Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero sport info.
Autor Wiadomość
Herkules13
[Usunięty]

Wysłany: 26-04-2008, 16:45   

Dzieki za info
 
 
voodoo
[Usunięty]

Wysłany: 29-07-2008, 11:30   

Witam.
Ja również stałem się szczęśliwym posiadaczem Sporta z 2000r. 3.0 V6.
Każdego dnia jestem pod wrażeniem z użytkowania tego auta. Mocny, solidny i wszędobylski.
Po mału zaczynam się z nim oswajać w terenie. Świetnie mi się nim jeździ.
Mam pytanko. Czy ktoś wie może jaki jest dokładny kąt pochylenia bocznego dla tego modelu? Kąty natarć, zejść i rampowy znaleźć nie problem, ale bocznego nie ma nigdzie. Serwisówka też o nim nie wspomina, a chciałbym wiedzieć na ile można sobie pozwolić w terenie.
Pozdro.
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-07-2008, 11:54   

he he witaj...
cykor kulka dziala i sie trzeba przygotowac aby boka nie strzelic :D
Zapomnij o tym, powaznie. To gadzet i uwierz mi, ze nawet Ty czy "prawy" nie bedzie na to patrzec.
Moge Ci z doswiadczenia poradzic nie jezdzij w trawersie wiecej niz 35 stopni. Uwazaj na podloze a nie na wskaznik. Bedziesz jechal uwaznie, patrzyl na ustrojstwo a kamien, czy korzen podbije Ci kolo i masz "bec". To tyle jesli chodzi o teorie.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
roman 
Forumowicz

Auto: PAJERO IV 3.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 84
Skąd: ŚLĄSKIE
Wysłany: 19-08-2008, 22:10   Ja dalej jezdze MONTERO SPORT 3.5 l, nie ma porownania z 3.0

Gene napisał/a:
Predkosc maksymalna podawana przez producenta to jedno. Ile da rade pojechac przez chwile to inna sprawa. Ja mam w 2.5TD max 150 km/h i przyznam ze smutkiem, ze auto z latwoscia rozpedzilem do 170 km/h na autostradzie. Byl to przypadek jechalem, wyprzedzilem i po chwili mialem prawie to 180 km/h. Wiecej tego nie bede robil z kaszlakiem. To nie auto do scigania. :wink: Ale dla V6 to nie jest wyczyn. Modele z tym silnikiem potrafia nie jednego sciganta zaskoczyc. No i moc w terenie tez jest mile widziana. :mrgreen:


Powiem tylko, ze 3l benzyna w automacie to za malo, jezdze 3 roku MONTERO 3.5 l. wielu jak Wy to mowicie "plaskatych" ma duze problemy z wyprzedzeniem mnie. Generalnie jazda z predkoscia 180 km/h nie jest raczej problemem. Bardzo dobrze trzyma sie drogi w ciasnych lukach, niezly samochod choc trzeba przyznac, ze twarde zawiesznie, ale w koncu SPORT.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.