wypadnie lepiej.

Każdy dobrze wie że najlepsze samochody WRC to właśnie Mitsu Evo i Impreza.

Miłośnicy Evo powinni cieszyć się że Evo wygrywa na torach z najszybszymi pojazdami świata i zalicza się do pierwszej piątki najszybszych samochodów na tory wyścigowe. A co mówić dopiero o WRC....

Chcesz być mistrzem toru na 1/4 mili? Polecam Bugatti Veyron. Najszybszy samochód świata? Bugatti Veyron. Najlepiej przyspieszający samochód świata? Bugatti Veyron.

Ale teraz dajcie Veyrona na tor wyścigowy dłuższy do przejechania niż w minutę. Nie starczy mu paliwa w baku.
 
 
major 
Mitsumaniak
Major


Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 678
Skąd: kalisz i wrocław
Wysłany: 28-08-2008, 20:02   

Cytat:
Ale teraz dajcie Veyrona na tor wyścigowy dłuższy do przejechania niż w minutę. Nie starczy mu paliwa w baku.


Podobno cały bak starcza na 12 minut ostrej jazdy:D
 
 
 
JayChyl 
Mitsumaniak

Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 691
Skąd: Łomża
Wysłany: 28-08-2008, 22:23   

Testowali ostatnio Veyrona. Przy całkowitym przyciśnięciu starcza na 58 sekund :D .
 
 
major 
Mitsumaniak
Major


Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 678
Skąd: kalisz i wrocław
Wysłany: 28-08-2008, 23:10   

No to fakycznie długo można nim poszaleć :D
_________________
Moje autka:

Carisma GLX 1.6 1996 rok
Galant SPORT EDITION 2.5 V6 1998 :)
 
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 29-08-2008, 00:52   

major napisał/a:
No to fakycznie długo można nim poszaleć

ale z predkosciami granicznymi rzedu 400km/h :P :D u nas na autostradach po pierwsze by odlecial a po drugie wyjedzie ktos z predkoscia 110km/h przed rozpedzonego Ciebie i po ptokach :D
pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 29-08-2008, 07:07   

JayChyl napisał/a:
Testowali ostatnio Veyrona. Przy całkowitym przyciśnięciu starcza na 58 sekund :D .


To on tam musi mieć rynnę zamiast przewodów paliwowych :badgrin:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 17-10-2008, 13:35   

a niebawem na rynek wchodzi Lancer Evo w wersji FQ400 :twisted:
pierwsza "setka" w 3,5s
predkosc max okolo 280km/h (170mil)
i cena ok 45 tys funtów
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.