Mitsubishi Lancer EVO X vs BMW 135i |
Który wybieracie ?? |
BMW 135i |
|
4% |
[ 3 ] |
Mitsubishi Lancer EVO X |
|
95% |
[ 62 ] |
|
Głosowań: 65 |
Wszystkich Głosów: 65 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 20-04-2008, 18:03
|
|
|
TommiCrazy napisał/a: | bo bylem pewnien ze taki HI-END jak WRC wygra a to ZONK |
Tak ale skomentarzy wynika iz ten Lancer WRC nie mial skonfigurowanej zawiechy na asfalt, widać jak ładnie bokiem lecial. Honda niemal przyklejona byla zreszta sami zobaczcie:
http://www.youtube.com/watch?v=TSZs-myn5xg |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 20-04-2008, 23:54
|
|
|
zwracam honor, obejrzalem filmik i widze ze lancer jedzie na felgach i waskich oponach uzywanych na szutrze, rzeczywiscie to nie bywale jak mocno sie slizga, ciekawe czemu taki setup wybrali na ten wyscig a wracajac do BMW w mojej opini Mpower to prawdziwa wyscigowa maszyna na zwykle drogi, BMW daje tam po calosci, cala seria Mpower niema praktycznie wiele wspolnego z zwyklymi BMW.
Gdy mikeR przewiozl mnie swoim 321 konnym M3 po szosach czulem sie w nim jako pasarzer duzo pewniej jadac 200kmh niz w jego eclipsie turbo jadac 170kmh |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
marci_NOS
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer RalliART 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2007 Posty: 21 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 08-05-2008, 22:48
|
|
|
Jak zobaczyłem ten temat to pomyślałem, że to żart....
po obejrzenie zdjęć i przeczytaniu nic się nie zmieniło
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 08-05-2008, 23:46
|
|
|
co takiego smiesznego jest w porownaniach mitsubishi i bmw? |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 09-05-2008, 10:11
|
|
|
Moim zdaniem to samochody odmienne i nie powinno sie ich porownywac.
Chociazby ze wzgledu na naped... Bo po co porownywac jak ktos moze miec jakies upodobania np. mi duzo bardziej sie podoba AWD niz RWD....
No i dla poczotkujacego kierowcy samochody AWD (szczegolnie z tak zawansowanymi systemami kontroli trakcji jak w EVO) sa duzo bardziej proste w prowadzeniu niz tylnionapedowka jeszcze np. w zimie
Zalozenia konstrukcyjne BMW jednak zawsze bedzie chcialo byc luksusowe i wygodne, EVO raczej motorsport i wyczynowe konstrukcje.....
Tak ze dla mnie porownanie z leksza nie trafione rozumiem porownywac EVO z STI ale z BMW??? to mozna prownywac porsche caymana albo carrerke, a nie wyczynowy samochod dla entuzjastow wyczynowej jazdy..... No i wtedy nikt nie bedzie pisal (tak jak w watku wyzej) ze w BMW nie ma regulowane fotela na wysokosci i kolumna kierownicy reguluje sie w 2 przlaszczyznach a dzwiek silnika nie masakruje uszow przy 130km/h nie tak jak w EVO (zarcik)
Tutaj kazdy powinien sobie odpowiedziec czego szuka a nie porownywac 2 odmiennych modeli.... No i moim zdaniem EVO zawsze bylo samochodem ktory umozliwia najszybsze przemieszczanie sie w ruchu ulicznym ze wzlgledu na swoja bardzo zachowacze wlasciwosci jezdne, oraz bardzo zawansowane systemy bezpieczenstwa aktywnego.
Krzychu |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 09-05-2008, 22:03
|
|
|
wiesz, spora czesc ludzi ma tutaj problem z zrozumieniem co znaczy M power, evo to symbol rajdow, ale m-power to symbol wyscigowy, niewyobrazam sobie auta wyscigowego z napedem 4x4, bmw to nie jakies namiastki sportowego auta.
mimo iz jestem fanem mitsubishi od przynajmniej 17 lat to mam respekt przed Mpower
mimo tynego napedu bmw potrafi prowadzic sie znacznie lepiej niz nie jedno 4x4.
Bmw zrobilo eMke na bazie jedynki...czy gdyby mitsu zrobilo evo na bazie Colta uwazalibyscie to auto za gorsze?
ze tak pozwole sobie tu wzucic.... male porownanie nowego AWD z FWD na torze
TEST FIFTH GEAR |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
Ostatnio zmieniony przez TommiCrazy 10-05-2008, 02:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
stanik
Mitsumaniak

Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 15 Lut 2006 Posty: 1248 Skąd: Legionowo k/Wawy
|
Wysłany: 09-05-2008, 23:38
|
|
|
a miałem przyjemnośc być wożonym wczoraj takim Golfem GTI jak w przytoczonym teściku i całkiem fajnie sie zbiera, choć tych 7 sekund nie czuc jakoś bardzo. Ale ogolnie bardzo sympatyczne autko i boskie fotele jak dla mnie. Ale VW drugi raz nie kupie
Pozdrawiam |
_________________ #0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8 |
|
|
|
 |
siebastian [Usunięty]
|
Wysłany: 20-05-2008, 21:48 Evo rządzi
|
|
|
Jeśli miał bym wybór między BMW 1 i Lancerem Evo to nawet bym się nie zastanawiał Evo rządzi |
|
|
|
 |
JayChyl
Mitsumaniak
Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Wrz 2007 Posty: 691 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 26-08-2008, 22:11
|
|
|
A ja powiem tak.
Evo IX i X - te samochody były tworzone na WRC a nie na tor.
I chociaż jest tak jak napisałem wyżej. Evo wypadło lepiej na suchym torze wyścigowym. BMW było stworzone na takie tory. To samo co do opisanej Hondy S2000 czy Porsche.
A pomyślcie jak by wypadły takie testy na mokrym albo oblodzonym torze? albo na pokrytej śniegiem drodze żwirowej? Albo wogóle na szutrze? Różnica sekund pomiędzy Evo a tym BMw, czy hondą s2000 czy wieloma Porsche) byłaby liczona w dziesiątkach. Tak Porsche to samochody tylko na tor, większość Porsche to RWD, mało jest AWD. A wiadomo że na trasie suchej asfaltowej niemal każde RWD wypadnie lepiej.
Każdy dobrze wie że najlepsze samochody WRC to właśnie Mitsu Evo i Impreza.
Miłośnicy Evo powinni cieszyć się że Evo wygrywa na torach z najszybszymi pojazdami świata i zalicza się do pierwszej piątki najszybszych samochodów na tory wyścigowe. A co mówić dopiero o WRC....
Chcesz być mistrzem toru na 1/4 mili? Polecam Bugatti Veyron. Najszybszy samochód świata? Bugatti Veyron. Najlepiej przyspieszający samochód świata? Bugatti Veyron.
Ale teraz dajcie Veyrona na tor wyścigowy dłuższy do przejechania niż w minutę. Nie starczy mu paliwa w baku. |
|
|
|
 |
major
Mitsumaniak Major

Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Wrz 2006 Posty: 678 Skąd: kalisz i wrocław
|
Wysłany: 28-08-2008, 20:02
|
|
|
Cytat: | Ale teraz dajcie Veyrona na tor wyścigowy dłuższy do przejechania niż w minutę. Nie starczy mu paliwa w baku. |
Podobno cały bak starcza na 12 minut ostrej jazdy:D |
|
|
|
 |
JayChyl
Mitsumaniak
Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Wrz 2007 Posty: 691 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 28-08-2008, 22:23
|
|
|
Testowali ostatnio Veyrona. Przy całkowitym przyciśnięciu starcza na 58 sekund . |
|
|
|
 |
major
Mitsumaniak Major

Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Wrz 2006 Posty: 678 Skąd: kalisz i wrocław
|
Wysłany: 28-08-2008, 23:10
|
|
|
No to fakycznie długo można nim poszaleć |
_________________ Moje autka:
Carisma GLX 1.6 1996 rok
Galant SPORT EDITION 2.5 V6 1998 |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 29-08-2008, 00:52
|
|
|
major napisał/a: | No to fakycznie długo można nim poszaleć |
ale z predkosciami granicznymi rzedu 400km/h u nas na autostradach po pierwsze by odlecial a po drugie wyjedzie ktos z predkoscia 110km/h przed rozpedzonego Ciebie i po ptokach
pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 29-08-2008, 07:07
|
|
|
JayChyl napisał/a: | Testowali ostatnio Veyrona. Przy całkowitym przyciśnięciu starcza na 58 sekund . |
To on tam musi mieć rynnę zamiast przewodów paliwowych |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 17-10-2008, 13:35
|
|
|
a niebawem na rynek wchodzi Lancer Evo w wersji FQ400
pierwsza "setka" w 3,5s
predkosc max okolo 280km/h (170mil)
i cena ok 45 tys funtów
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
|